Page 32 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 32

MV AGUSTA




                                                                       LXP ORIOLO
                                                                       H MV Agusta παρουσιάζει το νέο LXP Orioli, ένα premium all-
                                                                       terrain μοντέλο, με μόλις 500 LXP να φτάνουν στη γραμμή
                                                                       παραγωγής. Κάθε μοτοσυκλέτα, πέρα από τον μοναδικό της
                                                                       αριθμό, θα είναι και υπογεγραμμένη από τον ίδιο τον Εdi Ori-
                                                                       oli, τέσσερις φορές νικητή του Rally Dakar. O τρικύλινδρος
                                                                       κινητήρας των 931cc ζυγίζει μόλις 57 κιλά (10% κάτω από τους
                                                                       περισσότερους κινητήρες του ανταγωνισμού) και αποδίδει 124
                                                                       ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 102 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ.,
                                                                       της οποίας το 85% είναι ήδη διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ. Ο
                                                                       στροφαλοθάλαμος, το σύστημα λίπανσης και το σύστημα ψύξης
                                                                       είναι εντελώς καινούρια, ενώ το LXP θα φέρει και εξάτμιση
                                                                       Termignoni στον στάνταρ εξοπλισμό. To ατσάλινο, διπλό
                                                                       περιμετρικό πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ελαφρύτερο
                                                                       κράμα, με αφαιρούμενο υποπλαίσιο, ενώ οι ζάντες είναι
                                                                       ακτινωτές, με tubeless ελαστικά και διαστάσεις 21” μπροστά και
                                                                       18” πίσω. Στον τομέα των αναρτήσεων, έχουμε ανεστραμμένο
                                                                       πιρούνι της Sachs 48mm με διαδρομή 210mm και πίσω
                                                                       ένα μονοσόκ αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, που έχει επίσης
                                                                       διαδρομή 210mm και είναι και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα.
                                                                       Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει η Brembo, που
                                                                       εξοπλίζει το LXP με τετραπίστονες δαγκάνες Stylema, οι οποίες
                                                                       πιάνουν σε δίσκους 320mm μπροστά και με έναν δίσκο 256mm
                                                                       πίσω με δισπίστονη δαγκάνα. Το LXP εξοπλίζεται επίσης με Cor-
                                                                       nering ABS.










































        SUPERVELOCE 1000 SERIE ORO
        Η MV Agusta παρουσίασε το τελικό πρωτότυπο του Superveloce 1000 Serie Oro. Στην καρδιά του βρίσκεται ένας εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας 998cc,
        ο οποίος μπορεί να παράξει 208 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. (212 με ένα αγωνιστικό κιτ) και 116,5 Nm ροπής στις 11.000 σ.α.λ. Η έκδοση που βρίσκουμε στην
        Superveloce είναι η εξέλιξη του Brutale και εξοπλίζεται με αντικραδασμικό άξονα, ο οποίος γυρνάει στη διπλάσια ταχύτητα από ότι ο βασικός άξονας ώστε να
        εξαλείψει τις δονήσεις στις υψηλές στροφές. Διαφορετικό είναι επίσης και το σύστημα εξάτμισης, με τα τέσσερα τελικά να βγαίνουν κάτω από την ουρά. To
        πλαίσιο σε στιλ Trellis μεταφέρεται αυτούσιο από το Superveloce και συνεργάζεται με αναρτήσεις της Öhlins και ένα ψαλίδι από κράμα αλουμινίου. Το πιρούνι
        είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και η επαναφορά είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, ενώ τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης ακολουθεί και το μονοσόκ αμορτισέρ, το οποίο
        έχει διαδρομή 120mm. To φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo, με δίσκους 320mm μπροστά (μονομπλόκ δαγκάνα Stylema) και έναν δίσκο 220mm πίσω με
        διπίστονη δαγκάνα. Oι ζάντες από κράμα αλουμινίου είναι σχεδιασμένες από την CRC ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, έχουν διαστάσεις 17” και τις ντύνουν
        ελαστικά 120/70 μπροστά και 200/55 πίσω. Άλλες διαφορές με την Brutale εντοπίζονται στα διάφορα carbon μέρη, που κρατάνε το βάρος στα μόλις 194 κιλά, τα
        ειδικά ανεπτυγμένα για αυτή τη μοτοσυκλέτα ηλεκτρονικά και βεβαίως η απαράμιλλη εμφάνισή της, η οποία συνδυάζει το κλασσικό με το μοντέρνο. H MV Agus-
        ta Superveloce 1000 Serie Oro θα κυκλοφορήσει ως μοτοσυκλέτα περιορισμένης έκδοσης, με κάθε μοντέλο να είναι αριθμημένο.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37