Page 71 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 71
TEST Aprilia
RS 660 Extrema
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Είναι αρκετά εύκολο να την ξεχωρίσεις από τη βα-
σική έκδοση, αφού οι διαφορές στην εμφάνιση δεν
περιορίζονται μόνο στα ιταλικά χρώματα με την κα-
ρό σημαία και στις κατακόκκινες ζάντες. Το λεπτεπί-
λεπτο κορμί της Extrema έχει πάνω της ανθρακονή-
ματα και παρότι τα συναντάμε σε μικρές ποσότητες
το βλέμμα πέφτει κατευθείαν επάνω τους, μιας και
το παραπάνω υλικό είναι άρρηκτα συνδεμένο με
αγωνιστικές μοτοσυκλέτες και εξωτικές κατασκευ- Ή TFT οθόνη είναι γνωστή από τα μεγαλύτερα
ές. Από ανθρακονήματα κατασκευάζονται η καρίνα μοντέλα της Aprilia και παρέχει πληθώρα
και το μπροστινό φτερό, όμως αυτό που τραβά τα πε- πληροφοριών, αφού διαθέτει ακόμα και
χρονόμετρο.
ρισσότερα βλέμματα είναι το επίσης ανθρακονημάτι-
νο τελικό της εξάτμισης SC Project το οποίο δεν κρύ- σιο-ψαλίδι παρέμεναν άβαφα όπως μας έχει συνηθί-
βεται κάτω από τον κινητήρα όπως το εργοστασιακό. σει η Aprilia στα μεγαλύτερα μοντέλα της.
Είναι τοποθετημένο ψηλά, στην παραδοσιακή θέση, Άνεση – Εργονομία
κάτι που κάνει τη μοτοσυκλέτα να δείχνει πιο έτοι- Μπορεί η εμφάνιση του RS 660 να κινείται στα πρό-
μη για την πίστα, ειδικά σε συνδυασμό με το μονόσε- τυπα των καθαρόαιμων σπορ μοτοσυκλετών, όμως
λο κάλυμμα και την βάση που καταργεί τα μαρσπιέ η θέση οδήγησης απέχει αρκετά από τη γνωστή
του συνεπιβάτη (από τον εξοπλισμό δεν λείπει η σέ- άβολη στάση που έχεις στο μυαλό σου όταν ακούς
λα του συνεπιβάτη και η βάση για τα πίσω μαρσπιέ). superbike. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν φυσικά
Όπως και στη βασική έκδοση, η σχεδίαση των φέ- τα κλιπ ον που είναι τοποθετημένα πάνω από την τι-
ρινγκ δεν εξυπηρετεί μόνο το αισθητικό κομμάτι. μονόπλακα με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνονται οι
Μετά από πολλές δοκιμές σε υπολογιστή, αεροσή- καρποί σου, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στην καθημερινή
ραγγα και δρόμο, οι τεχνικοί της Aprilia κατέληξαν μετακίνηση και όχι μόνο. Το ρεζερβουάρ των 15 λί-
στη γνωστή πλέον λύση δύο επιπέδων, με τα αερο- τρων δείχνει ογκώδες εκ πρώτης όψεως, όμως προ-
δυναμικά φτερά να ενσωματώνονται στο εσωτερι- σφέρει αρκετό χώρο για να κουμπώσουν τα γόνατα
κό των φέρινγκ για να βελτιώνουν τη σταθερότητα σωστά, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται σε ιδανικό ύψος
της μοτοσυκλέτας αλλά παράλληλα να εκτρέπουν ώστε να μην γίνονται κουραστικά αλλά ταυτόχρονα
τον ζεστό αέρα από τον κινητήρα, χωρίς να αλλοι- να μην βρίσκουν κάτω στη γρήγορη οδήγηση. Παρά
ώνουν την αισθητική αρμονία του συνόλου. Το RS τις μαζεμένες διαστάσεις της μοτοσυκλέτας η σέλα
660 κρατά σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση του αρχι- είναι ευρύχωρη για κάθε σωματότυπο, έχοντας ικα-
κού concept αλλά και τα χαρακτηριστικά των σπορ νοποιητικό αφρώδες και ύψος στα 820χιλ το οποίο
Aprilia όπως ο τριπλός Led προβολέας στο μπροστι- χάρη στη στενή σιλουέτα επιτρέπει να πατήσεις με
νό μέρος ο οποίος είναι φυσικά led και διαθέτει και μεγάλη ευκολία στο έδαφος. Παρότι δύσκολα θα
λειτουργία bending lights ώστε να φωτίζεται η εσω- βρεθεί συνεπιβάτης που θα σε πείσει να αφαιρέσεις
τερική πλευρά της στροφής όταν η μοτοσυκλέτα βρί- το μονόσελο, όταν τοποθετήσεις τη σέλα του συνεπι-
σκεται υπό κλίση. Χαρακτηριστικό είναι και το πίσω βάτη η οποία παρέχεται στον εξοπλισμό της μοτοσυ-
μέρος με την αιχμηρή ουρά να θυμίζει έντονα RSV4, κλέτας θα διαπιστώσεις ότι είναι αρκετά μεγάλη για
ενώ όσον αφορά στο θέμα της ποιότητας τα ανθρα- τα δεδομένα της κατηγορίας, κάτι που κάνει τη βόλτα
κονήματα δίνουν μια πιο εξωτική αύρα στην Extrema με δύο άτομα απολύτως εφικτή.
που θα ενισχυόταν ακόμη περισσότερο αν τα πλαί- Όσον αφορά στην πληροφόρηση του αναβάτη,
71 Eπιστροφή στα περιεχόμενα