Page 67 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 67

TEST        BMW

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  R 1300 GS






















        Η χωρητικότητα του Boxer ανέβηκε στα 1.300κ.          H έγχρωμη TFT οθόνη 6,5
        εκ. με την απόδοση να αγγίζει τους 145 ίππους         ιντσών αλληλοεπιδρά μέσω
        στις 7.750σαλ και τη ροπή των 15,2 kg-m να            Bluetooth με το κινητό
        κορυφώνεται στις 6.500σαλ, κάτι που σημαίνει          για διαχείριση μουσικής,
        σχεδόν 10 ίππους παραπάνω από το 1250, ενώ            κλήσεων και πλοήγησης.
        υπάρχει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού              Για τις ανάγκες του νέου R 1300 GS δανείζεται
        βαλβίδων. Σημαντικότερη αλλαγή αποτελεί η             και το προφίλ απεικόνισης με τη γωνία κλίσης, το
        τοποθέτηση του κιβωτίου κάτω από τον στρόφαλο         ποσοστό παρέμβασης του traction και τις δυνάμεις
        και όχι πίσω του, με αποτέλεσμα τη μείωση του         επιτάχυνσης και επιβράδυνσης που συναντάμε στο
        μήκους και του βάρους του κινητήρα.                   S 1000 XR και στα S 1000 R –RR.

        καμπτη πλάκα, η οποία μειώνει την τριβή, καθώς το  μα και αν ο αναβάτης πατήσει μόνο την μανέτα του
        όλο σύστημα κινείται και έχει καλύτερη ανταπόκρι- μπροστινού. Η νέα BMW R 1300 GS είναι ελαφρύ-
        ση αλλά και καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη.  τερη, με γεμάτο το 19λιτρο ρεζερβουάρ (αντί για 20
        Όμως το πιο βασικό – και αυτό που αποτελεί την  λίτρα) και τον βασικό εξοπλισμό, η ζυγαριά σταμα-
        πραγματική «επανάσταση» - είναι το γεγονός ότι η  τά στα 237 κιλά. Συνολικά «έχασε» 12 κιλά, μέσω

        BMW  προσέθεσε  ένα  δεύτερο,  μικρότερο  ελατή- της αφαίρεσης κάποιων αξεσουάρ όπως το κεντρι-
        ριο, το οποίο επιτρέπει ουσιαστικά την πλήρη εναλ- κό σταντ από τον στάνταρ εξοπλισμό, το μικρότερο
        λαγή ανάμεσα στη λειτουργία Comfort και στη λει- ρεζερβουάρ, τη νέα διάταξη του κινητήρα και τη νέα
        τουργία Dynamic. Πριν, η αλλαγή του σετ απ της  μπαταρία ιόντων λιθίου. Οι ζάντες είναι 19 και 17
        ανάρτησης  αφορούσε  μόνο  την  ίδια,  ενώ  πλέον  ιντσών με τα ελαστικά  που τις ντύνουν να έχουν δι-
        το πλαίσιο είναι ενεργό μέρος της ίδιας της ανάρ- αστάσεις 120/70  και 170/60 αντίστοιχα.
        τησης με δύο διαφορετικά ελατήρια,  ένα για την        Στο δρόμο
        Comfort και ένα για την Dynamic. Πίσω, το σύστημα      Από το εργοστάσιο παραγωγής στην Ελλάδα και

        Paralever έγινε και αυτό πιο σφικτό, για να επιτευ- από εκεί κατευθείαν για δοκιμή, καθώς η παραλα-
        χθεί υψηλότερος βαθμός πρόσφυσης. Η διαδρομή  βή του R 1300 GS γίνεται με το οδόμετρο να έχει
        των αναρτήσεων είναι 190mm μπροστά και 200mm  μηδενικά χιλιόμετρα. Έχει και αυτό τη σημασία του,
        πίσω, αυξάνοντας την καταλληλότητα της 1300 GS  καθώς άστρωτο όπως είναι έχει κληθεί να αποδεί-
        στο χώμα. Την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας ανα- ξει  όσα  ισχυρίζεται  σε  απαιτητικές  συνθήκες.  Με
        λαμβάνει η Brembo με δύο δίσκους των 310mm  την πρώτη επαφή όλα φαίνονται γνώριμα και συ-
        και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο  νάμα  διαφορετικά.  Το  προσαρμοζόμενο  ύψος  της
        285mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω, παρουσία του  ανάρτησης διευκολύνει την πρόσβαση στο GS και
        Cornering ABS, ενώ χάρη στο Integral ABS Pro, το  τον χειρισμό του εν στάσει, ανεβάζοντας ένα επί-
        φρένο ενεργοποιείται και στους δύο τροχούς, ακό- πεδο την πρακτικότητα του μοντέλου. Έπειτα κάθε-


                                               67   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72