Page 20 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 20

Kawasaki



                             Z7 HYBRID
                  Μια νέα μικρού κυβισμού υβριδική
             μοτοσυκλέτα παρουσίασε η Kawasaki στην
            EICMA. Χρησιμοποιώντας την ίδια υβριδική
             τεχνολογία του Ninja 7 Hybrid, η Kawasaki
           παρουσίασε τη γυμνή εκδοχή της που ακούει
           στο όνομα Ζ7 Hybrid. Ο εν σειρά δικύλινδρος
            κινητήρας των 451 κυβικών συνδυάζεται με
          ηλεκτροκινητήρα 9000 Watt για συνδυασμένη
              ισχύ 59 ίππων, η οποία μπορεί να φτάσει
             στιγμιαία τους 70 με τη λειτουργία e-boost.
             Υπάρχουν 3 modes λειτουργίας (Sport-Hy-
            brid, Eco- Hybrid και EV2 που επεμβαίνουν
              στην απόκριση του γκαζιού, ενώ έχουμε
               και σύστημα start – stop για μικρότερη
             κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Επίσης,
             εφοδιάζεται με Automatic Launch Position
              Finder (ALPF), που επιλέγει αυτόματα την
          πρώτη σχέση στο κιβώτιο, όταν η μοτοσυκλέτα
            είναι ακινητοποιημένη και «walk» mode για
             ευκολία στο παρκάρισμα και τις μανούβρες
                          ακόμα και με όπισθεν.















































         NINJA 500 & Z 500
         Ο νέος 500άρης κινητήρας της Kawasaki κάνει το ντεμπούτο του σε δυο μοντέλα διαφορετικής φιλοσοφίας. Η Kawasaki ενισχύει την παρουσία της στα
         μεσαίου κυβισμού μοντέλα παρουσιάζοντας τα Ninja 500 και Z 500 που μοιράζονται το ίδια ατσάλινο πλαίσιο και τον νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 499
         κυβικών. Η εμφάνιση του Ninja 500 είναι έντονα επηρεασμένη από τα μεγαλύτερα αδέρφια του και στο εμπρός μέρος κάτω από τους προβολείς ξεχωρίζουν
         τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ λίγο πιο πίσω, τα φλας είναι όμορφα ενσωματωμένα στο φέρινκγ που κατεβαίνει χαμηλά καλύπτοντας όλο τον κινητήρα.
         Το Ζ 500 από την άλλη, έχει γνήσια streetfighter στοιχεία με τη χρήση πλαστικού να έχει περιοριστεί. Ο υδρόψυκτος κινητήρας συνεργάζεται με συμπλέκτη
         ολίσθησης – υποβοήθησης, όμως δεν έχουν ανακοινωθεί στοιχεία απόδοσης, αλλά η Kawasaki τα κατατάσσει στην Α2 κατηγορία, οπότε η ιπποδύναμη δεν θα
         ξεπερνά τους 47 ίππους. Τα δυο μοντέλα εφοδιάζονται με LCD οθόνη, αλλά θα είναι διαθέσιμα και σε SE (Special Edition) εκδόσεις με TFT οθόνη με δυνατότητα
         σύνδεσης με κινητό μέσω της εφαρμογής Kawasaki Rideology, ενώ στην περίπτωση του Ninja 500 θα έχουμε και keyless σύστημα εκκίνησης. Στον τομέα των
         αναρτήσεων έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου που εδράζεται χωρίς μοχλικό.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25