Page 66 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 66

TEST        BMW

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  R 1300 GS












































        ρους του κινητήρα. Χάρη στη νέα πιο compact δι- έλεγχο της ροπής στον πίσω τροχό, traction control
        άταξη του μοτέρ, εξοικονομήθηκε χώρος για τοπο- (DTC) με δυνατότητα απενεργοποίησης και υποβο-
        θέτηση μακρύτερου ψαλιδιού, κατασκευάστηκε νέα  ήθηση φρεναρίσματος (DBC) που μειώνει τη ροπή

        εξάτμιση με κοντό τελικό και αναθεωρήθηκε το σύ- του κινητήρα και αυξάνει την πίεση του πίσω φρέ-
        στημα Paralever της πίσω ανάρτησης, ενώ το συνο- νου σε απότομη επιβράδυνση.
        λικό βάρος μοτέρ-σασμάν μειώθηκε κατά 6,5 κιλά.        Πλαίσιο-Φρένα-Άναρτήσεις
        Στη διάθεση του αναβάτη υπάρχουν 4 riding modes        Το πλαίσιο του νέου BMW R 1300 GS είναι πλή-
        (Eco, Rain, Road, Enduro) τα οποία μεταβάλλουν  ρως ανασχεδιασμένο σε σχέση με τους προκατό-
        ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του κινητή- χους του. Συνεχίζει να είναι μεταλλικό αλλά πλέον
        ρα, ενώ η νέα τεχνολογική προσθήκη αφορά το σύ- η κόλλησή του γίνεται με λέιζερ, ενώ το υποπλαί-
        στημα ACC ραντάρ με  προειδοποίηση σύγκρουσης  σιο έγινε αλουμινένιο, ξεφεύγοντας από την λογι-

        (FCW) και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (SWW).  κή  των  ατσάλινων  σωληνωτών  υποπλαισίων  που
        Το ραντάρ συνδέεται με το cruise control (DCC) και  υπήρχε στις προηγούμενες γενιές.  Έτσι το πλαίσιο
        αυξομειώνει την επιλεγμένη ταχύτητα ανάλογα με  είναι αρκετά λεπτότερο και ελαφρύτερο για υψηλό-
        την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ενώ  τερη ακαμψία και σε συνδυασμό με τον νέο κινη-
        εμφανίζει προειδοποιητικά σήματα τυφλού σημείου  τήρα που αποτελεί ενεργό μέρος του, εξασφαλίζει
        στους καθρέπτες σε περίπτωση που πλησιάζει όχη- καλύτερο κέντρο βάρους. Μεγάλη αλλαγή έχουμε
        μα στα πλάγια. Φυσικά μπορείς να το απενεργοποι- και στον τομέα των αναρτήσεων, όπου το ούτως ή
        ήσεις, χάνοντας όμως τα όποια προτερήματα σου  άλλως πρωτοποριακό σύστημα Telelever της BMW
        προσφέρει. Το πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημά- περνάει σε μια νέα εποχή. Τα δύο σινεμπλόκ απο-
        των είναι υπερπλήρες και διαθέτει επίσης, MSR για  χωρούν και τη θέση τους παίρνει μια μεταλλική εύ-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71