Page 79 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 79

TEST         Voge
                                                         AC350
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           των  μικρομεσαίων  μοτοσυκλετών
        μαρσπιέ να είναι ελαφρά περιο-
        ρισμένη.  Η αλήθεια είναι ότι το                                      της εταιρείας στη νέα εποχή, όντας
        τρίγωνο μαρσπιέ - τιμόνι - σέλα       Τύπος    Ατσάλινο σωληνωτό τύπου   πιο ισχυρός και ταυτόχρονα το ίδιο
        θα βολέψει περισσότερο αναβά-                               διαμάντι  οικονομικός. Ειδικά στο κομμάτι της
        τες  που δεν ξεπερνάνε τα 1,85      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          κατανάλωσης δεν θα ζητήσει πάνω
                                            Ανεστραμμένο Πιρόυνι 41 χιλ.
        μ. σε ύψος λόγω και των κοψι-       Διαδρομή (χλστ.)            ΔA    από 4,2 λτ./100 χλμ., που σε συν-
                                                                      Mονό
        μάτων στο ρεζερβουάρ, ενώ οι        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Αμορτισέρ  δυασμό με το ρεζερβουάρ 12,5 λί-

        ψηλότεροι θα δυσκολευτούν λί-       Διαδρομή (χλστ.)            ΔΑ    τρων θα προσφέρει αυτονομία άνω
        γο να βρουν τη «θέση» τους και      Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/298, 2Ε, ABS  των 300 χλμ.
        ίσως τους κουράσει ελαφρώς η        Φρένα Π (χλστ.)   Δ/240, 2Ε, ABS   Πλαίσιο- Άναρτήσεις-Φρένα
        γωνία των γονάτων.  Στο τμήμα του πίνακα οργά-         Μεγάλη προσοχή, εκτός από τον κινητήρα και τη
        νων συναντάμε μια έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών που  σχεδίαση, έχει δοθεί στην ακαμψία και στη συνοχή
        προσφέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο  του συνόλου, με το Voge AC350 να πατάει πάνω σε

        αναβάτης, όπως ταχύτητα, στροφές, θερμοκρασία  ατσάλινο, σωληνωτό, πλαίσιο τύπου διαμάντι, που
        κινητήρα,  στάθμη  καυσίμου,  βόλτ  της  μπαταρίας,  του επιτρέπει να κρατάει τη ζυγαριά στα 158 κιλά
        ώρα και μέση κατανάλωση, ενώ η θύρα USB  στο  στεγνό. Στο τομέα της ανάρτησης συναντάμε μπρο-
        πλάι της επιτρέπει την εύκολη φόρτιση του κινητού  στά ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ.
        σας ή άλλης ηλεκτρικής συσκευής που χρησιμοποι- και πίσω ένα μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προ
        είς μέσα στη μέρα σου.                                την προφόρτιση που ενώνεται μέσω μοχλικού με
          Κινητήρας                                           ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι. Για το φρενάρι-
          Το Voge AC350 εκτός από την εμφάνιση, διαφέ- σμα του AC350 οι άνθρωποι της εταιρείας στράφη-
        ρει και στο κομμάτι του κινητήρα, όπου συναντάμε  καν σε δοκιμασμένες και πασίγνωστες λύσεις, με
        το ολοκαίνουριο μοτέρ της εταιρείας που απευθύ- τα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτας της J.Juan, 298

        νεται  σε  μοντέλα  μικρομεσαίου  κυβισμού  και  δι- χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω, να συνεργάζο-
        αθέτει  σύγχρονες  τεχνολογίες  και  κορυφαία  υλι- νται με διπίστονες δαγκάνες της Nissin και ένα δι-
        κά.  Πρόκειται  για  έναν  υγρόψυκτο  δικύλινδρο  εν  κάναλο σύστημα ABS της Bosch. Οι 17αρες χυτές
        σειρά κινητήρα 321 κ. εκ. που διαθέτει σφυρήλα- ζάντες αλουμινίου ντύνονται με ελαστικά διάστασης
        τα έμβολα για υψηλή αντοχή και μεγάλη διάρκεια  110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.
        ζωής , 2 εκκεντροφόρους επί κεφαλής και 8 βαλ-         Δρόμος
        βίδες.  Ο  ηλεκτρονικά  ελεγχόμενος  ψεκασμός  εί-     Το Voge 350AC σε προ(σ)καλεί να το καβαλήσεις
        ναι της Bosch και απόδοση του φτάνει τους 41 ίπ- κι αν το κάνεις σίγουρα δεν θα το μετανιώσεις. Πα-

        πους στις 8.500 στροφές και τα 3,1 kg ροπής στις
        9.000 στροφές. Η γραμμικότητα και η ελαστικότητα
        του είναι σύμμαχοι για κίνηση εντός όσο και εκτός
        αστικού περιβάλλοντος.  Συνεργάζεται με ένα μη-
        χανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που διαθέτει συμπλέκτη
        περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, ο οποί-
        ος δεν επιτρέπει να εμφανιστούν αναπηδήσεις στο
        πίσω τροχό στα απότομα κατεβάσματα. Ουσιαστικά
        ο συγκεκριμένος κινητήρας έρχεται να «αντικατα-       Ή σέλα ακολουθάει παραδοσιακές γραμμές

        στήσει» το μονοκύλινδρο 300αρι μοτέρ που συνα- που συναντάμε στη scrambler φιλοσοφία,
        ντάμε στο 300AC,  φέρνοντας ολόκληρη την γκάμα  τονίζοντας το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας

                                               79   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84