Page 68 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 68
TEST Yamaha
Tracer 7
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
φρεναρίσματος από τα 100 χλμ./ώρα ήταν κατά φέρνει αρκετά καλά και στο επαρχιακό “στροφι-
1,1 μ. μικρότερη. Το παρών συνεχίζουν να δίνουν λίκι”, με τις πιο σφιχτές αναρτήσεις και το στιβα-
οι τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός, ενώ πίσω πα- ρό πλαίσιο να ακούν τις εντολές του αναβάτη στις
ραμένει ως έχει η μονοπίστονη δαγκάνα με τον δί- στροφές παρέχοντας πλήρη πληροφόρηση. Οι
σκο των 245 χλστ. και στάνταρ το ABS. κοντές σχέσεις στο κιβώτιο σε συνδυασμό με τη
Στον δρόμο μπόλικη ροπή από χαμηλά, βοηθούν τη μοτοσυ-
Οδηγώντας τη Yamaha Tracer 7 καταλαβαίνεις κλέτα να φορτώσει χιλιόμετρα επιταχύνοντας, χα-
αμέσως γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο έχει τόσο ρίζοντας ταυτόχρονα πολλά χαμόγελα πίσω από
επιτυχημένη εμπορική καριέρα. Είναι μία μοτοσυ- το κράνος. Από την άλλη, τα αναβαθμισμένα φρέ-
κλέτα που μπορεί να κινηθεί σβέλτα και με αρ- να είναι εκεί για να επιβραδύνουν με ευκολία τα
κετή “χάρη” μέσα στην πόλη, με την ελαστικότη- 197 κιλά της, με το ABS να επεμβαίνει διακριτι-
τα του κινητήρα και την φιλικότητα που προσδίδει κά. Όπως προείπαμε, τα ηλεκτρονικά βοηθήμα-
να στέκονται σύμμαχοί σου στο αστικό περιβάλ- τα απουσιάζουν σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό,
λον. Το τιμόνι και οι συνολικές διαστάσεις της μο- ωστόσο με τη γραμμικότητα του CP2 δεν τίθενται
τοσυκλέτας, διαθέτουν το κατάλληλο μέγεθος για θέματα εμπιστοσύνης ακόμα και υπό συνθήκες
να χωράει ανάμεσα στα αυτοκίνητα που παραμέ- βροχής, με το γκάζι της Tracer να μη σε τρομάζει
νουν ακινητοποιημένα στην κίνηση, με το μεγά- νιώθοντας ασφάλεια.
λο κόψιμο να βοηθάει ακόμα περισσότερο στους
ελιγμούς. Σαφώς εδώ παίζει ρόλο και το χαμηλό
βάρος της μοτοσυκλέτας - 197 πλήρες υγρών, το
χαμηλότερο στην κατηγορία της - που συνεισφέ- Η άποψή μας
ρει στη συνολική ευελιξία. Ο συμπλέκτης είναι H Yamaha με τη σειρά Tracer φαίνεται πως έχει
αρκετά μαλακός χωρίς να ξενίζει τους νέους ανα- βρει την προσωπική της μυστική συνταγή της επι-
βάτες που πιθανόν να θέλουν να κάνουν το επό- τυχίας. Ο Βενιαμίν της οικογένειας όμως, διαθέ-
μενο βήμα με την Tracer 7, ενώ οι αλλαγές ταχυ- τει τον πιο “all-around” χαρακτήρα που ταιριάζει
τήτων κουμπώνουν απρόσκοπτα με το κιβώτιο να τέλεια στην ελληνική πραγματικότητα, καθώς με
έχει τη σωστή κλιμάκωση, κάνοντας το ταξίδι πιο τις καινούργιες αναβαθμίσεις του ανταπεξέρχε-
απολαυστικό και το “σταμάτα-ξεκίνα” της πόλης ται ακόμα καλύτερα στις νέες απαιτήσεις της αγο-
ακόμα πιο ξεκούραστο. ράς. Αποτελεί ιδανική επιλογή για όσους αρχάρι-
Μιλώντας για ταξίδι, το Tracer 7 παίζει στο γή- ους αναβάτες θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα
πεδό του χωρίς να κρύβει τα sport-touring γονί- στη μοτοσυκλετιστική τους καριέρα, ενώ για τους
διά του. Στον αυτοκινητόδρομο θα κινηθεί άνετα υπόλοιπους μπορεί να αποτελέσει τον “ελβετικό
με ταχύτητες 140-150 χλμ./ώρα ακόμα και με συ- σουγιά” που τα κάνει όλα - ταξίδι, commuting και
νεπιβάτη στην πίσω θέση, με τους λοιπούς κραδα- σπορ οδήγηση. Τώρα αν βάλεις στο παιχνίδι και
σμούς να απουσιάζουν και την κάλυψη του αέρα την τιμή του στα 9.390 ευρώ, τότε αμέσως σκαρ-
να γίνεται πιο ενοχλητική σε υψηλότερες ταχύτη- φαλώνει πάνω-πάνω στην λίστα επιλογών σου.
τες. Με την αυτονομία του μπορεί να καλύψει πε-
ρισσότερα από 300 χλμ. χωρίς στάσεις, αφού η Πολυδιάστατος & φιλικός χαρακτήρας,
άνετη σέλα αναβάτη-συνεπιβάτη και η θέση οδή- απόδοση κινητήρα
γησης δεν αφήνουν περιθώριά για... παράπονα!
Επειδή όπως δηλώνει και η Yamaha μιλάμε για Μικρή ζελατίνα για ταξίδι
ένα sport-touring μοντέλο, η Tracer 7 τα κατα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 68