Page 12 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 12

CFMOTO


        450 MT
        H CFMOTO έχει συνηθίσει να ταράζει τα νερά και αυτή τη φορά επέλεξε να το κάνει στην,
        πολύ σημαντική για τη χώρα μας, κατηγορία των μικρομεσαίων Adventure. Το 450 ΜΤ είχε
        ήδη προκαλέσει αίσθηση από όταν διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες και τα πρώτα τεχνικά
        χαρακτηριστικά και τώρα παρουσιάστηκε επίσημα στην EICMA, τραβώντας πάνω του όλα τα
        βλέμματα και προβληματίζοντας με το καλημέρα τον ανταγωνισμό, καθώς μάθαμε ότι θα έρθει
        στην Ελλάδα τον Απρίλιο σε τιμή που δεν θα ξεπερνά τις 6.000 ευρώ! Ας δούμε όμως τα τεχνικά
        χαρακτηριστικά του. Ο κινητήρας μας  είναι γνωστός και έρχεται από τα 450 SR, 450 NK και CLC
        450. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο εν σειρά κινητήρα 449cc, με στροφαλοφόρο στις 270° και
        αποδίδει 46,2 ίππους στις 10.000σ.α.λ. και 39Nm ροπής στις 7.600σ.α.λ. στην Ευρώπη.  Η ίδια
        μονάδα εκτός Ευρώπης αποδίδει λίγο πάνω από 50 ίππους. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό
        ενώ στις αναρτήσεις έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41mm με διαδρομή 200mm και ρυθμιζόμενη
        επαναφορά, ενώ την ίδια διαδρομή και την ίδια δυνατότητα ρύθμισης έχει και το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ της KYB πίσω.
        Ducati




                                                         DESERT X RALLY
                                                         Ο κινητήρας των 937cc παραμένει ίδιος όπως στην απλή έκδοση, όμως η Des-
                                                         ert X Rally εξοπλίζεται περαιτέρω στον τομέα των περιφερειακών, καθώς αποκτά
                                                         νέο πιρούνι KYB 48mm που προσθέτει και άλλα 20mm διαδρομής, ενώ το νέο
                                                         αμορτισέρ έχει μεγαλύτερο πιστόνι 46mm με την επαναφορά και την προφόρτιση
                                                         να είναι ρυθμιζόμενες. Σύμφωνα με τη Ducati, η ροή του λαδιού είναι καλύτερη,
                                                         εξασφαλίζοντας ανώτερη οδηγική συμπεριφορά κατά την οδήγηση εκτός δρόμου.
                                                         Οι νέες αναρτήσεις έχουν αυξήσει την απόσταση από το έδαφος στα 280mm, ενώ
                                                         συνεπαγωγικά και το ύψος της νέας σέλας με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό ανέβηκε στα
                                                         910mm, αλλά μπορεί να κατεβεί στα 885mm με την χαμηλή σέλα που διατίθεται
                                                         σαν αξεσουάρ. Oι αλουμινένιοι τροχοί διατηρούν τις διαστάσεις τους (21” μπροστά
                                                         και 18” πίσω) γίνονται όμως μισό κιλό ελαφρύτεροι, με την Ducati να επιλέγει τη
                                                         χρήση σαμπρέλας για την μεγαλύτερη ανθεκτικότητα κατά τη διάρκεια της οδήγησης
                                                         στο χώμα. Στο κομμάτι της προστασίας για το Off-Road η Ducati μερίμνησε και για
                                                         την ποδιά κινητήρα, η οποία πλέον είναι carbon, στιβαρότερη και ελαφρύτερη από
                                                         την βασική έκδοση. Το φτερό μπροστά (λασπωτήρας) έχει ανασηκωθεί, δίνοντας
                                                         ακόμα πιο έντονα το στίγμα του Off-Road στην Desert X Rally και αποτρέπει την
                                                         συσσώρευση λάσπης στον τροχό. Τα νέα γραφικά (PVC) κάνουν την έκδοση Ral-
                                                         ly να ξεχωρίζει, ενώ σύμφωνα με τη Ducati, η ανθεκτικότητά τους προσφέρει
                                                         στην προστασία της εμφάνισης της μοτοσυκλέτας, μετά από σκληρή χρήση. Η νέα
                                                         Ducati Desert X Rally θα διατίθεται στον ειδικό χρωματισμό που βλέπουμε στην
                                                         φωτογραφία, ενώ η τιμή της δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα στην Ελλάδα.


           HYPERMOTARD 698 MONO
                  Μετά την παρουσίαση του πρώτου
             μονοκύλινδρου κινητήρα της μετά από 30
         χρόνια πριν μια εβδομάδα, η Ducati αποκάλυψε
          σήμερα ποιο μοντέλο θα εξοπλιστεί με αυτόν.
            Ο λόγος για το Hypermotard 698 Mono, το
            νέου Supermotard της Ducati. Ο κινητήρας
          προέρχεται από τον Superquadro 1285cc του
           Panigale 1299 και αποδίδει 77,5 ίππους στις
         9.750 σ.α.λ. και 63 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.
           O Superquadro Mono κληρονομεί το έμβολο
          διαμέτρου 116 χιλ. από τον κινητήρα της Pan-
              igale, το σχήμα του θαλάμου καύσης, τις
           βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου διαμέτρου 46,8
           χιλ., τις βαλβίδες εξαγωγής από χάλυβα 38,2
          χιλ. και το δεσμοδρομικό σύστημα. Βασικό σε
          αυτόν τον κινητήρα είναι ότι χρειάζεται αλλαγή
         λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα και στα 30.000
            χλμ. θέλει έλεγχο και ενδεχόμενη ρύθμιση
           του διάκενου των βαλβίδων. Το πλαίσιο είναι
            ατσάλινο τύπου Trellis, ενώ το αλουμινένιο
           ψαλίδι ζυγίζει μόλις 3,9 κιλά, αυξάνοντας την
         ακαμψία και μειώνοντας το βάρος. Το μήκος του
         (572mm) επιτρέπει στο μεταξόνιο να παραμείνει
                στα 1443mm, για καλύτερο χειρισμό.






                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17