Page 85 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 85

TEST         Honda
                                                         Forza 350
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           φόρου  χαμηλών  τριβών  και  μπεκ
        νη και κάποια ακόμα μικροαντι-
        κείμενα  στο  «κρυφό»  διαμέρι-                                       που ψεκάζει λάδι στο κάτω μέρος
        σμα, ενώ υπάρχει ένα χώρισμα          Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό   του εμβόλου. Το Forza 350 εφοδιά-
        που  μπορεί  να  τοποθετηθεί  με     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    ζεται με σύστημα ελέγχου της πρό-
        διαφορετικούς  τρόπους,  ώστε         Διαδρομή (χλστ.)    πιρούνι 33χιλ.  σφυσης (Honda Selectable Torque
                                                                       125
        να διαμορφώσεις τον χώρο απο-       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Δύο   Control), το οποίο μπορεί να απε-
        σκευών  σύμφωνα  με  τις  ανά-                            αμορτισέρ   νεργοποιηθεί. Η παρέμβαση του εί-
        γκες  σου.  Στο  αριστερό  μέρος    Διαδρομή (χλστ.)           130    ναι διακριτική και προσφέρει εξτρά
        της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι.      Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/258, 2Ε, ABS  ασφάλεια  σε  βρεγμένο  ή  «γυαλι-
                                            Φρένα Π (χλστ.)
                                                             Δ/240, 1Ε, ABS
        Είναι  αρκετά  ευρύχωρο,  ώστε                                        σμένο» οδόστρωμα. Κατά τη διάρ-
        να χωράει ένα μπουκαλάκι νερό, ενώ διαθέτει θύ- κεια της δοκιμής μας, μετρήσαμε μέση κατανάλωση
        ρα USB και ξεχωριστή «θήκη» για κινητό τηλέφω- 4,3 λίτρα χωρίς η οδήγησή μας να μπορεί να χαρα-
        νο. Να θυμίσουμε ότι για όσους θέλουν ακόμα πε- κτηριστεί οικονομική, ενώ μπορεί να πέσει σημαντι-

        ρισσότερους χώρους, υπάρχει η έκδοση Smart Top  κά με χαλαρούς ρυθμούς σε επαρχιακή διαδρομή.
        Box, που περιλαμβάνει κεντρική βαλίτσα 45 λίτρων       Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
        την οποία ελέγχεις από το ασύρματο κλειδί, Smart       Το Forza 350 έχει ως βάση ένα ελαφρύ, ατσάλινο
        Key.                                                  σωληνωτό πλαίσιο για μεγάλη αντοχή, ενώ η τοπο-
          Στον πίνακα οργάνων παραμένουν τα δυο αναλο- θέτηση της μπαταρίας ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και
        γικά «ρολόγια» με ταχύμετρο και στροφόμετρο, αλ- τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, δείχνει
        λά η ψηφιακή οθόνη ανάμεσά τους έχει μεγαλώσει  ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη σωστή κατα-
        και  πλέον  πέρα  από  υπολογιστή  ταξιδιού  και  άλ- νομή του βάρους με το scooter να ζυγίζει 186 κι-
        λες πληροφορίες, διαθέτει μια μπάρα που δείχνει  λά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 11,7 λίτρων. Στον
        τη στιγμιαία κατανάλωση. Το φωτιζόμενο λογότυπο  τομέα των αναρτήσεων έχουμε τηλεσκοπικό πιρού-

        «Forza» βρίσκεται από πάνω της, ενώ οι ενδεικτι- νι 33 χιλιοστών και δυο αμορτισέρ με ρυθμιζόμε-
        κές λυχνίες έχουν μετακομίσει κάτω τα στρογγυλά  νη προφόρτιση ελατηρίου, ενώ ένας δίσκος 256 χι-
        όργανα. Στο μοντέλο του 2023 έχουν προστεθεί έξ- λιοστών μπροστά και ένας 240 χιλιοστών πίσω με
        τρα κουμπιά στην αριστερή πλευρά του τιμονιού για  δικάναλο ABS, αναλαμβάνουν τη διαδικασία πέδη-
        τον έλεγχο του συστήματος συνδεσιμότητας Honda  σης. Μάλιστα, το μοντέλο εξοπλίζεται με το σύστη-
        Smartphone Voice Control System, ο οποίος μέχρι  μα Emergency Stop Signal, που κάνει τα φλας να
        τώρα γινόταν μόνο με φωνητικές εντολές. Ο εξο- αναβοσβήνουν  γρήγορα,  όταν  εντοπίσει  απότομο
        πλισμός  του  μοντέλου  περιλαμβάνει  ακόμα  ηλε-

        κτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, αλαρμ, πλαϊνό και κε-
        ντρικό σταντ.
          Κινητήρας
           Δεν έχουμε αλλαγές στον μονοκύλινδρο, υδρό-
        ψυκτο  κινητήρα  των  330  κ.εκ  τεχνολογίας  ESP+
        (Enhanced  Smart  Power),  ο  οποίος  συνεχίζει  να
        αποδίδει 29,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και 3,2 kg-
        m ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Πρόκειται για ένα μο-
        τέρ που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την αξιοπιστία
        και τις χαμηλές εσωτερικές τριβές έχοντας κοκορά-     Ή ραφιναρισμένη, χωρίς ίχνος κραδασμού
                                                              λειτουργία του κινητήρα συνδυάζεται με τη
        κια βαλβίδων με  ρουλεμάν, κουζινέτα στροφαλο- χορταστική και γραμμική απόδοση.

                                               85   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90