Page 16 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 16

Honda



























        CB650R & CBR650R
        Η «γυμνή» μεσαίου κυβισμού CB650R της Honda, όπως και η αδελφή της, CBR650R, ανανεώνονται σχεδιαστικά και εμπλουτίζονται με νέες τεχνολογίες για το
        2024. Η Neo Sports Café εμφάνιση της CB650R έχει εξελιχθεί με νέο, κεκλιμένο προβολέα τεχνολογίας LED, νέα καλύμματα και πιο αιχμηρό νέο πίσω τμήμα
        της μοτοσυκλέτας με επίσης νέο, πίσω φωτιστικό σώμα. Στη CBR650R, οι επανασχεδιασμένοι διπλοί προβολείς LED συνδυάζονται με ανανεωμένα πάνω και
        κάτω φέρινγκ που, μαζί με την ανανεωμένη σχεδίαση της ουράς, εξασφαλίζουν πιο μυώδη εμφάνιση. Και οι δύο μοτοσυκλέτες διαθέτουν νέα, έγχρωμη, οθόνη
        TFT 5 ιντσών. Η CB650R και η CBR650R είναι επίσης οι πρώτες μοτοσυκλέτες της Honda που διατίθενται με την πρωτοποριακή τεχνολογία Honda E-Clutch.
        Πρόκειται για το πρώτο στον κόσμο, πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης συμπλέκτη για μηχανικό κιβώτιο μοτοσυκλέτας πολλαπλών σχέσεων. Το
        σύστημα Honda E-Clutch καταργεί την ανάγκη χρήσης της μανέτας του συμπλέκτη, τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα σχέσεων. Ο αναβάτης απλά
        χειρίζεται το μοχλό αλλαγής σχέσεων του κιβωτίου για ταχύτατες και αξιόπιστες αλλαγές, όπως ακριβώς και με ένα quickshifter. Κατά τη διάρκεια της αλλαγής
        σχέσεων, το σύστημα συνδυάζει μια λειτουργία τεχνητού «πατιναρίσματος», με τη διακοπή του ψεκασμού καυσίμου και τον έλεγχο του χρονισμού ανάφλεξης
        για την εξάλειψη των κραδασμών. Η χρήση της μανέτας του συμπλέκτη δεν απαιτείται επίσης κατά την εκκίνηση ή την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Το
        σύστημα Honda E-Clutch ενεργοποιείται με την εκκίνηση του κινητήρα και διαχειρίζεται ομαλά και τις δύο αυτές περιπτώσεις. Αν το επιθυμεί, ο αναβάτης μπορεί
        να χειριστεί κανονικά τη μανέτα του συμπλέκτη ή να απενεργοποιήσει το σύστημα, μέσω του πίνακα οργάνων.

         CB1000 HORNET                                        CBR500R
         Η γκάμα των Hornet επεκτείνεται προς τα πάνω με το νέο CB1000 Hor-  Το εισαγωγικό μοντέλο της Honda στην κατηγορία των supersport,
         net. Μήλον της έριδος ο κινητήρας των 1000 κυβικών που προέρχεται από   το CBR500R, δέχεται ένα σημαντικό φρεσκάρισμα. Η ανανεωμένη
         το CB1000RR Fireblade του 2017-2019.  Τετρακύλινδρος 16βάλβιδος με   σχεδίαση, είναι εμπνευσμένη από τη Fireblade και περιλαμβάνει νέα
         το φιλτροκούτι τοποθετημένο στο επάνω μέρος και σύστημα εξάτμισης 2   φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω φωτιστικό σώμα, καθώς και νέο
         σε 1. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα νούμερα, μια απόδοση κοντά   φέρινγκ με αεροδυναμικά βοηθήματα. Νέα είναι η χαρτογράφηση
         στους 150 ίππους και ροπή πάνω από 100ΝΜ θεωρείται το επικρατέστερο   του κινητήρα για βελτιστοποιημένη λειτουργία, με μέγιστη απόδοση
         σενάριο. Ο έλεγχος του γκαζιού γίνεται ηλεκτρονικά μέσω Ride-by-Wire   να αγγίζει τους 48 ίππους και τα 43 Nm ροπής, ενώ για πρώτη
         και υπάρχουν διαθέσιμα 3 Riding modes με διαφορετικά χαρακτηριστικά   φορά το CBR500R εφοδιάζεται με traction control με δυνατότητα
         απόδοσης ανάλογα τις συνθήκες. Το traction control ρυθμίζεται σε   απενεργοποίησης. Σε επίπεδο εξοπλισμού έχουμε νέα, έγχρωμη TFT
         επίπεδα ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί και ο συμπλέκτης ολίσθησης   οθόνη 5 ιντσών και φωτιζόμενους διακόπτες, ενώ το παρόν δίνει και
         υποβοήθησης αποτρέπει την αναπήδηση του τροχού στα απότομα   το σύστημα ESS (Emergency Stop Signal) που σε περίπτωση έντονου
         κατεβάσματα. Το νέο ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών με το ασύμμετρο ψαλίδι,   φρεναρίσματος ενεργοποιεί τα αλαρμ προειδοποιώντας τους οδηγούς
         συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών Showa SFF-BP   που ακολουθούν. Σε επίπεδο πλαισίου και περιφερειακών δεν έχουμε
         με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά και monoshock αμορτισέρ   αλλαγές. Το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και το αμορτισέρ
         της ίδιας εταιρείας με Pro-Link. Δύο πλευστοί δίσκοι 310 χιλιοστών με   προέρχονται από τη Showa, ενώ στον τομέα των φρένων έχουμε δυο
         4-πίστονες δαγκάνες αναλαμβάνουν την πέδηση. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών   δίσκους 296 χιλ. με 4πίστονες δαγκάνες της Nissin εμπρός και δίσκο 240
         και λαμβάνουν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 180/55. Ο στάνταρ   χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.
         εξοπλισμός περιλαμβάνει έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με δυνατότητα
         συνδεσιμότητας RoadSync για συνεργασία με smartphone και διαχείριση
         μουσικής κλήσεων και πλοήγηση.




















                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21