Page 65 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 65
TEST Yamaha
Tracer 7
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας Eπιδόσεις
Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,8
Κυβισμός (κ.εκ.) 689 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 80 Χ 68,6 60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 4,6
Συμπίεση (:1) 11,5 Απόσταση ακινητοποίησης
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 72,5/8750 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 44,2
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,85/6500
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5
προς τα πίσω, το μάτι ακολουθεί τις γραμμές της Όπως αρμόζει η τάση της εποχής, για το 2023
ενιαίας σέλας δύο επιπέδων που καταλήγει σε μία το Tracer 7 εξοπλίζεται με μία έγχρωμη TFT
λεπτεπίλεπτη ουρά. Αυτή φιλοξενεί τις κομψές και οθόνη μεγέθους 5 ιντσών. Ή πληροφόρηση είναι
πληρέστατη και ευανάγνωστη, ενώ η ευκρίνειά
πρακτικές χειρολαβές καθώς και το γνώριμο LED της παραμένει σε υψηλά επίπεδα ακόμα και
φανάρι του μεγαλύτερου αλλά προηγούμενης γε- με “κόντρα” ήλιο. Επιπλέον, επιτρέπεται και η
νιάς “αδελφού” Tracer 900. δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone.
Η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή και η προ- ραπάνω προκειμένου να “κουμπώσουν” στα μαρ-
σοχή στην λεπτομέρεια είναι ανάλογη της ιαπωνι- σπιέ, χωρίς όμως να κουράζουν στην πολύωρη
κής φήμης, με τα καλώδια να είναι όλα τακτοποι- οδήγηση.
ημένα και καλά κρυμμένα κάτω από τα πλαστικά Ένα άλλο χαρακτηριστικό που ενισχύει την άνε-
που “κουμπώνουν” χωρίς ατέλειες μεταξύ τους. ση αλλά και τον τουριστικό χαρακτήρα του μικρού
Το όμορφο σύνολο αναδεικνύει και ο νέος χρω- Tracer 7 είναι το μισό φέρινγκ, που όπως είπα-
ματικός συνδυασμός Midnight Black, με τη με παρέχει ικανοποιητική κάλυψη από τον αέρα
Yamaha να ακούει το κοινό και να προσθέτει στην για τα δεδομένα της κατηγορίας. Αν και θα θέλα-
χρωματική της παλέτα το μαύρο ματ χρώμα, εκτός με μία ψηλότερη ζελατίνα για τις πιο ταξιδιάρικες
του Icon Performance και Redline. Η λεπτομέ- συνθήκες, μέσα στην πόλη αλλά και στο επαρχια-
ρεια όμως που κάνει τη διαφορά εδώ, είναι οι ματ κό οδικό δίκτυο ο αναβάτης δε θα καταλάβει κα-
χρυσές 17άρες ζάντες που “σπάνε” το total black μία ενόχληση. Στα θετικά της όμως, προστίθεται
look τραβώντας τα βλέμματα. το γεγονός ότι είναι ρυθμιζόμενη, με το “ανεβο-
Άνεση - Εργονομία κατέβασμα” των 65 χλστ. να γίνεται πανεύκολα με
Οι παλιοί αναβάτες της Yamaha Tracer 7 δε θα το ένα χέρι, ακόμα και εν κινήσει.
καταλάβουν καμία διαφορά στη θέση οδήγησης Επιστρέφοντας στην σέλα, αυτή διαθέτει αρκε-
του ανανεωμένου μοντέλου. Ο αναβάτης κάθε- τό και μαλακό αφρώδες και μία εργονομία που
ται “μέσα” στη μοτοσυκλέτα, με τα μαρσπιέ να επιτρέπει στον αναβάτη να “φωλιάσει”. Ο συ-
βρίσκονται σχετικά ψηλά και πίσω τοποθετημέ- νεπιβάτης κάθεται μερικά χιλιοστά ψηλότερα,
να, δάνειο του πιο streetάδικου MT-07. Ωστό- προσφέροντας τα ίδια επίπεδα άνεσης, παρά το
σο, ο κορμός έρχεται σε όρθια στάση με τα χέρια λεπτοκαμωμένο design της ουράς. Αξίζει να επι-
να βρίσκουν το τιμόνι στην ιδανική απόσταση, με σημάνουμε τις δύο μικρές οπές πίσω από το οπί-
τους ώμους και τους αγκώνες να ανοίγουν τόσο - σθιο φωτιστικό σώμα, οι οποίες σε συνδυασμό με
όσο. Το μόνο πρόβλημα που θα συναντήσουν οι τις πρακτικές χειρολαβές παρέχουν μία έξτρα δυ-
ψηλότεροι αναβάτες (1,90 μ. και άνω) είναι πως νατότητα πρόσδεσης αντικειμένων.
τα γόνατά τους θα αναγκαστούν να λυγίσουν πα- Σε αυτό το σημείο, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε
65 Eπιστροφή στα περιεχόμενα