Page 24 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 24
TEST Suzuki
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ V-Strom 800
ετά την πρόσφατη αναβάθμιση του Best Τεχνικά χαρακτηριστικά
seller στα μεσαία adventure και την Eπιδόσεις
Κινητήρας
Μέλευση του πιο χωμάτινου DE, ήταν σχε- Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,7
δόν βέβαιο ότι η Suzuki θα κάνει ρελάνς με μια Κυβισμός (κ.εκ.) 776 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 3,9
πιο τουριστική εκδοχή του μοντέλου. Το ίδιο ποιοτι- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 84 Χ 70 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 4,44
Δ/Α
Συμπίεση (:1)
κή, αλλά συνάμα πιο πολυχρηστική και πιο προσι- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 83,1/8500 Απόσταση ακινητοποίησης 42
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)
7,9/6800
τή οικονομικά. Εξάλλου τα 20 και πλέον χρόνια επι- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
τυχημένης παρουσίας στα μεσαία adventure, δεν Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
5,7
αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης για το πόσο δη- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 200+
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
μοφιλές έγινε το V-Strom μέσα από τον Vesratile
χαρακτήρα του και την ικανότητα του να επιβιώνει γεθος του μπροστινού 19αρη αντί του 21 ιντσών.
σε κάθε πεδίο μάχης. Το νέο V-Strom χρησιμοποιεί Διαφορετικό είναι και το μπροστινό φτερό για να
την ίδια πλατφόρμα και τον ίδιο κινητήρα με την έκ- ταιριάξει με τη νέα διάσταση του τροχού. Παράλλη-
δοση DE, όμως αποτελεί μια πολύπλευρη προσω- λα έχει αφαιρεθεί προστατευτικός εξοπλισμός που
πικότητα που σχεδιάστηκε για αναβάτες που θα πε- είναι πιο απαραίτητος για εκτός δρόμου οδήγηση,
ράσουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους στην όπως η ποδιά κινητήρα, οι χούφτες τιμονιού και η
άσφαλτο. σίτα ψυγείου, τα οποία φυσικά υπάρχουν στον εξ-
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής τρά εξοπλισμό για όποιον θέλει να τα τοποθετήσει.
Το νέο V-Strom φαίνεται πιο μαζεμένο αφού στην Από εκεί και πέρα όλα είναι γνώριμα. Το εμπρός
πράξη είναι μικρότερο σε διαστάσεις από τον χω- μέρος φιλοξενεί τους κάθετα τοποθετημένους εξά-
μάτινο αδερφό του, ενώ η πιο κραυγαλέα διαφο- γωνους LED προβολείς σήμα κατατεθέν των νέων
ρά εντοπίζεται στους αλουμινένιους τροχούς αντί μοντέλων Suzuki, ενώ η αιχμηρή σχεδίαση του πί-
των ακτινωτών που χρησιμοποιεί το DE και στο μέ- σω μέρους καταλήγει σε ένα LED φωτιστικό ευγε-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 24