Page 24 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 24

TEST         Suzuki

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  V-Strom 800
                 ετά την πρόσφατη αναβάθμιση του Best         Τεχνικά χαρακτηριστικά
                 seller  στα  μεσαία  adventure  και  την                                  Eπιδόσεις
                                                              Κινητήρας
       Μέλευση του πιο χωμάτινου DE, ήταν σχε-                Τύπος          4T, 2K, Υ/Ψ, 8β  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,7
       δόν βέβαιο ότι η Suzuki θα κάνει ρελάνς με μια         Κυβισμός (κ.εκ.)       776   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,9
       πιο τουριστική εκδοχή του μοντέλου. Το ίδιο ποιοτι-    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 84 Χ 70  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  4,44
                                                                                     Δ/Α
                                                              Συμπίεση (:1)
       κή,  αλλά συνάμα πιο πολυχρηστική και πιο προσι-       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    83,1/8500  Απόσταση ακινητοποίησης  42
                                                                                           100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)
                                                                                 7,9/6800
       τή οικονομικά. Εξάλλου τα 20 και πλέον χρόνια επι-     Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    Ηλ.Ψεκασμός
                                                              Τροφοδοσία
       τυχημένης παρουσίας στα μεσαία adventure, δεν          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   20
                                                                                     5,7
       αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης για το πόσο δη-         Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   200+
                                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
       μοφιλές έγινε το V-Strom μέσα από τον Vesratile
       χαρακτήρα του και την ικανότητα του να επιβιώνει  γεθος του μπροστινού 19αρη αντί του 21 ιντσών.
       σε κάθε πεδίο μάχης. Το νέο V-Strom χρησιμοποιεί  Διαφορετικό είναι και το μπροστινό φτερό για να

       την ίδια πλατφόρμα και τον ίδιο κινητήρα με την έκ- ταιριάξει με τη νέα διάσταση του τροχού. Παράλλη-
       δοση DE, όμως αποτελεί μια πολύπλευρη προσω- λα έχει αφαιρεθεί προστατευτικός εξοπλισμός που
       πικότητα που σχεδιάστηκε για αναβάτες που θα πε- είναι πιο απαραίτητος για εκτός δρόμου οδήγηση,
       ράσουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους στην  όπως η ποδιά κινητήρα, οι χούφτες τιμονιού και η
       άσφαλτο.                                              σίτα ψυγείου, τα οποία φυσικά υπάρχουν στον εξ-
         Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής                      τρά εξοπλισμό για όποιον θέλει να τα τοποθετήσει.
         Το νέο V-Strom φαίνεται πιο μαζεμένο αφού στην  Από εκεί και πέρα όλα είναι γνώριμα. Το εμπρός
       πράξη είναι μικρότερο σε διαστάσεις από τον χω- μέρος φιλοξενεί τους κάθετα τοποθετημένους εξά-

       μάτινο αδερφό του, ενώ η πιο κραυγαλέα διαφο- γωνους LED προβολείς σήμα κατατεθέν των νέων
       ρά εντοπίζεται στους αλουμινένιους τροχούς αντί  μοντέλων Suzuki, ενώ η αιχμηρή σχεδίαση του πί-
       των ακτινωτών που χρησιμοποιεί το DE και στο μέ- σω μέρους καταλήγει σε ένα LED φωτιστικό ευγε-









































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29