Page 75 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 75

TEST        Aprilia RS
                                                         660 Extrema
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        δεν είναι τα πιο ακραία Diablo Supercorsa SP, αλλά  βεις¨ σου φτιάχνει πραγματικά τη διάθεση, κάτι που
        τα Rosso IV που έχουν περισσότερο δρομίσιο προ- πολλές φορές μετρά περισσότερο από το απόλυτο
        σανατολισμό.                                          κυνήγι των δευτερολέπτων. Αυτή η μοτοσυκλέτα θα
         Οδηγώντας                                            σε κάνει να αγαπήσεις την οδήγηση στην πίστα, χω-
         Αν έχεις οδηγήσει τη βασική έκδοση ξέρεις τι να  ρίς όμως να προορίζεται αποκλειστικά για trackdays

        περιμένεις  ανεβαίνοντας  πάνω  στην  Extrema,  κα- ή αγώνες και αυτό είναι που την κάνει να ξεχωρίζει
        θώς οι μαζεμένες διαστάσεις από μόνες τους δεν  από τα κλασικά 600άρια supersport τα οποία μέχρι
        αρκούν για να καταλάβεις την ελαφριά αίσθηση που  πριν λίγα χρόνια ήταν η μοναδική επιλογή πριν τη
        θυμίζει μοτοσυκλέτα μικρότερης κατηγορίας, ειδικά  μετάβαση στα 1000άρια.
        τώρα που αφαιρέθηκαν ακόμη 3 κιλά. Με το RS660
        δεν έχεις κανένα πρόβλημα να κινηθείς στο αστικό
        περιβάλλον, αφού ούτε η θέση οδήγησης είναι κου-       Η άποψή μας
        ραστική, ούτε ο τρόπος που αποδίδει ο κινητήρας. Η       Με το RS 660 η Aprilia βρήκε τη συνταγή που

        δύναμη έρχεται γραμμικά σε όλα τα riding modes,        μπορεί να καλύψει μεγάλο μέρος αναβατών, κάτι
        η απόκριση στο γκάζι είναι απλώς κορυφαία, όπως        που δεν κατάφεραν να κάνουν ποτέ τα ακραία τε-
        συνηθίζεται στις μοτοσυκλέτες της Aprilia, ενώ ο       τρακύλινδρα supersport.  Πρόκειται για μια ευκο-
        ήχος από την εξάτμιση της SC Project σου φτιά-         λοδήγητη μοτοσυκλέτα με πλούσιο εξοπλισμό, κο-
        χνει τη διάθεση χωρίς να γίνεται ενοχλητικός μιας      ρυφαίο στήσιμο για γρήγορη οδήγηση τόσο στον
        και είναι εγκεκριμένη για τις προδιαγραφές Euro
        5. Μπορεί λοιπόν να βολτάρεις χαλαρά ακόμη και         δρόμο όσο και στην πίστα αλλά και τιμή που την
        στην πόλη με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται          κάνει προσιτή για όλους. Αξίζει όμως να δώσεις
        στα 5,8λτ/100χλμ όμως στην πραγματικότητα το μό-       1.900 ευρώ επιπλέον για να αγοράσεις την έκδο-
        νο που θα σκέφτεσαι είναι πότε θα ανοίξεις το γκάζι    ση Extrema; Μιλάμε αναμφίβολα για την ίδια μο-
                                                               τοσυκλέτα, όμως αν το καλοσκεφτείς τα αξεσουάρ
        για να ακούσεις τον δικύλινδρο να λυσσάει στα κόκ-     της Extrema είναι αυτά που θέλουν στη μοτοσυ-
        κινα. Άλλωστε σε αυτό το φάσμα αρέσκεται να δου-       κλέτα τους όλοι οι fan της σπορ κατηγορίας και
        λεύει, χωρίς όμως να σε υποχρεώνει να φλερτάρεις       αρκεί μια ματιά στον κατάλογο των αξεσουάρ για
        συνεχώς με τον κόφτη για να νιώσεις την επιτάχυν-      να καταλάβεις ότι αν τα αγοράσεις ξεχωριστά θα
        ση, όπως συμβαίνει με τα τετρακύλινδρα supersport.     χρειαστεί να πληρώσεις αρκετά παραπάνω χρήμα-
        Η δύναμη είναι αρκετή για να κάνει το 0-100 χλμ/
        ώρα  σε  3,8  δλ.,  να  σηκώσει  τον  μπροστινό  τροχό   τα. Ακόμη και τότε όμως δεν θα έχεις τον χρωμα-
        όταν το θελήσεις (πρέπει να έχεις απενεργοποιημέ-      τισμό που την κάνει να διαφέρει από την απλή έκ-

        νο το Wheelie και το traction control) αλλά και να     δοση, οπότε η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση
        στείλει το κοντέρ πάνω από τα 240χλμ/ώρα, με τη        είναι προφανής αν ζητάς το κάτι παραπάνω.
        μοτοσυκλέτα να αισθάνεται πολύ άνετα σε κάθε πε-            Κινητήρας, οδική συμπεριφορά,
        ρίπτωση, αφού το μικρό της πλαίσιο είναι πραγμα-            ηλεκτρονικά
        τικός βράχος, θυμίζοντάς σου κάτι από RSV4. Έτσι,
        με την Extrema δεν χάσαμε την ευκαιρία για μερι-             Δεν διαθέτει το αμορτισέρ του
        κούς γύρους και στην πίστα των Μεγάρων, η οποία               Tuono 660 Factory
        μπορεί να φαντάζει μικρή για τα σύγχρονα superbike
        των 200+ ίππων είναι όμως ιδανική για το RS 660                                     Εξοπλισμός αναβάτη
                                                                                       Κράνος : Χ-Lite X-803 RS
        καθώς μπορείς να το απολαύσεις στο έπακρο, με το                     Φόρμα : Bering Lead-R (Σπηλιώτης)
        γκάζι συνεχώς στο τέρμα. Και η αίσθηση ότι το ¨στύ-           Μπότες : Forma Freccia dry (Moto Market)

                                               75   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80