Page 63 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 63

TEST        BMW

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  R 1300 GS
              χοντας ήδη πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύ-        Τεχνικά χαρακτηριστικά
              ριο GS στα 43 χρόνια ιστορίας του, η BMW                                     Eπιδόσεις
                                                               Κινητήρας
        Έέχει αποδείξει ότι γνωρίζει πολύ καλά τη συ-         Τύπος     4T, 2K Boxer, Υ-E/Ψ, 8β  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,76
        νταγή γύρω από την κατασκευή ενός επιτυχημένου        Κυβισμός (κ.εκ.)      1.300   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,55
        Gelände/Straße -Sport (γερμανικά: off-road/road-      Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  106,5 Χ 73  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)   6,95
                                                                                     13,3
                                                              Συμπίεση (:1)
        sport) μοντέλου. Όταν έχεις όμως έχεις φτιάξει το     Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    145/7.750  0-200 χλμ./ώρα (δλ.)   11,4
                                                                                            60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  4,83
                                                                                15,2/6.500
        δικό  σου  ξεχωριστό  status  στην  κατηγορία,  φα-   Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    Ηλ. Ψεκασμός   Απόσταση ακινητοποίησης
                                                              Τροφοδοσία
        ντάζει δύσκολή ή ώρα της ανανέωσης. Όχι για την       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   19  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  38,94
                                                                                      6,9
        BMW που έχει δείξει ότι ασπάζεται τις ριζοσπαστι-     Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   230+
                                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        κές ιδέες και ξέρει να δημιουργεί νέες τάσεις. Χρει-
        άστηκαν  7 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης και άπειρες        Ξεκάθαρος ο στόχος του σχεδιαστικού τμήματος
        εργατοώρες για να καταφέρει η Γερμανική εταιρεία  της BMW να δημιουργήσει κάτι εντελώς σύγχρονο

        να  παρουσιάσει  ένα  ολοκαίνουργιο  και  πλήρως  και διαφορετικό με το βλέμμα στο μέλλον. Από τις
        αναβαθμισμένο μοντέλο. Σχεδόν από λευκό χαρ- πρώτες επίσημες φωτογραφίες υπήρξαν διφορού-
        τί και διατηρώντας μονάχα από 3 κωδικούς ανταλ- μενες απόψεις για την νέα αισθητική του GS και κυ-
        λακτικών από τον προκάτοχο, με όλα τα υπόλοιπα  ρίως για το μούτρο του που είτε θα αγαπήσεις εί-
        μέρη να είναι καινούργια. Το R 1250 GS αποτελεί  τε θα μισήσεις. Η αλήθεια είναι ότι από κοντά το GS
        πλέον κομμάτι της ιστορίας και η σκυτάλη περνάει  δείχνει και είναι όμορφο όμως υπάρχει πάντα και το
        στο R 1300 GS με το νέο μοντέλο να είναι πιο μίνι- υποκειμενικό στοιχείο οπότε περί ορέξεως… Μετά
        μαλ σε διαστάσεις δίνοντας έμφαση στη μεγαλύτε- από πολλά χρόνια το GS αποχωρίζεται το χαρακτη-

        ρη απόδοση και την καλύτερη συμπεριφορά σε κά- ριστικό ασύμμετρο φανάρι και τη θέση του έχει πά-
        θε τερέν.                                             ρει ένας κεντρικός προβολέας με 4 LED matrix σε
          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής                      χιαστί διάταξη, που θυμίζει alien predator και αφή-





































                                                                                       ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ



                                               63   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68