Page 69 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 69

TEST        BMW

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  R 1300 GS
        νο 11,4 δευτερόλεπτα. Χαρακτηριστικές είναι και οι
        ρεπρίζ, αφού το R 1300 GS χρειάζεται μόλις 4,83
        δευτερόλεπτα για  το 60-160χλμ./ώρα. Η τελική εί-
        ναι ηλεκτρονικά περιορισμένη με την ψηφιακή οθό-
        νη να απεικονίζει λίγο πάνω από τα 230χλμ./ώρα,
        όμως τα όργανα ακριβείας έδειξαν 225 πραγματι-
        κά χιλιόμετρα. Η σταθερότητα του πλαισίου και η

        ανεμοκάλυψη ακόμα και σε αυτά τα χιλιόμετρα πα-
        ραμένει  υποδειγματική  και  σου  μεταφέρει  σιγου-
        ριά.  Μια  ματιά  στη  δυναμομέτρηση  αποκαλύπτει
        ότι η BMW είναι μάλλον φειδωλή ανακοινώνοντας
        145 ίππους, καθώς εμείς μετρήσαμε 151 με σχε-
        δόν 140 ίππους να φτάνουν στον πίσω τροχό , ενώ
        130 από αυτούς είναι διαθέσιμοι στο φάσμα 6.500-      Το χαρακτηριστικό
                                                              ασύμμετρο φανάρι
        8500σαλ. αποκαλύπτοντας τη δυναμική του Boxer  αποτελεί παρελθόν και τη
        και στα ψηλά. Η έκπληξη έρχεται από το νέο ελα-       θέση του έχει πάρει ένας κεντρικός προβολέας
        φρύτερο πλαίσιο και τις αναρτήσεις, που εξασφα-       με 4 LED matrix σε χιαστί διάταξη, που θυμίζει
                                                              alien predator, ενώ τα φλας έχουν μετακομίσει
        λίζουν απρόσκοπτη πρόσφυση και βελτιωμένη συ- στις χούφτες για καθαρότερη εικόνα. Τεχνολογική
        μπεριφορά. Το R 1300 GS είναι πιο στριφτερό, πιο      προσθήκη το σύστημα ραντάρ με  προειδοποίηση
        ευέλικτο και πιο ελεγχόμενο στις αντιδράσεις του.     σύγκρουσης,  αλλαγής λωρίδας και σήματα τυφλού
        Το νέο Telelever  προσφέρει  καλύτερο κράτημα στο     σημείου στους καθρέπτες.
        δρόμο αλλά και στο χώμα και το GS λειτουργεί σαν
        ενιαίο σύνολο δίνοντας περισσότερη πληροφόρηση          Η άποψή μας
        στον αναβάτη του. Το πιο σφιχτό Paralever συνδυ-         Με 7 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης στην πλάτη και
        άζεται άψογα με το μακρύτερο ψαλίδι, μεταφέρο-          σύγχρονη εμφάνιση και τεχνολογία, το R 1300 GS

        ντας στο δρόμο όλη τη δύναμη χωρίς χαζοσπινα-           αποδεικνύει ότι οι καινοτομίες και οι ριζοσπαστι-
        ρίσματα και απώλειες τριβής. Νιώθεις περισσότερο        κές αλλαγές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της
        συνδεδεμένος με τη μοτοσυκλέτα καθώς το πλαίσιο         διαδικασίας. Αυτό που παραμένει αναλλοίωτο εί-
        μπορεί να διαχειριστεί μεγαλύτερες ταχύτητες εισό-      ναι η συμπόρευση του GS με τον Boxer κινητήρα,
        δου και σου δίνει αυτοπεποίθηση να ανοίξεις νω-         ο οποίος είναι πλέον ισχυρότερος και ικανότερος
        ρίτερα στην έξοδο της στροφής, σκορπίζοντας χα-         από ποτέ. Βελτιωμένο συνολικά και όχι στα ση-
        μόγελα σε σένα και Boxer ιαχές στο περιβάλλον.          μεία, με πολυπόθητα χαρακτηριστικά και αξιοζή-

        Τα φρένα της Brembo έχουν και δύναμη και διάρ-          λευτη οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα,
        κεια προσφέροντας αξιόλογες τιμές επιβράδυνσης          το GS συνεχίζει να αποτελεί μια από τις καλύτερες
        ακόμα και μετά από έντονη και σκληρή χρήση. Κα-         επιλογές της κατηγορίας, μεταφέροντας ανόθευτο
        ταφέρνουν να ακινητοποιήσουν το R 1300 GS από           το πνεύμα περιπέτειας στον κάτοχο του.
        τα 100χλμ.ώρα σε 38,94 μέτρα, κορυφαία επίδο-
        ση για την κατηγορία και όχι μόνο. Εν κατακλείδι, το         Κινητήρας, φρένα, τεχνολογία,
        R 1300 GS με χαμηλότερο βάρος, μικρότερες δια-               οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής
        στάσεις και ισχυρότερο κινητήρα στοιχειοθετεί ένα
        πιο ευέλικτο, πιο σβέλτο, πιο ραφινάτο και ικανότε-          Μενού οθόνης
        ρο σύνολο από τον προκάτοχο του.


                                               69   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74