Page 26 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 26

KYMCO





                                                                               DOWNTOWN 350GT
                                                                               Η Kymco παρουσίασε στην EICMA το Down-
                                                                               town του 2024, το οποίο επιδέχεται μικρές
                                                                               στιλιστικές αλλαγές και ένα «κουράρισμα» για
                                                                               να ανταπεξέλθει στις νέες απαιτήσεις του Eu-
                                                                               ro5+. O υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας
                                                                               των 321cc συνεχίζει να αποδίδει 28,3 ίππους και
                                                                               30 Nm ροπής, όμως τα φέρινγκ γύρω του έχουν
                                                                               πιο επιθετική σχεδίαση, με την Κymco να κρατάει
                                                                               τον βασικό χαρακτήρα του μοντέλου που έχει
                                                                               αναδειχθεί από τα best-seller της στη χώρα μας.
                                                                               Η μοντέρνα εμφάνιση με τις κοφτές μεν, ρέουσες
                                                                               δε γραμμές δεν είναι η μόνη αλλαγή, καθώς
                                                                               αποκτά μια νέα εμφάνιση στην TFT οθόνη και το
                                                                               πιο βασικό…Cruise Control. Ο εξοπλισμός του
                                                                               ήταν ήδη πλούσιος, με σύστημα παρακολούθησης
                                                                               πίεσης ελαστικών (TPMS), Traction Control, φουλ
                                                                               LED φωτισμό, δικάναλο ABS και θύρα φόρτισης
                                                                               USB. To Cruise Control λοιπόν, που είναι το βασικό
                                                                               νέο στοιχείο, σε συνδυασμό με την άνετη σέλα,
                                                                               τα 12,5 λίτρα καυσίμου που χωράνε στο ντεπόζιτο
                                                                               και η χαμηλή κατανάλωση τονίζουν το ρόλο του
                                                                               Downtown 350GT ως ένα σκούτερ που μπορεί
                                                                               να βγει και εκτός πόλης και να συνοδεύσει τον
                                                                               αναβάτη του στις εκδρομές του Σαββατοκύριακου.


















                   SKYTOWN 125 & 150
           Η Kymco παρουσίασε το Skytown, ένα scoot-
          er που στοχεύει στην απόλυτη πρακτικότητα και
         προορίζεται στο να γίνει ο ακούραστος σύμμαχός
          σου στην κίνηση. Ο κομψός σχεδιασμός του έχει
           έντονο το GT στοιχεί με τη μεγάλη ζελατίνα και
         την σχεδίαση του εμπρός μέρους να προσφέρουν
         σημαντική κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης. Θα
         είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 125 και 150 κυβικών
           με τους δυο κινητήρες να είναι αερόψυκτοι και
            να αποδίδουν 11 και 11,5 ίππους αντίστοιχα.
             Οι μαζεμένες διαστάσεις, το χαμηλό βάρος
           (117,5 κιλά) και οι τροχοί των 14 και 13 ιντσών
           εμπρός – πίσω υπόσχονται αυξημένη ευελιξία
         και ευκολία χειρισμών. Μια LCD οθόνη φροντίζει
          για την πληροφόρηση του αναβάτη χωρίς όμως
            να υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας, ενώ
              ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα ανοιχτό
             χώρο στην ποδιά και θύρα USB. Στον τομέα
             των αναρτήσεων δεν έχουμε εκπλήξει με το
           τηλεσκοπικό πιρούνι και τα διπλά αμορτισέρ να
         φροντίζουν για την απορρόφηση των κραδασμών.
         Οι δυο εκδόσεις διαφοροποιούνται και στον τομέα
        των φρένων καθώς μπορεί να έχουμε δισκόφρενα
        και στους 2 τροχούς, αλλά το 150 έχει ABS, ενώ το
                125 σύστημα συνδυασμένης πέδησης.







                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31