Page 26 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 26
TEST Suzuki
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ V-Strom 800
νική χορηγία από το 1050. Διαφορετικοί είναι και Άνεση – Εργονομία
οι χρωματισμοί σε σχέση με το DE, με την διαθέσιμη Αλλαγές έχουμε και στην εργονομία, με αποτέλε-
παλέτα να περιλαμβάνει, μαύρο μεταλλικό, ματ πρά- σμα η θέση οδήγησης να είναι διαφορετική σε σχέ-
σινο και το μπλε μεταλλικό της δο- Εξοπλισμός - τιμή ση με το DE και πιο τουριστική.
κιμής. Το V-Strom χτυπάει υψηλή Ένα νέο τιμόνι, στενότερο κατά
βαθμολογία σε θέμα συναρμογής ABS / Ρυθμ. l/l 15 χιλιοστά χαμηλότερο κατά 13
Τraction Control / Ρυθμ.
l/l
και υλικών, ενώ το σηματάκι made Στροφόμετρο l χιλιοστά, τοποθετεί τα χέρια του
in Japan στο ρεζερβουάρ, υπο- Immobilizer l αναβάτη πιο χαμηλά και λίγο πιο
Yπολογιστής ταξιδιού
γραμμίζει την καταγωγή του μοντέ- Μερικός χιλιομετρητής l μπροστά. Παράλληλα τα μαρσπιέ
l
λου και αίρει οποιαδήποτε αμφιβο- Ένδειξη βενζίνης l έχουν μεταφερθεί 14 χιλιοστά
λία για την ποιότητα του. Δείκτης θερμοκρασίας l πιο πίσω και 7 χιλιοστά πιο ψηλά,
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
l
Ζελατίνα / Ρυθμ. l/l ενώ η σέλα έχει κατέβει 30 χιλι-
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8/8 οστά χαμηλότερα, με το ύψος να
Πλάγιο σταντ l
Κεντρικό σταντ 8 βρίσκεται στα 825 χιλιοστά από το
Χειρολαβές / Σχάρα l/l έδαφος. Εδώ να αναφέρουμε ότι
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π l/l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα
-: δε διατίθεται ψηλότερα μόνο ως προς το ύψος
της σέλας, αφού στην πραγματι-
κότητα βρίσκονται πιο κοντά στο έδαφος σε σχέ-
ση με του DE, γεγονός που συναινεί σε ξεκούρα-
στές γωνίες των ποδιών και ευκολότερη πρόσβαση
PHOTO GALLERY του αναβάτη. Το αφρώδες της σέλας είναι ικανο-
ποιητικό για πολύωρη χρήση σε μεγάλες αποστά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 26