Page 67 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 67

TEST        Yamaha
                                                         Tracer 7
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        χία ανάφλεξης στους δύο κυλίνδρους. Σχεδόν 10  ντα υπάκουο στις εντολές του αναβάτη, που ακό-
        χρόνια μετά την παρουσίασή του (από το 2014 για  μα και “φορτωμένο” με συνεπιβάτη και μπαγκάζια
        την  ακρίβεια)  έχει  αποδείξει  την  αξιοπιστία  του,  ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις.
        δημιουργώντας  φανατικό  κοινό  που  πίνει  νερό       Σε  ότι  αφορά  τις  αναρτήσεις,  το  μοντέλο  του
        στο όνομά του. Η απόδοσή του παραμένει στους  2023  διαθέτει  αναθεωρημένες  ρυθμίσεις  στο
        σχεδόν 73 ίππους από τα 689 κ. εκ. καθώς η ρο- εμπρός πιρούνι των 41 χλστ. που το κάνουν πιο
        πή φτάνει τα 67 Nm στις 7.750 σ.α.λ., ενώ πα- σφιχτό στην αίσθηση και στις στροφές. Παράλλη-

        ράλληλα υπάρχει και η περιορισμένης απόδοσης  λα, το αμορτισέρ συνεχίζει να είναι ρυθμιζόμενο
        έκδοση  για  Α2  κατηγορίας  δίπλωμα.  Βέβαια,  τα  ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προ-
        νούμερα ωχριούν μπροστά σε αυτό που νιώθεις  φόρτιση του ελατηρίου, εξαιρετικά χρήσιμη δυνα-
        στο γύρισμα του δεξιού καρπού, με τη δύναμη να  τότητα που συνεισφέρει στον παράγοντα άνεση.
        έρχεται από αρκετά χαμηλά και τόσο ομαλά που  Μεταξύ άλλων, η Yamaha αναβάθμισε τον τομέα
        δε σε τρομάζει, αλλά αντιθέτως σε κάνει να θέ- της πέδησης, αυξάνοντας τη διάμετρο των δίσκων
        λεις να “παίξεις” με ασφάλεια και να νομίζεις πως  στα  εμπρός  δισκόφρενα  -  πλέον  στα  298  χλστ.

        οδηγείς μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης κατηγορίας.           από τα 282 χλστ. που ήταν πριν, κάτι που αποδει-
          Τα  ηλεκτρονικά  βοηθήματα  λάμπουν  δια  της  κνύεται και στις μετρήσεις μας αφού η απόσταση
        απουσίας  τους  από  την  Tracer  7.  Η  πολύ  καλή
        γραμμικότητα  που  παρουσιάζει  ο  CP2  δεν  έχει
        ανάγκη  από  διαφορετικούς  χάρτες  απόδοσης  ή
        traction control για να το “δαμάσουν”, ενώ σίγου-
        ρα είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που
        η τιμή της παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Τώρα σε
        ότι αφορά την κατανάλωση, σύμφωνα με τις με-
        τρήσεις μας σε μεικτό κύκλο “καίει” κοντά στα 5

        λ. ανά 100 χιλιόμετρα, ωστόσο σε επαρχιακό οδι-       Τα μαρσπιέ είναι πίσω και σχετικά ψηλά
        κό δίκτυο σίγουρα θα υπάρχουν και τιμές περί- τοποθετημένα φέρνοντας τα πόδια σε μία πιο sport
        που στα 4 λ.                                          στάση, σε αντίθεση με το υπόλοιπο σώμα. Ή σέλα
          Πλαίσιο - Άναρτήσεις - Φρένα                        αναβάτη - συνεπιβάτη διαθέτει αρκετό και μαλακό
                                                              αφρώδες για άνετες βόλτες χωρίς ενδιάμεσες
          Το  Yamaha  Tracer  7  βασίζεται  στο  MT-07  κι  στάσεις.
        όπως γίνεται κατανοητό, μοιράζεται το ίδιο ατσά-
        λινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου “διαμάντι” που συ-
        νεργάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι στο πίσω

        μέρος. Οι μηχανικοί της Yamaha, από την αρχή
        ήθελαν να σχεδιάσουν ένα σασί που να αποτελέ-
        σει βάση για πολλά μοντέλα - κάτι που το πέτυχαν
        και εδώ όπως και στο Tracer 9 – MT-09 - προσδί-
        δοντάς του ένα πολυδιάστατο χαρακτήρα. Σε αυ-
        τό οφείλει την πιο δυναμική οδήγηση και τις σπορ
        επιδόσεις όταν οι στροφές αρχίζουν να “πυκνώ-
        νουν”, αλλά και την ταξιδιάρικη πτυχή του όταν        “Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει” λέει η Ya-
        οι ευθείες αρχίζουν και “μακραίνουν”. Είναι τόσο      maha και ο γνωστός δικύλινδρος συνεχίζει να

        άκαμπτο όσο χρειάζεται ώστε να παραμένει πά- τροφοδοτεί την Tracer 7 χωρίς αλλαγές.

                                               67   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72