Page 44 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 44

VESPA



               PRIMAVERA & SPRINT S
            Η αισθητική και τεχνολογική αναβάθμιση της
            Vespa Primavera για το 2024 είναι γεγονός,
          ενώ το ίδιο στιλιστικό και εξοπλιστικό μονοπάτι
           ακολουθεί και η Sprint S. Και στα δύο μοντέλα
             έχει επανασχεδιαστεί ο χώρος του τιμονιού
              μπροστά από τον αναβάτη, τόσο σε σχήμα
            όσο και σε λεπτομέρειες αφού ακόμα και οι
            διακόπτες είναι νέοι. Επιπρόσθετα η έκδοση
             Primavera Tech φέρει επιλογέα εκκίνησης
           έναντι της παραδοσιακής μίζας λόγω του key-
            less συστήματος. Οι τροχοί είναι επίσης νέοι,
             με 5-μπρατση σχεδίαση στην Primavera και
          6-μπρατσο σπειροειδές μοτίβο στην περίπτωση
          της Sprint S. Οι υπόλοιπες στιλιστικές αλλαγές
               αφορούν το διακοσμητικό στο εμπρός φτερό –μόνο για την Primavera- και τα τελειώματα στην γραβάτα, ενώ η σέλα χρησιμοποιεί νέα υλικά. Τα δύο
            μοντέλα έχουν αναβαθμιστεί και σε τεχνολογικό επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, η οθόνη οργάνων έχει αντικατασταθεί από μια LCD 3 ιντσών με συνδυασμό
            αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων. Υπάρχει η δυνατότητα συνδεσιμότητας με την πλατφόρμα πολυμέσων Vespa MIA για επικοινωνία με smartphone.
             Η πιο «πλούσια» έκδοση Primavera Tech εξοπλίζεται με νέα έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών που πέρα από τις υπόλοιπες λειτουργίες για τη διαδρομή και
             την κατάσταση του οχήματος, επιτρέπει τη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής και πλοήγησης. Επίσης, Vespa Primavera και Sprint
               S έρχονται με Full LED φωτισμό, με τα φωτιστικά σώματα και τα φλας να είναι ενσωματωμένα στα πλαστικά για πιο καθαρές γραμμές. Οι διαθέσιμες
             επιλογές σε κινητήρες  βενζίνης  είναι 50, 125, και 150 κυβικά, όλοι εναρμονισμένοι με τις Euro5+ προδιαγραφές. Παράλληλα για το 2024, έχουμε την
           προσθήκη ηλεκτροκινητήρα με τεχνολογία που έχει χρησιμοποιηθεί και στην Vespa Elettrica και δύο εκδόσεις. Μια με τελική 45χλμ./ώρα για οδήγηση με
           δίπλωμα ΑΜ και μια δεύτερη μόνο για την Primavera Tech με τελική 70χλμ./ώρα. Και τα δύο μοντέλα επωφελούνται από την καινοτομία της Vespa με την
                                                               προσθαφαιρούμενη μπαταρία για εύκολη φόρτιση στο σπίτι ή στο γραφείο.
        VOGE




        BRIVIDO 525 RR
        Η Voge κάνει άλματα εξέλιξης και δεν σταματά να παρουσιάζει νέα μοντέλα,
        με το νέο της μέλος να ανήκει στην κατηγορία των μικρομεσαίων super-
        sport. Στην EICMA είδαμε από κοντά το Brivido 525 RR που εφοδιάζεται
        με τον δικύλινδρο κινητήρα που έχουμε ήδη δοκιμάσει στα DS525X και
        AC525X, ο οποίος αποδίδει 48 ίππους και 44,5 Nm ροπής με τον αναβάτη να
        μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο χαρτογραφήσεων, Standard και Sport, ενώ
        υπάρχει και traction control. Σχεδιαστικά ακολουθεί τις τάσεις τις εποχής
        με την σπορ αύρα να ενισχύεται από τα μεγάλου μεγέθους αεροδυναμικά
        βοηθήματα στο φέρινγκ. Σε επίπεδο περιφερειακών το ατσάλινο σωληνωτό
        πλαίσιο συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι σε χρυσό χρώμα και μονό
        αμορτισέρ που εδράζεται στο αλουμινένιο ψαλίδι. Εμπρός συναντάμε δίσκο
        320 χιλ. με ακτινική δαγκάνα της Brembo, ενώ εφοδιάζεται με τα σπορ προσανατολισμού ελαστικά Diablo Rosso III της Pirelli σε διαστάσεις 120/70 και 160/60
        εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 785 χιλιοστά που σημαίνει ότι η πρόσβαση θα είναι εύκολη, ακόμα και για χαμηλού
        αναστήματος αναβάτες, ενώ το βάρος χωρίς υγρά ανακοινώνεται στα 172 κιλά. Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια έγχρωμη LCD οθόνη 5 ιντσών.

                                                                          SFIDA SR2 ADV
                                                                          Δελεαστική η κατηγορία των adventure scooter και οι
                                                                          εταιρείες φροντίζουν να την τροφοδοτούν συνεχώς με
                                                                          νέα μοντέλα προς τέρψη των ενδιαφερόμενων αναβατών.
                                                                          Οι τάσεις δείχνουν συνεχή αύξηση των πωλήσεων και
                                                                          η Voge παρουσιάζει τη δική της ολόφρεσκια πρόταση
                                                                          διεκδικώντας μερίδιο από τις κατηγορίες των 125 και 200
                                                                          κυβικών. Το Sfida SR2 είναι το νέο μέλος στην οικογένεια
                                                                          των SR.  Θα γίνει διαθέσιμο με δύο κινητήρες 200 και
                                                                          125cc ώστε να είναι κατάλληλο και για οδήγηση με Α2
                                                                          δίπλωμα ενώ ξεχωρίζει χάρη στον μυώδη σχεδιασμό
                                                                          του  και τα περιπετειώδη χαρακτηριστικά του. Και στις
                                                                          δύο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με μονοκύλινδρα
                                                                          υγρόψυκτα μηχανικά σύνολα τα οποία αποδίδουν
                                                                          17,5 και 11,4 ίππους αντίστοιχα. Τα υπόλοιπα τεχνικά
                                                                          χαρακτηριστικά είναι κοινά για τις δύο εκδόσεις με
                                                                          ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό
                                                                          πιρούνι και διπλά αμορτισέρ, καθώς και ξεχωριστό δοχείο
                                                                          καυσίμου. Το σύστημα πέδησης εποπτεύεται από δικάναλο
                                                                          ABS, ενώ οι τροχοί είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω
                                                                          φορούν τρακτερωτά tubeless ελαστικά διαμέτρου 110/80
                                                                          και 130/70 αντίστοιχα. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν η
                                                                          μπροστινή κάμερα, η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
                                                                          και η keyless εκκίνηση, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος κάτω
                                                                          από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος,
                                                                          σύμφωνα με τη Voge.


                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49