Page 30 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 30
MOTO MORINI
CORSARO 750
Το ντεμπούτο του στην φετινή EIC-
MA έκανε το Moto Morini Corsaro
750, ένα streetfighter με μοντέρνες
και σπορ γραμμές. Το εμπρός μέρος
χαρακτηρίζεται από τον LED προβολέα
με τα 4 φωτεινά σημεία και τα DRL και
αναμένεται να αποτελέσει μέρος της
σχεδιαστικής ταυτότητας της Ιταλικής
εταιρείας. Πηγαίνοντας προς τα πίσω
έχουμε ανασηκωμένο ρεζερβουάρ που
δίνει μια επιθετική όψη, καρίνα κάτω
από τον κινητήρα ενώ πολύ όμορφα
είναι τα μικρών διαστάσεων τελικά των
εξατμίσεων που σχηματίζουν μια μικρή
όμορφη καμπύλη. Το πιο σημαντικό
βέβαια στοιχείο του Corsaro είναι ο
καινούργιος V2 90 μοιρών κινητήρας
των 750 κυβικών. Είναι εξολοκλήρου
σχεδιασμένος στην Ιταλία και
φέρει καινοτομίες όπως το ξηρό κάρτερ και ο «ανάποδος» στρόφαλος, στα 200 κιλά. Στον τομέα των αναρτήσεων δεν έγιναν εκπτώσεις με το
ενώ αποδίδει 96 ίππους με το μοντέλο να είναι διαθέσιμο και σε έκδοση ανεστραμμένο πιρούνι και το αμορτισέρ να είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Για
για Α2 δίπλωμα με 48 ίππους. Τόσο το πλαίσιο, όσο και το ψαλίδι είναι την πέδηση φροντίζουν δυο δίσκοι 320 χιλ. εμπρός και δίσκος 220 χιλ. πίσω,
κατασκευασμένα από αλουμίνιο με το συνολικό βάρος να ανακοινώνεται ενώ οι τροχοί των 17 ιντσών θα φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και
180/55.
MILANO
Η Moto Morini παρουσίασε μεταξύ άλλων το νέο Milano του 2024, ένα
γυμνό μοντέλο που χαρακτηρίζεται από κλασσικές σχεδιαστικές γραμμές
και μοντέρνες τεχνικές λύσεις. Στην καρδιά του Milano θα βρούμε τον
γνωστό υγρόψυκτο V-Twin 87° των 1.187cc, ο οποίος όμως στο νέο Mi-
lano έχει επανασχεδιαστεί για να είναι συμβατός με τους νέους Eu-
ro5+ κανονισμούς. Η διαχείριση του κινητήρα ηλεκτρονικά είναι επίσης
νέα (4 riding modes που επηρεάζουν την απόδοση της δύναμης και τον
βαθμό επέμβασης των ηλεκτρονικών), όπως και το σύστημα εξάτμισης,
με την απόδοση να φτάνει τους 125 ίππους και την τελική ταχύτητα να
ξεπερνά τα 230 χλμ./ώρα. Το πλαίσιο είναι ένας συνδυασμός ατσάλινων
και αλουμινένιων μερών και συνεργάζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο
ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και ένα μονοσόκ αμορτισέρ πίσω που
συνδέεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας
αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320mm μπροστά με μονομπλοκ δαγκάνες
και ένας δίσκος 220mm πίσω. Οι ζάντες είναι αλουμινένιες και έχουν
διαστάσεις 17”, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να είναι 120/70 μπροστά
και 190/55 πίσω. Tην πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια TFT
οθόνη 5”, ενώ ο φωτισμός είναι πλήρως LED.
X-CAPE 1200
Το νέο X-Cape 1200 μπαίνει δυναμικά στον κόσμο των
μεγάλων adventure. Το επίκεντρο βέβαια είναι ο V2 με
περιεχόμενη γωνία 87 μοίρες κινητήρας των 1.187 κυβικών
που αποδίδει 125 ίππους με τον αναβάτη να μπορεί να
επιλέξει μεταξύ 4 riding modes που επηρεάζουν τη μέγιστη
απόδοση και το επίπεδο επέμβασης του traction control.
Το πακέτο εξοπλισμού είναι πλήρες αφού περιλαμβάνει
ακόμα, έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με ενσωματωμένο
σύστημα πλοήγησης, cornering LED προβολέα, cruise con-
trol, quick shifter, αισθητήρες πίεσης ελαστικών και ραντάρ
που ενημερώνει τον αναβάτη για την ύπαρξη εμποδίου στις
νεκρές γωνίες. Το πλαίσιο του Moto Morini X-Cape 1200
είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και συνεργάζεται με πλήρως
ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με 180 χιλ. διαδρομή τόσο εμπρός,
όσο και πίσω για μεγαλύτερες off road δυνατότητες. Οι
ακτινωτοί τροχοί των 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω
αντίστοιχα φορούν τα μεικτής χρήσης ελαστικά Pirelli Scorpi-
on Trail. Τα φρένα φέρουν την υπογραφή της Brembo με δυο
δίσκους 320 χιλ. εμπρός και έναν 280 χιλ. πίσω με το corner-
ing ABS να είναι στάνταρ.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 30