Page 85 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 85
TEST Honda
Forza 350
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στεγνό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι φόρου χαμηλών τριβών και μπεκ
νη και κάποια ακόμα μικροαντι-
κείμενα στο «κρυφό» διαμέρι- που ψεκάζει λάδι στο κάτω μέρος
σμα, ενώ υπάρχει ένα χώρισμα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό του εμβόλου. Το Forza 350 εφοδιά-
που μπορεί να τοποθετηθεί με Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό ζεται με σύστημα ελέγχου της πρό-
διαφορετικούς τρόπους, ώστε Διαδρομή (χλστ.) πιρούνι 33χιλ. σφυσης (Honda Selectable Torque
125
να διαμορφώσεις τον χώρο απο- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο Control), το οποίο μπορεί να απε-
σκευών σύμφωνα με τις ανά- αμορτισέρ νεργοποιηθεί. Η παρέμβαση του εί-
γκες σου. Στο αριστερό μέρος Διαδρομή (χλστ.) 130 ναι διακριτική και προσφέρει εξτρά
της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι. Φρένα Ε (χλστ.) Δ/258, 2Ε, ABS ασφάλεια σε βρεγμένο ή «γυαλι-
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/240, 1Ε, ABS
Είναι αρκετά ευρύχωρο, ώστε σμένο» οδόστρωμα. Κατά τη διάρ-
να χωράει ένα μπουκαλάκι νερό, ενώ διαθέτει θύ- κεια της δοκιμής μας, μετρήσαμε μέση κατανάλωση
ρα USB και ξεχωριστή «θήκη» για κινητό τηλέφω- 4,3 λίτρα χωρίς η οδήγησή μας να μπορεί να χαρα-
νο. Να θυμίσουμε ότι για όσους θέλουν ακόμα πε- κτηριστεί οικονομική, ενώ μπορεί να πέσει σημαντι-
ρισσότερους χώρους, υπάρχει η έκδοση Smart Top κά με χαλαρούς ρυθμούς σε επαρχιακή διαδρομή.
Box, που περιλαμβάνει κεντρική βαλίτσα 45 λίτρων Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
την οποία ελέγχεις από το ασύρματο κλειδί, Smart Το Forza 350 έχει ως βάση ένα ελαφρύ, ατσάλινο
Key. σωληνωτό πλαίσιο για μεγάλη αντοχή, ενώ η τοπο-
Στον πίνακα οργάνων παραμένουν τα δυο αναλο- θέτηση της μπαταρίας ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και
γικά «ρολόγια» με ταχύμετρο και στροφόμετρο, αλ- τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, δείχνει
λά η ψηφιακή οθόνη ανάμεσά τους έχει μεγαλώσει ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη σωστή κατα-
και πλέον πέρα από υπολογιστή ταξιδιού και άλ- νομή του βάρους με το scooter να ζυγίζει 186 κι-
λες πληροφορίες, διαθέτει μια μπάρα που δείχνει λά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 11,7 λίτρων. Στον
τη στιγμιαία κατανάλωση. Το φωτιζόμενο λογότυπο τομέα των αναρτήσεων έχουμε τηλεσκοπικό πιρού-
«Forza» βρίσκεται από πάνω της, ενώ οι ενδεικτι- νι 33 χιλιοστών και δυο αμορτισέρ με ρυθμιζόμε-
κές λυχνίες έχουν μετακομίσει κάτω τα στρογγυλά νη προφόρτιση ελατηρίου, ενώ ένας δίσκος 256 χι-
όργανα. Στο μοντέλο του 2023 έχουν προστεθεί έξ- λιοστών μπροστά και ένας 240 χιλιοστών πίσω με
τρα κουμπιά στην αριστερή πλευρά του τιμονιού για δικάναλο ABS, αναλαμβάνουν τη διαδικασία πέδη-
τον έλεγχο του συστήματος συνδεσιμότητας Honda σης. Μάλιστα, το μοντέλο εξοπλίζεται με το σύστη-
Smartphone Voice Control System, ο οποίος μέχρι μα Emergency Stop Signal, που κάνει τα φλας να
τώρα γινόταν μόνο με φωνητικές εντολές. Ο εξο- αναβοσβήνουν γρήγορα, όταν εντοπίσει απότομο
πλισμός του μοντέλου περιλαμβάνει ακόμα ηλε-
κτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, αλαρμ, πλαϊνό και κε-
ντρικό σταντ.
Κινητήρας
Δεν έχουμε αλλαγές στον μονοκύλινδρο, υδρό-
ψυκτο κινητήρα των 330 κ.εκ τεχνολογίας ESP+
(Enhanced Smart Power), ο οποίος συνεχίζει να
αποδίδει 29,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και 3,2 kg-
m ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Πρόκειται για ένα μο-
τέρ που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την αξιοπιστία
και τις χαμηλές εσωτερικές τριβές έχοντας κοκορά- Ή ραφιναρισμένη, χωρίς ίχνος κραδασμού
λειτουργία του κινητήρα συνδυάζεται με τη
κια βαλβίδων με ρουλεμάν, κουζινέτα στροφαλο- χορταστική και γραμμική απόδοση.
85 Eπιστροφή στα περιεχόμενα