Page 18 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 18

Honda



                                                                CBR 600 RR
                                                                Μετά από έξι χρόνια απουσίας, το CBR 600RR επιστρέφει στην
                                                                Ευρώπη! Στην έκδοση του 2024 το μεσαίο σπορ μοντέλο της Hon-
                                                                da αναβαθμίζεται από όλες τις απόψεις.. Ο εν σειρά τετρακύλινδρος
                                                                16βάλβιδος κινητήρας των 599cc, αποδίδει 121 ίππους στις 14.250
                                                                σ.α.λ. και 63 Nm ροπής στις 11.500σ.α.λ. Για να πετύχει την μεγάλη
                                                                επιστροφή, το CBR 600RR άλλαξε την εισαγωγή αέρα, τους θαλάμους
                                                                καύσης καθώς και τις εξαγωγές, με τη διάμετρο των πεταλούδων
                                                                γκαζιού να αυξάνεται από 40 σε 44mm ενώ οι ίδιοι οι αεραγωγοί έχουν
                                                                αυξήσει την χωρητικότητά τους κατά 2,2%. Ο χρονισμός έχει επίσης
                                                                αλλάξει, με το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής και το άνοιγμα των
                                                                βαλβίδων εξαγωγής να καθυστερούν κατά 5° και να έχουν διάμετρο
                                                                27,5mm και 22,5mm αντίστοιχα. Ο λόγος συμπίεσης είναι 12,2:1, κάτι
                                                                που επιτυγχάνεται χάρη στα 67mm διαμέτρου και 42,5mm διαδρομής.
                                                                Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο σωληνωτό, με το μεταξόνιο να φτάνει τα
                                                                1.370mm. Στις αναρτήσεις συναντάμε πιρούνι BPF από την Showa
                                                                και ένα αμορτισέρ με Unit Pro-Link από την ίδια εταιρεία, πλήρως
                                                                ρυθμιζόμενα. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 310mm
                                                                μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και ένας δίσκος 220mm πίσω με
                                                                μονοπίστονη δαγκάνα, οι οποίοι συνεργάζονται με Cornering ABS και
                                                                λειτουργία Anti-lifting για τον πίσω τροχό. Οι ζάντες των 17” ντύνονται
                                                                με ελαστικά 120/70 και 180/55.

              CBR1000RR-R FIREBLADE & SP
        Για το 2024, η CBR1000RR-R Fireblade και η SP παραλλαγή
              της, εξελίσσονται ακόμα περισσότερο με μία σειρά
            βελτιώσεων. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της HRC
          στον τομέα της ανάπτυξης, η απόδοση ροπής και ισχύος
           των 113Nm και 217 Ps της CBR1000RR-R Fireblade SP
           έχει αλλάξει σημαντικά, για καλύτερη επιτάχυνση στην
          έξοδο των στροφών και καλύτερη απόδοση στις υψηλές
           στροφές. Όλα αυτά ενισχύονται από τις νέες, πιο κοντές
           σχέσεις και την κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης, το
        επανασχεδιασμένο μεσαίο φέρινγκ με τα νέα αεροδυναμικά
          πτερύγια (winglets), καθώς και από το βελτιστοποιημένο,
        ελαφρύτερο πλαίσιο. Η προσθήκη ενός Διπλού Μηχανισμού
            Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού (2-Mo-
            tor Throttle By Wire) βελτιώνει τον έλεγχο στο μερικό
        άνοιγμα του γκαζιού και αυξάνει το φρένο του κινητήρα. Οι
          ελαφρύτεροι στροφαλοθάλαμοι, στροφαλοφόρος άξονας
        και μπιέλες, μαζί με το βελτιωμένο χρονισμό των βαλβίδων
           και την αυξημένη σχέση συμπίεσης, εξασφαλίζουν ότι η
         CBR1000RR-R Fireblade SP αντλεί περισσότερη ισχύ από
        κάθε κύκλο καύσης, ενώ οι αλλαγές στο τελικό της Akrapo-
       vic (στάνταρ εξοπλισμός) μειώνουν τον παραγόμενο ήχο από
                                την εξάτμιση κατά 5dB.


                                                                          ΝΧ 500
                                                                          Η ονομασία CB 500X αποτελεί παρελθόν για τη Hon-
                                                                          da με το δημοφιλές μοντέλο να μετονομάζεται σε ΝΧ
                                                                          500. Έρχεται με νέα, πιο περιπετειώδη εμφάνιση που
                                                                          παραπέμπει στο Transalp, επανασχεδιασμένο LED
                                                                          προβολέα, ο κινητήρας έχει νέα χαρτογράφηση και για
                                                                          πρώτη φορά το μοντέλο εξοπλίζεται με traction control, το
                                                                          οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Σύμφωνα με τη Honda,
                                                                          το NX 500 ζυγίζει 196 κιλά, δηλαδή 3 κιλά ελαφρύτερο
                                                                          από το CB 500X. Εφοδιάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι
                                                                          41 χιλιοστών της Showa, τεχνολογίας Separate Function
                                                                          Fork - Big Piston (SFF-BP) και αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη
                                                                          προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις. Από πλευράς
                                                                          εξοπλισμού έχουμε νέα έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών με 3 in-
                                                                          terfaces και σύστημα συνδεσιμότητας Honda RoadSync
                                                                          για πλοήγηση στροφή – στροφή και διαχείριση κλήσεων,
                                                                          μουσικής και μηνυμάτων. Τέλος, εφοδιάζεται με το
                                                                          σύστημα ESS (Emergency Stop Signal) που κάνει τα
                                                                          πίσω φλας να αναβοσβήνουν σε απότομη επιβράδυνση
                                                                          προειδοποιώντας του οδηγούς που ακολουθούν. Για το
                                                                          ΝΧ 500 η Honda  έχει 4 πακέτα εξοπλισμού (Adventure,
                                                                          Travel, Urban και Comfort) που περιλαμβάνουν γνήσια
                                                                          αξεσουάρ, ανάλογα με τη χρήση που σκοπεύει να κάνει ο
                                                                          ιδιοκτήτης.



                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     18
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23