Page 24 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 24
KTM
990 DUKE
Η KTM γιορτάζει τα 30 χρόνια του Δούκα και παρουσίασε στην EICMA το νέο 990 Duke με δικύλινδρο κινητήρα 123 ίππων, επανασχεδιασμένο πλαίσιο – ψαλίδι,
ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά. Στο εμπρός μέρος ο LED προβολέας διατηρεί το τριγωνικό σχήμα, αλλά ξεφεύγει από τα
όσα μας έχει συνηθίσει η Αυστριακή εταιρεία, με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας να ρυθμίζουν αυτόματα τη φωτεινότητά τους ανάλογα με τις συνθήκες χάρη
σε αισθητήρα που υπάρχει στην οθόνη. Επίσης, τα φωτιστικά σώματα έχουν λειτουργία «Coming Home», παραμένουν αναμμένα για λίγα δευτερόλεπτα, όταν
κλείσεις τον διακόπτη. Ο εν σειρά δικύλινδρος LC8c κινητήρας προέρχεται από το 890 Duke R, αλλά ο κυβισμός έχει αυξηθεί στα 947 κυβικά, ενώ έχει νέα
πιστόνια, μπιέλες και στόφαλο. Το αποτέλεσμα είναι 123 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ και 103 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα έχει
αυξημένη ακαμψία σε σχέση με αυτό του 890 Duke και συνεργάζεται με νέο, πιο εύκαμπτο αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας
δεν ξεπερνά τα 179 κιλά. Οι αναρτήσεις προέρχονται από τη σειρά Apex της WP με το 43άρι ανεστραμμένο πιρούνι να στηρίζεται σε νέες τιμονόπλακες και
να ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Επίσης ρυθμιζόμενο είναι το αμορτισέρ δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να επέμβει
στην προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Στον τομέα των ηλεκτρονικών, το νέο KTM 990 Duke εξοπλίζεται με 3 στάνταρ riding modes
και άλλα 2 έξτρα (Performance και Track), ενώ η μονάδα μέτρησης της αδράνειας έξι αξόνων συνεργάζεται με cornering ABS, το οποίο στο mode Supermoto
επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό. Μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών φροντίζει για την πληροφόρηση του αναβάτη και διαθέτει μέχρι και κλισιόμετρο, ενώ στο
προαιρετικό Track mode περιλαμβάνεται χρονόμετρο και τηλεμετρία. Το μοντέλο αναμένεται στις εκθέσεις αρχές του 2024.
KYMCO CV-L6
Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, η Kymco φέρνει στο προσκήνιο ένα
ακόμα adventure scooter, το οποίο πατάει πάνω στην υπάρχουσα πλατφόρμα
του ΑΚ550. Το νέο crossover scooter στην ουσία αποτελεί την εξέλιξη του
CV2 τα οποίο είχε κάνει την εμφάνιση του στην έκθεση της EICMA το 2017
και αυτή αναμένεται να είναι η τελική του μορφή. Tο CV-L6 ως γνήσιο adven-
ture φοράει ελαστικά διπλής χρήσης για χρήση εντός και εκτός ασφάλτου, ενώ
η δυνατότητα για τοποθέτηση τριβάλιτσου φανερώνει την προθέσεις του για
μεγάλες εξορμήσεις. Τροφοδοτείται από έναν δικύλινδρο σύνολο 550 κυβικών
με απόδοση 51 ίππων το οποίο έχει ήδη δοκιμαστεί στο ΑΚ550. Διαθέτει δύο
ξεχωριστά modes (Sport/Rain) που μεταβάλλουν ανάλογα την απόκριση και
την απόδοση του γκαζιού, καθώς και σύστημα traction control με δυνατότητα
απενεργοποίησης. Στον τομέα της ανάρτησης, το CV-L6 θα εξοπλίζεται με
ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών μπροστά και πίσω με ένα διαιρούμενο
ψαλίδι αλουμινίου με οριζόντιο αμορτισέρ και 3 στάδια αυξομείωσης. Στα
φρένα έχουν τοποθετηθεί διπλοί wave δίσκοι 270 χιλιοστών με τετραπίστονες
δαγκάνες της Brembo εμπρός και μονός wave δίσκος 260 χιλιοστών πίσω, ενώ
σημαντική αποτελεί το cornering ABS της Bosch.123 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ
και 103 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα έχει
αυξημένη ακαμψία σε σχέση με αυτό του 890 Duke και συνεργάζεται με νέο,
πιο εύκαμπτο αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας
δεν ξεπερνά τα 179 κιλά. Οι αναρτήσεις προέρχονται από τη σειρά Apex της
WP με το 43άρι ανεστραμμένο πιρούνι να στηρίζεται σε νέες τιμονόπλακες
και να ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Επίσης
ρυθμιζόμενο είναι το αμορτισέρ δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να
επέμβει στην προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Στον
τομέα των ηλεκτρονικών, το νέο KTM 990 Duke εξοπλίζεται με 3 στάνταρ riding
modes και άλλα 2 έξτρα (Performance και Track), ενώ η μονάδα μέτρησης της
αδράνειας έξι αξόνων συνεργάζεται με cornering ABS, το οποίο στο mode Su-
permoto επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό. Μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών
φροντίζει για την πληροφόρηση του αναβάτη και διαθέτει μέχρι και κλισιόμετρο,
ενώ στο προαιρετικό Track mode περιλαμβάνεται χρονόμετρο και τηλεμετρία. Το
μοντέλο αναμένεται στις εκθέσεις αρχές του 2024.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 24