Page 28 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 28

MOTO GUZZI


                                                                             STELVIO
                                                                             Το πρώτο Stelvio κυκλοφόρησε το 2007 και συνέχισε
                                                                             να βγαίνει από το ιταλικό εργοστάσιο μέχρι το 2017.
                                                                             Οι πρώτες νύξεις για την επιστροφή του έγιναν στην
                                                                             EICMA του 2022, όπου η Moto Guzzi έφτιαξε ένα
                                                                             ολόκληρο σταντ ως teaser για μια νέα μοτοσυκλέτα,
                                                                             τοποθετώντας 2 τροχούς σε ένα βάθρο που ανέγραφε
                                                                             τις λέξεις: Returning Soon. Τώρα ήρθε η ώρα της
                                                                             επιστροφής του πλήρως ανανεωμένου Stelvio και
                                                                             ρίχνουμε μια ματιά στα βασικά του χαρακτηριστικά. Ο
                                                                             κινητήρας είναι ο ίδιος εγκάρσιος V-Twin των 1.042cc
                                                                             που βρίσκουμε και στο V100 Mandello, ο οποίος
                                                                             αποδίδει 115 ίππους και 105 Nm ροπής. Πέντε rid-
                                                                             ing modes είναι διαθέσιμα (Rain, Tourism, Road,
                                                                             Sport και Οff-Road), τα οποία διαφοροποιούνται ως
                                                                             προς την απόδοση της ροπής, το επίπεδο του Trac-
                                                                             tion Control, του φρένου κινητήρα και του ABS. Δεν
                                                                             υπάρχει Custom Mode, αλλά ο αναβάτης μπορεί
                                                                             να πειράξει τα επίπεδα στις προαναφερθείσες
                                                                             ρυθμίσεις μέσα σε κάθε riding mode. Το ντεπόζιτο
                                                                             των 21 λίτρων υπόσχεται, σύμφωνα με την Moto
                                                                             Guzzi, μια αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Οι αναρτήσεις
                                                                             περιλαμβάνουν ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm,
                                                                             ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς
                                                                             και προφόρτισης ελατηρίου και διαδρομή 170mm.
                                                                             Τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης έχει και το μονό
                                                                             αμορτισέρ, το οποίο συνεργάζεται με το μονόμπρατσο
                                                                             ψαλίδι. Η Brembo αναλαμβάνει το κομμάτι του
                                                                             φρεναρίσματος, με δύο δίσκους 320mm με
                                                                             τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και έναν δίσκο
                                                                             280mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το σύστημα
                                                                             εξοπλίζεται με Cornering ABS για το οποίο υπάρχει
                                                                             η δυνατότητα απενεργοποίησης στην λειτουργία Off-
                                                                             Road.  Oι ακτινωτές ζάντες των 19” και 17” εμπρός και
                                                                             πίσω αντίστοιχα, ντύνονται με Tubeless ελαστικά.

                                  V85 TT
             Για το 2024 η Moto Guzzi ανανεώνει το V85
            TT, τόσο εμφανισιακά όσο και εσωτερικά, με
              3 εκδόσεις (ΤΤ, Strada και Travel) και νέο,
           δυνατότερο κινητήρα. Η νέα αυτή μονάδα (που
         θα βρίσκεται και στις 3 εκδόσεις) συμμορφώνεται
          με τους νέους, Euro 5+ κανονισμούς και η Μoto
        Guzzi κατάφερε επίσης να αυξήσει την ισχύ του και
         να βελτιώσει την απόκριση του γκαζιού. Το πέτυχε
          αυτό εισάγοντας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
        και πλέον ο κινητήρας του V85 αποδίδει 80 ίππους
           (η προηγούμενη έκδοση έβγαζε 76) στις 7.750
           σ.α.λ. και 83Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ., με το
          90% αυτών να έρχεται ήδη από τις 3.500 σ.α.λ.
         Επίσης η ιταλική εταιρεία εισήγαγε αισθητήρες οι
          οποίοι στέλνουν δεδομένα στη μονάδα ελέγχου
          για να καθοριστεί ο χρονισμός των βαλβίδων με
           μεγαλύτερη ακρίβεια. Η έκδοση Strada είναι η
          πιο «μίνιμαλ» έκδοση, στοχοπροσηλωμένη στην
           οδήγηση στην πόλη, χωρίς την ποδιά κινητήρα
         και τις χούφτες, με άνετη θέση οδήγησης. Επίσης
          οι τροχοί δεν είναι ακτινωτοί. Η ΤΤ έκδοση είναι
         περισσότερο “All-Terrain”, με ακτινωτούς τροχούς
          19” και 17” εμπρός και πίσω, οι οποίοι δέχονται
              ελαστικά 110/80 και 150/70 αντίστοιχα. Ο
         κινητήρας προστατεύεται από μια νέα αλουμινένια
         ποδιά, ενώ νέες είναι και οι χούφτες του αναβάτη
           και η σχάρα αποσκευών πίσω. Η έκδοση Travel
        είναι προσανατολισμένη στα ταξίδια, όπως δηλώνει
           και το όνομά της, με μια νέα Touring ζελατίνα,
            ψηλότερη και με 22% μεγαλύτερη επιφάνεια
         από αυτές των άλλων εκδόσεων, μαζί με πλαϊνές
         προεκτάσεις εκτροπής αέρα. Όλα αυτά έχουν ως
           αποτέλεσμα η πίεση του άερα στον αναβάτη να
         μειώνεται κατά 50%. Επίσης, όπως και στις άλλες
         εκδόσεις, η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις. Στον
          στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι πλαϊνές
             βαλίτσες (37 και 27 λίτρων χωρητικότητας).

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33