Page 80 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 80
TEST Voge
AC350
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Από το πρώτο πάτημα του γκαζιού αντιλαμβάνεσαι
ότι το δυνατό σημείο του κινητήρα είναι οι χαμηλές
και μεσαίες στροφές, με τις μετρήσεις μας να δεί-
χνουν ότι για το 50-100 χλμ./ώρα με 4η θέλει 6,5
δλ., αποδεικνύοντας ότι μπορεί να προσφέρει την
απαραίτητη ασφάλεια κατά το προσπέρασμα, ενώ
χάρη στην ελαστικότητα του θα συγχωρέσει μια λά-
θος επιλογή στην σχέση του κιβωτίου. Το μεταξό-
νιο των 1410 χλστ. προσφέρει σταθερότητα ακόμα
Στο τμήμα του πίνακα οργάνων συναντάμε μια και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου που ξεπερνάνε
έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών που προσφέρει όλες
τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης, τα 120 χλμ./ώρα, δείχνοντας ότι μπορεί να σταθεί
ενώ η θύρα USB στο πλάι της επιτρέπει την και σαν ταξιδιωτικός σύντροφος, αν δεν σε ενοχλεί
εύκολη φόρτιση του κινητού ή άλλης ηλεκτρικής η πίεση του αέρα. Όχι ότι χάνει σε ευελιξία μέσα
συσκευής που χρησιμοποιείς μέσα στη μέρα σου.
στην πόλη, αφού του είναι εύκολη υπόθεση η μετα-
ρά το γεγονός ότι το τιμόνι του είναι ελαφρώς στε- κίνηση μεταξύ των σταματημένων αυτοκινήτων και
νό, δεν είναι δύσκολο για τον αναβάτη να βρει τη της αστικής ζούγκλας. Το σύστημα αναρτήσεων εί-
θέση οδήγηση του και να ξεκινήσει να γράφει τα ναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να απορρο-
πρώτα χιλιόμετρα. Τα πλεονεκτήματα του συμπλέ- φάει με μαεστρία τις κακοτεχνίες του οδοστρώμα-
κτη περιορισμένης ολίσθησης φαίνονται από το τος γινα να μην επιβαρύνουν τη σπονδυλική στήλη
πρώτο πάτημα του, όπου δεν χρειάζεται σχεδόν κα- του αναβάτη, ενώ δεν θα δυσκολευτεί στις γρήγο-
θόλου δύναμη για να αλλάξουν οι σχέσεις, κάτι που ρες εναλλαγές κατεύθυνσης, προσφέροντας αρκε-
οφείλεται και στο ραφιναρισμένο κιβώτιο ταχυτή- τή πρόσφυση ακόμα και με δεύτερο άτομο στη σέ-
των. Η εκτόνωση της δύναμης του μοτέρ είναι τόσο λα. Η επιλογή περιφερειακών από το πάνω ράφι
γραμμική, που ακόμα και οι πιο άπειροι αναβάτες στο κομμάτι της πέδησης έχει θετική αποτύπωση
δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα στη δια- στις μετρήσεις μας, αφού χρειάζεται 40 μέτρα για
χείριση της. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι υστερεί να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, με το πρώ-
στο τομέα των επιδόσεων, αφού για να φτάσει από το δάγκωμα να είναι αρκετά δυνατό και η αίσθηση
το 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,3 δλ, ενώ αρ- της μανέτας αρκετά σωστή, ενώ το ABS θα επέμβει
κούν μόνο 2,2 δλ. για να ολοκλη- Εξοπλισμός - τιμή διακριτικά μόνο όπου χρειαστεί.
ρώσει το 0-50χλμ./ώρα που είναι ABS / Ρυθμ. l/8
αρκετά χρήσιμο μέσα στην πόλη. Τraction Control / Ρυθμ. 8
Στροφόμετρο l
Immobilizer l
Yπολογιστής ταξιδιού l
Μερικός χιλιομετρητής l
Ένδειξη βενζίνης l
Δείκτης θερμοκρασίας l
Θερμοκρασία περιβάλλοντος 8
Ζελατίνα / Ρυθμ. 8
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l
Πλάγιο σταντ l
Κεντρικό σταντ 8 Ο μπροστινός στρογγυλός
Χειρολαβές / Σχάρα 8 προβολέας LED συνδυάζεται
PHOTO GALLERY Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π 8/l με φώτα ημέρας (DRL) σε
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
-: δε διατίθεται σχήμα «V», αναβλύζοντας
ένα δυναμικό ύφος
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 80