Page 80 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 80

TEST        Voge
                                                         AC350
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              Από το πρώτο πάτημα του γκαζιού αντιλαμβάνεσαι
                                                              ότι το δυνατό σημείο του κινητήρα είναι οι χαμηλές
                                                              και μεσαίες στροφές, με τις μετρήσεις μας να δεί-
                                                              χνουν ότι για το 50-100 χλμ./ώρα με 4η θέλει 6,5

                                                              δλ., αποδεικνύοντας ότι μπορεί να προσφέρει την
                                                              απαραίτητη ασφάλεια κατά το προσπέρασμα, ενώ
                                                              χάρη στην ελαστικότητα του θα συγχωρέσει μια λά-
                                                              θος επιλογή στην σχέση του κιβωτίου. Το μεταξό-
                                                              νιο των 1410 χλστ. προσφέρει σταθερότητα ακόμα
        Στο τμήμα του πίνακα οργάνων συναντάμε μια            και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου που ξεπερνάνε
        έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών που προσφέρει όλες
        τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης,            τα 120 χλμ./ώρα, δείχνοντας ότι μπορεί να σταθεί
        ενώ η θύρα USB  στο πλάι της επιτρέπει την            και σαν ταξιδιωτικός σύντροφος, αν δεν σε ενοχλεί
        εύκολη φόρτιση του κινητού ή άλλης ηλεκτρικής         η πίεση του αέρα. Όχι ότι χάνει σε ευελιξία μέσα
        συσκευής που χρησιμοποιείς μέσα στη μέρα σου.
                                                              στην πόλη, αφού του είναι εύκολη υπόθεση η μετα-
        ρά το γεγονός ότι το τιμόνι του είναι ελαφρώς στε-    κίνηση μεταξύ των σταματημένων αυτοκινήτων και
        νό, δεν είναι δύσκολο για τον αναβάτη να βρει τη      της αστικής ζούγκλας. Το σύστημα αναρτήσεων εί-
        θέση οδήγηση του και να ξεκινήσει να γράφει τα        ναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να απορρο-
        πρώτα χιλιόμετρα.  Τα πλεονεκτήματα του συμπλέ-       φάει με μαεστρία τις κακοτεχνίες του οδοστρώμα-
        κτη  περιορισμένης  ολίσθησης  φαίνονται  από  το     τος γινα να μην επιβαρύνουν τη σπονδυλική στήλη

        πρώτο πάτημα του, όπου δεν χρειάζεται σχεδόν κα-      του αναβάτη, ενώ δεν θα δυσκολευτεί στις γρήγο-
        θόλου δύναμη για να αλλάξουν οι σχέσεις, κάτι που     ρες εναλλαγές κατεύθυνσης, προσφέροντας αρκε-
        οφείλεται και στο ραφιναρισμένο κιβώτιο ταχυτή-       τή πρόσφυση ακόμα και με δεύτερο άτομο στη σέ-
        των. Η εκτόνωση της δύναμης του μοτέρ είναι τόσο      λα. Η  επιλογή περιφερειακών από το πάνω ράφι
        γραμμική, που ακόμα και οι πιο άπειροι αναβάτες       στο  κομμάτι  της  πέδησης  έχει  θετική  αποτύπωση
        δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα στη δια-        στις μετρήσεις μας, αφού χρειάζεται 40 μέτρα για
        χείριση της.  Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι υστερεί    να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, με το πρώ-
        στο τομέα των επιδόσεων, αφού για να φτάσει από       το δάγκωμα να είναι αρκετά δυνατό και η αίσθηση
        το 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,3 δλ, ενώ αρ-      της μανέτας αρκετά σωστή, ενώ το ABS θα επέμβει
        κούν μόνο 2,2 δλ. για να ολοκλη-       Εξοπλισμός - τιμή                διακριτικά μόνο όπου χρειαστεί.

        ρώσει  το  0-50χλμ./ώρα  που  είναι    ABS / Ρυθμ.               l/8
        αρκετά  χρήσιμο  μέσα  στην  πόλη.     Τraction Control / Ρυθμ.    8
                                               Στροφόμετρο                 l
                                               Immobilizer                 l
                                               Yπολογιστής ταξιδιού        l
                                               Μερικός χιλιομετρητής       l
                                               Ένδειξη βενζίνης            l
                                               Δείκτης θερμοκρασίας        l
                                               Θερμοκρασία περιβάλλοντος    8
                                               Ζελατίνα / Ρυθμ.            8
                                               Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l
                                               Πλάγιο σταντ                l
                                               Κεντρικό σταντ              8    Ο μπροστινός στρογγυλός
                                               Χειρολαβές / Σχάρα          8    προβολέας LED συνδυάζεται
                PHOTO GALLERY                  Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    8/l  με φώτα ημέρας (DRL) σε
                                               l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
                                                 -: δε διατίθεται               σχήμα «V», αναβλύζοντας
                                                                                ένα δυναμικό ύφος
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85