Page 40 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 40

SYM



                                                      ADXTG 400
           H SYM δήλωσε βροντερό παρόν στην EICMA του 2023, ανακοινώνοντας πολλά νέα
         μοντέλα στην έκθεση του Μιλάνου, με σημαντικότερο το νέο adventure scooter ADXTG
          400. Το ADXTG 400 κάνει ξεκάθαρο εξ αρχής ότι η SYM βλέπει σοβαρά την κατηγορία
          των δικύκλων που κινούνται ανάμεσα σε σκούτερ και μοτοσυκλέτα. Σημείο αναφοράς
          η τοποθέτηση του κινητήρα των 399cc που βρίσκεται πλέον μέσα στο πλαίσιο, το οποίο
           συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι και ανεστραμμένο πιρούνι, υιοθετώντας μια
           εργονομία και συμπεριφορά περισσότερο μοτοσυκλέτας παρά σκούτερ. Ο κινητήρας
           είναι μονοκύλινδρος, 4βάλβιδος, υγρόψυκτος και αποδίδει 35 ίππους στις 7.000σαλ.
         με μέγιστη ροπή 37,2ΝΜ στις 5.500σαλ. Φυσικά διαθέτει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
              (TCS) για μεγαλύτερη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα. Το σύστημα πέδησης
        περιλαμβάνει δίσκο 275mm με ακτινική δαγκάνα εμπρός και δίσκο 220mm πίσω, ενώ το
         δικάναλο ABS είναι τη Bosch με πιο off-road προσανατολισμό. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών
            και 14 πίσω με διάμετρο ελαστικών 120/70 και 150/70 αντίστοιχα και το μεταξόνιο
         είναι 1.535mm. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13,5 λίτρα για να προσφέρει μεγάλη
             αυτονομία και το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 790mm για εύκολη πρόσβαση. Ο
           εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ποδιά κινητήρα,
          θύρα USB, και το EBL (Emergency Brake Light) για τα απότομα φρεναρίσματα από 70
                                                     χλμ./ώρα και πάνω.











                                                                    DRG BT
                                                                    Το νέο DRG BT κρατάει τα βασικά σημεία που χρειάζεται να έχει
                                                                    ένα σκούτερ πόλης, κάνει όμως τολμηρά βήματα στο σχεδιασμό,
                                                                    δίνοντάς του μια πιο σπορ εμφάνιση. Ο υγρόψυκτος κινητήρας
                                                                    των 158cc αποδίδει 14,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 14,6 Nm
                                                                    ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Το ντεπόζιτο των 7,4 λίτρων βρίσκεται
                                                                    στο μπροστινό μέρος του σκούτερ, επιτρέποντας μια καλύτερη
                                                                    κατανομή του βάρους που συμβάλει στην σταθερότητα, κάτι στο
                                                                    οποίο ρόλο παίζει και η σχεδίαση του ατσάλινου σωληνωτού
                                                                    πλαισίου. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                    μπροστά και ένα μονό αορτισέρ οριζόντιας διάταξης πίσω, ενώ
                                                                    το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 260mm μπροστά
                                                                    και ένας δίσκος 240mm πίσω, που συνεργάζονται με δικάναλο
                                                                    ABS. Τα ηλεκτρονικά περιλαμβάνουν φουλ LED φωτισμό,
                                                                    θύρα φόρτισης USB, λειτουργία Start-Stop που μπορεί να
                                                                    απενεργοποιηθεί και μια οθόνη TFT και σύστημα Keyless.
















                                                    MAXSYM GT
        Το MAXSYM 400 ντύνεται GT. Οι αλλαγές σε σχέση με την απλή έκδοση αγγίζουν πολλά
         σημεία του σκούτερ, ξεκινώντας από τον νέο, πλήρως LED προβολέα και τον νέο, πλέον
        πλήρως ψηφιακό, πίνακα οργάνων. Τις αλλαγές στο κομμάτι της εμφάνισης συμπληρώνει
         η νέα σχάρα με χειρολαβές. Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει ένας δίσκος
          288mm μπροστά, με διπίστονη δαγκάνα (πριν υπήρχαν δύο δίσκοι), ενώ ο δίσκος των
         275mm πίσω παραμένει ο ίδιος. Το ύψος της σέλας χαμηλώνει κατά 12mm και έρχεται
          πλέον στο - βολικό για όλους - ύψος των 788mm. Για να μην μειωθεί ο αποθηκευτικός
         χώρος με αυτό το χαμήλωμα της σέλας, ο πίσω τροχός μικραίνει από 15” σε 14”, με τον
         μπροστινό τροχό να παραμένει στις 15”. Η τελευταία αλλαγή αφορά στην χωρητικότητα
        του ντεπόζιτου, που μειώνεται από τα 15 στα 13 λίτρα. Στα υπόλοιπα σημεία, το MAXSYM
         400 παραμένει ίδιο με την άλλη έκδοση, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα των 399cc που
           αποδίδει 34 ίππους και 39,5 Nm ροπής. Το πλαίσιο συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό
         πιρούνι 41mm μπροστά, με διαδρομή 120mm και δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω. Η
                  διαθεσιμότητα και η τιμή του στην Ελλάδα δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45