Page 38 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 38

SUZUKI


                                     GSX-8R
        Έχοντας ως βάση το γυμνό GSX-8S, η Suzuki παρουσίασε
        στην EICMA το πιο σπορ GSX-8R. Μπορεί τα δυο μοντέλα
            να μοιράζονται πλαίσιο και κινητήρα, αλλά το GSX-
          8R έχει μεγαλύτερο φέρινγκ, νέες αναρτήσεις και κλιπ
            ον που φέρνουν τον αναβάτη σε πιο επιθετική θέση
           οδήγησης. Τo  δικύλινδρο εν σειρά κινητήριο σύνολο
            χωρητικότητας 776 κυβικών εκ. αποδίδει 82 ίππους
           στις 8.500 σαλ. και 78 Nm ροπής στις 6.500 στροφές.
            Η Suzuki τοποθέτησε τον στοφαλοφόρο άξονα στις
           270ο πετυχαίνοντας έτσι χαρακτηριστικά λειτουργίας
            και ήχο που θυμίζουν V2 κινητήρες. Ο έλεγχος του
         γκαζιού γίνεται με σύστημα Ride by Wire, ενώ έχουμε 3
        διαφορετικές χαρτογραφήσεις που δεν διαφοροποιούνται
           ως προς τη μέγιστη ιπποδύναμη, αλλά τον τρόπο που
         αυτή αποδίδεται. Το Traction Control διαθέτει 3 επίπεδα
            επέμβασης και μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.
           Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων με αμφίδρομο Quickshift-
           er στον standard εξοπλισμό του. Το Low RPM Assist
           διευκολύνει την εκκίνηση από το μηδέν, ενώ το Easy
          Start εκκινεί τον κινητήρα με ένα σύντομο πάτημα του
         μπουτόν της μίζας. Οι αναρτήσεις της KYB έχουν δώσει
         τη θέση τους σε νέες της Showa και πλέον έχουμε SFF-
            BP ανεστραμμένο πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις και μονό
        αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Η Nis-
         sin  έχει αναλάβει το σύστημα πέδησης με δύο δίσκους
          310 mm και 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός, και
                δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω



                                                                          GSX-S 1000GX
                                                                          Η Suzuki παρουσίασε στην έκθεση του Μιλάνου
                                                                          ένα ολοκαίνουργιο sport touring μοντέλο, το οποίο
                                                                          συμπληρώνει τη γκάμα την GSX και κατ επέκταση
                                                                          μοιράζεται το ίδιο μηχανικό σύνολο των 999κ.εκ. Ο
                                                                          τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει 153
                                                                          ίππους στις 11.000σαλ. με μέγιστη ροπή 106ΝΜ στις
                                                                          9.250σαλ. και συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές
                                                                          Euro5. Το αλουμινένιο πλαίσιο συνεργάζεται με
                                                                          αλουμινένιο ψαλίδι το οποίο προέρχεται από το GSX-
                                                                          S 1000. Το μεγάλο νέο όμως, είναι ότι το GSX-S1000GS
                                                                          είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που υιοθετεί το
                                                                          αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης της
                                                                          Suzuki (SAES).  Το σύστημα έχει αναπτυχθεί πάνω στην
                                                                          πλατφόρμα της Showa και είναι ειδικά κατασκευασμένο
                                                                          για το συγκεκριμένο μοντέλο. Φέρει ανεστραμμένο
                                                                          πιρούνι SFF-CA και μονοσόκ αμορτισέρ BFRClite. Το
                                                                          SAES, εκτός από τις πληροφορίες που λαμβάνει μέσω
                                                                          της IMU, χρησιμοποιεί ειδικούς αισθητήρες υψηλής
                                                                          πίεσης που είναι τοποθετημένοι στις αναρτήσεις, για να
                                                                          ρυθμίζει συνεχώς την απόσβεση σε πραγματικό χρόνο.
                                                                          Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη είναι επίσης και η προφόρτιση
                                                                          του πίσω αμορτισέρ. Στις λειτουργίες της ανάρτησης
                                                                          περιλαμβάνονται επίσης το Suzuki Floating Ride Control
                                                                          (SFRC) που βελτιώνει την άνεση συγκριτικά με τις αλλαγές
                                                                          που συμβαίνουν κάθε στιγμή στο οδόστρωμα, το Suzu-
                                                                          ki Velocity Dependent Control (SVDC) που παρακολουθεί
                                                                          την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και διαμορφώνει ανάλογα
                                                                          τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το Suzuki damping Con-
                                                                          trol (SDDC) που ελέγχει  την πίεση της απόσβεση για να
                                                                          μειώσει τις αναπηδήσεις. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και
                                                                          τυλίγονται από ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2
        σε διαστάσεις 120/70 και 190/50 . Το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με δίσκους 310 χιλιοστών και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ το ABS
        διαθέτει και cornering λειτουργία. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρα και τον συνολικο βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 232 κιλά. Το εργονομικό
        τρίγωνο είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Έτσι τα μαρσπιέ είναι 15χιλ. χαμηλότερα και το τιμόνι είναι τοποθετημένο πιο πίσω και 48χιλ.
        ψηλότερα σε σχέση με το GSX-S1000GT.  Η σέλα απέχει 845 χιλιοστά από το έδαφος. Το φαρδύ φέρινγκ σε συνδυασμό με τις χούφτες και της ρυθμιζόμενη
        σε 3 θέσεις ζελατίνα, προσφέρουν μεγαλύτερη αεροδυναμική προστασία. Για τη μείωση των κραδασμών, το τιμόνι φέρει ελαστικά παρεμβύσματα, ενώ η σέλα
        έχει περισσότερο αφρώδες και μεγαλύτερο πάχος κατά 15 χιλιοστά σε σχέση με το GSX-S1000GT.  Η ουρά διαθέτει υποδοχές για πλαϊνές βαλίτσες, ενώ η
        σχάρα είναι στο στάνταρ εξοπλισμό. Η σουίτα των ηλεκτρονικών είναι πλήρης και ελέγχεται από μια IMU 6 αξόνων της Bosch. Το Suzuki Drive Mode Selector
        Alpha (SDMS-a) προσφέρει 3 προεπιλεγμένες χαρτογραφήσεις κινητήρα(Active, Basic, Comfort) με διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και διαφορετικές
        ρυθμίσεις για το traction control (7 επίπεδα και με δυνατότητα απενεργοποίησης), το anti-wheelie, το torque control και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις (hard,
        medium, soft, custom). Στάνταρ έρχονται το quickshifter 2 κατευθύνσεων, το σύστημα anti-lift για τον πίσω τροχό και το cruise control. Η πληροφόρηση
        του οδηγού γίνεται μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 6,5 ιντσών με επιλογές συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και μέσω  του Suzuki MySpin να υπάρχει η
        δυνατότητα για απεικόνιση  εφαρμογών από το smartphone κατευθείαν στην οθόνη.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43