Page 20 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 20
Kawasaki
Z7 HYBRID
Μια νέα μικρού κυβισμού υβριδική
μοτοσυκλέτα παρουσίασε η Kawasaki στην
EICMA. Χρησιμοποιώντας την ίδια υβριδική
τεχνολογία του Ninja 7 Hybrid, η Kawasaki
παρουσίασε τη γυμνή εκδοχή της που ακούει
στο όνομα Ζ7 Hybrid. Ο εν σειρά δικύλινδρος
κινητήρας των 451 κυβικών συνδυάζεται με
ηλεκτροκινητήρα 9000 Watt για συνδυασμένη
ισχύ 59 ίππων, η οποία μπορεί να φτάσει
στιγμιαία τους 70 με τη λειτουργία e-boost.
Υπάρχουν 3 modes λειτουργίας (Sport-Hy-
brid, Eco- Hybrid και EV2 που επεμβαίνουν
στην απόκριση του γκαζιού, ενώ έχουμε
και σύστημα start – stop για μικρότερη
κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Επίσης,
εφοδιάζεται με Automatic Launch Position
Finder (ALPF), που επιλέγει αυτόματα την
πρώτη σχέση στο κιβώτιο, όταν η μοτοσυκλέτα
είναι ακινητοποιημένη και «walk» mode για
ευκολία στο παρκάρισμα και τις μανούβρες
ακόμα και με όπισθεν.
NINJA 500 & Z 500
Ο νέος 500άρης κινητήρας της Kawasaki κάνει το ντεμπούτο του σε δυο μοντέλα διαφορετικής φιλοσοφίας. Η Kawasaki ενισχύει την παρουσία της στα
μεσαίου κυβισμού μοντέλα παρουσιάζοντας τα Ninja 500 και Z 500 που μοιράζονται το ίδια ατσάλινο πλαίσιο και τον νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 499
κυβικών. Η εμφάνιση του Ninja 500 είναι έντονα επηρεασμένη από τα μεγαλύτερα αδέρφια του και στο εμπρός μέρος κάτω από τους προβολείς ξεχωρίζουν
τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ λίγο πιο πίσω, τα φλας είναι όμορφα ενσωματωμένα στο φέρινκγ που κατεβαίνει χαμηλά καλύπτοντας όλο τον κινητήρα.
Το Ζ 500 από την άλλη, έχει γνήσια streetfighter στοιχεία με τη χρήση πλαστικού να έχει περιοριστεί. Ο υδρόψυκτος κινητήρας συνεργάζεται με συμπλέκτη
ολίσθησης – υποβοήθησης, όμως δεν έχουν ανακοινωθεί στοιχεία απόδοσης, αλλά η Kawasaki τα κατατάσσει στην Α2 κατηγορία, οπότε η ιπποδύναμη δεν θα
ξεπερνά τους 47 ίππους. Τα δυο μοντέλα εφοδιάζονται με LCD οθόνη, αλλά θα είναι διαθέσιμα και σε SE (Special Edition) εκδόσεις με TFT οθόνη με δυνατότητα
σύνδεσης με κινητό μέσω της εφαρμογής Kawasaki Rideology, ενώ στην περίπτωση του Ninja 500 θα έχουμε και keyless σύστημα εκκίνησης. Στον τομέα των
αναρτήσεων έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου που εδράζεται χωρίς μοχλικό.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 20