Page 22 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 22
KOVE
800X
Η Kove, η οποία τώρα καταφτάνει στη χώρα μας μέσω της
αντιπροσωπείας της Γκοργκόλης Α.Ε. παρουσίασε στην EIC-
MA το 800X σε τρεις εκδόσεις: Adventure, Adventure Pro και
Rally. Ο κινητήρας, κοινός και για τις 3 εκδόσεις, είναι ένας εν
σειρά, υγρόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας 799cc με ψεκασμό
που αποδίδει 96,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 80 Nm στις
7.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Kove, η σειρά 800X μπορεί να
φτάσει την τελική ταχύτητα των 210 χλμ./ώρα., εκτός από την
Rally, που φτάνει τα 185 χλμ./ώρα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο
τύπου διαμάντι, ενώ το ντεπόζιτο και στις τρεις εκδόσεις έχει
χωρητικότητα 19 λίτρα καυσίμου. Η έκδοση Adventure έρχεται
με ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ διαδρομής 210mm
της Yu-An. Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν δύο
δίσκοι 310mm μπροστά με διπίστονες δαγκάνες Hangte, ενώ
στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ακτινωτές ζάντες, Tubeless
ελαστικά, Τraction Control, αντιολισθητικός συμπλέκτης, ABS,
σταμπιλιζατέρ τιμονιού, προστατευτικά κάγκελα, αλουμινένια
ποδιά κινητήρα, οθόνη TFT με λειτουργία mirroring και φουλ LED
φωτισμός. Η έκδοση Adventure Pro εξοπλίζεται με αναρτήσεις
της KYB (ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά) με διαδρομή 240mm,
ενώ οι δαγκάνες της Taisko πιάνουν πάνω στους μπροστινούς
δίσκους των 320mm. H σέλα εδώ είναι ψηλότερη από την απλή
έκδοση (εκεί 835mm, εδώ 865/875m, ενώ το Quickshifter
προστίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Η έκδοση Rally (που είναι
πιο προσανατολισμένη στο Off-Road έχει ένα ανεστραμμένο
πιρούνι με διαδρομή 270mm και ένα αμορτισέρ με διαδρομή
293mm, το ύψος της σέλας ανεβαίνει στα 895mm και μπροστά
έχουμε έναν μονό δίσκο 310mm. Τα ελαστικά σε αυτή την
έκδοση είναι με σαμπρέλα, ενώ ο κινητήρας, σύμφωνα με την
Kove, έχει ακόμα καλύτερη απόκριση, χάρη σε μια πιο κοντή
σχέση μετάδοσης.
450RR
Τετρακύλινδρο κάτω από 500 κυβικά και με 70
ίππους φέρνει η Kove στην Ευρωπαϊκή αγορά!
Το μικροκαμωμένο supersport μοντέλο έρχεται
για να ταράξει τα νερά της κατηγορίας και φέρνει
μαζί του τον απόλυτο πρωταγωνιστή που δεν είναι
άλλος από το τετρακύλινδρο μοτέρ σε σειρά των
443 κυβικών. Η μέγιστη απόδοση φτάνει τους
70,7 ίππους στις 13.000σαλ με τη μέγιστη τιμή της
ροπής να αγγίζει τα 39ΝΜ. Τα δύο διαθέσιμα Riding
modes Sport και Eco διαμορφώνουν ανάλογα την
απόδοση και την απόκριση του γκαζιού, ενώ στον
στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται quickshifter για
αστραπιαίες αλλαγές, launch control για γρήγορες
εκκινήσεις και συμπλέκτης ολίσθησης για ασφαλή
κατεβάσματα χωρίς αναπηδήσεις του πίσω τροχού.
Το 450RR δομείται γύρω από ένα ατσάλινο πλαίσιο
με αλουμινένιο υποπλάισιο και αλουμινένιο ψαλίδι,
τα οποία συμβάλουν καθοριστικά στη διατήρηση του
βάρους σε χαμηλά επίπεδα στα 165 κιλά. Η KYB
έχει επιμεληθεί τις αναρτήσεις με ανεστραμμένο
πιρούνι 41χιλ. και monoshock αμορτισέρ αμφότερα
πλήρως ρυθμιζόμενα. Το σύστημα πέδησης
αποτελείται από δύο πλευστούς δίσκους 300χιλ. με
τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός και ένα
δίσκος 220χιλ. με δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ
το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί είτε πλήρως
είτε μόνο στον πίσω τροχό. Οι τροχοί των 17 ιντσών
φορούν ελαστικά διαμέτρου 120/70 και 160/60
της Maxxis. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα
14 λίτρα και το ύψος της σέλας ρυθμίζεται σε δύο
θέσεις στα 780 και 795mm από το έδαφος. Την
πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια TFT 5
ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Blue-
tooth, ενώ για την φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών
χρησιμοποιούνται δύο θύρες USB, εκ των οποίων η
μία Type C.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 22