Page 30 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 30

MOTO MORINI




                   CORSARO 750
            Το ντεμπούτο του στην φετινή EIC-
            MA έκανε το Moto Morini Corsaro
           750, ένα streetfighter με μοντέρνες
          και σπορ γραμμές. Το εμπρός μέρος
         χαρακτηρίζεται από τον LED προβολέα
         με τα 4 φωτεινά σημεία και τα DRL και
          αναμένεται να αποτελέσει μέρος της
          σχεδιαστικής ταυτότητας της Ιταλικής
          εταιρείας. Πηγαίνοντας προς τα πίσω
        έχουμε ανασηκωμένο ρεζερβουάρ που
          δίνει μια επιθετική όψη, καρίνα κάτω
           από τον κινητήρα ενώ πολύ όμορφα
         είναι τα μικρών διαστάσεων τελικά των
         εξατμίσεων που σχηματίζουν μια μικρή
           όμορφη καμπύλη. Το πιο σημαντικό
           βέβαια στοιχείο του Corsaro είναι ο
          καινούργιος V2 90 μοιρών κινητήρας
          των 750 κυβικών. Είναι εξολοκλήρου
               σχεδιασμένος στην Ιταλία και
             φέρει καινοτομίες όπως το ξηρό κάρτερ και ο «ανάποδος» στρόφαλος,   στα 200 κιλά. Στον τομέα των αναρτήσεων δεν έγιναν εκπτώσεις με το
            ενώ αποδίδει 96 ίππους με το μοντέλο να είναι διαθέσιμο και σε έκδοση   ανεστραμμένο πιρούνι και το αμορτισέρ να είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Για
             για Α2 δίπλωμα με 48 ίππους. Τόσο το πλαίσιο, όσο και το ψαλίδι είναι   την πέδηση φροντίζουν δυο δίσκοι 320 χιλ. εμπρός και δίσκος 220 χιλ. πίσω,
           κατασκευασμένα από αλουμίνιο με το συνολικό βάρος να ανακοινώνεται   ενώ οι τροχοί των 17 ιντσών θα φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και
                                                                                                          180/55.


                                                                MILANO
                                                                Η Moto Morini παρουσίασε μεταξύ άλλων το νέο Milano του 2024, ένα
                                                                γυμνό μοντέλο που χαρακτηρίζεται από κλασσικές σχεδιαστικές γραμμές
                                                                και μοντέρνες τεχνικές λύσεις. Στην καρδιά του Milano θα βρούμε τον
                                                                γνωστό υγρόψυκτο V-Twin 87° των 1.187cc, ο οποίος όμως στο νέο Mi-
                                                                lano έχει επανασχεδιαστεί για να είναι συμβατός με τους νέους Eu-
                                                                ro5+ κανονισμούς. Η διαχείριση του κινητήρα ηλεκτρονικά είναι επίσης
                                                                νέα (4 riding modes που επηρεάζουν την απόδοση της δύναμης και τον
                                                                βαθμό επέμβασης των ηλεκτρονικών), όπως και το σύστημα εξάτμισης,
                                                                με την απόδοση να φτάνει τους 125 ίππους και την τελική ταχύτητα να
                                                                ξεπερνά τα 230 χλμ./ώρα. Το πλαίσιο είναι ένας συνδυασμός ατσάλινων
                                                                και αλουμινένιων μερών και συνεργάζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο
                                                                ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και ένα μονοσόκ αμορτισέρ πίσω που
                                                                συνδέεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας
                                                                αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320mm μπροστά με μονομπλοκ δαγκάνες
                                                                και ένας δίσκος 220mm πίσω. Οι ζάντες είναι αλουμινένιες και έχουν
                                                                διαστάσεις 17”, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να είναι 120/70 μπροστά
                                                                και 190/55 πίσω. Tην πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια TFT
                                                                οθόνη 5”, ενώ ο φωτισμός είναι πλήρως LED.




                                   X-CAPE 1200
             Το νέο X-Cape 1200 μπαίνει δυναμικά στον κόσμο των
             μεγάλων adventure. Το επίκεντρο βέβαια είναι ο V2 με
         περιεχόμενη γωνία 87 μοίρες κινητήρας των 1.187 κυβικών
             που αποδίδει 125 ίππους με τον αναβάτη να μπορεί να
          επιλέξει μεταξύ 4 riding modes που επηρεάζουν τη μέγιστη
            απόδοση και το επίπεδο επέμβασης του traction control.
            Το πακέτο εξοπλισμού είναι πλήρες αφού περιλαμβάνει
            ακόμα, έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με ενσωματωμένο
          σύστημα πλοήγησης, cornering LED προβολέα, cruise con-
          trol, quick shifter, αισθητήρες πίεσης ελαστικών και ραντάρ
          που ενημερώνει τον αναβάτη για την ύπαρξη εμποδίου στις
           νεκρές γωνίες. Το πλαίσιο του Moto Morini X-Cape 1200
          είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και συνεργάζεται με πλήρως
         ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με 180 χιλ. διαδρομή τόσο εμπρός,
             όσο και πίσω για μεγαλύτερες off road δυνατότητες. Οι
             ακτινωτοί τροχοί των 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω
         αντίστοιχα φορούν τα μεικτής χρήσης ελαστικά Pirelli Scorpi-
         on Trail. Τα φρένα φέρουν την υπογραφή της Brembo με δυο
         δίσκους 320 χιλ. εμπρός και έναν 280 χιλ. πίσω με το corner-
                                ing ABS να είναι στάνταρ.


                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35