Page 73 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 73

TEST        Aprilia RS
                                                         660 Extrema
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        Τεχνικά χαρακτηριστικά

         Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        Τύπος             2Κ, 4T, Υ/Ψ   0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,8
        Κυβισμός (κ.εκ.)       659    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,8
        Διάμετρος Χ                   0-160 χλμ./ώρα (δλ.)   8
        Διαδρομή (χλστ.)    81X63,93   60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 5,3
        Συμπίεση (:1)          13,5   Απόσταση ακινητοποίησης
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    100/10.500   100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  44
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    6,83/8.500
        Τροφοδοσία          Ψεκασμός                          Πολύ πιο άνετη από ό,τι θα περίμενες , η σέλα θα
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   15
                                                              κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη ακόμα και σε
                                                              μεγάλες διαδρομές. Ή έκδοση Extrema διαθέτει το
        individual,  challenge,  time  attack)  συνεργάζονται  πανέμορφο μονόσελο κάλυμμα αλλά και τη σέλα
        με traction control, wheelie control και ρυθμιζόμενο   του συνεπιβάτη ώστε να διαλέγεις εσύ αν θα σε
        φρένο κινητήρα, που ρυθμίζονται ξεχωριστά και πα-     ακολουθήσει ή όχι…
        ρέχουν τη δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ υπάρ- τοποθετήσεις κάποιο επιπλέον εξάρτημα.

        χει ακόμη και cruise control, οπότε σε επίπεδο ηλε-    Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        κτρονικών θα ήταν απλώς υπερβολή να ζητήσουμε          Σε αντίθεση με το Tuono 660 Factory που φορά
        κάτι παραπάνω. Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέτει συμπλέ- αμορτισέρ της Sachs με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, η
        κτη ολίσθησης και quickshifter δύο κατευθύνσεων,  έκδοση Extrema του RS 660 δεν διαφέρει ούτε στις
        ενώ το λογισμικό της έκδοσης Extrema είναι σχεδι- αναρτήσεις ούτε φυσικά και στο πλαίσιο σε σχέση με
        ασμένο ώστε να μπορείς να αλλάξεις το κιβώτιο σε  τη βασική έκδοση. Παρ΄όλα αυτά, χάρη στην ολόσω-
        ¨ανάποδο¨ για χρήση πίστας χωρίς να χρειάζεται να  μη εξάτμιση της SC Project και στα ανθρακονημάτι-














































                                               73   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78