Page 68 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 68

TEST        Suzuki
                                                          GSX-8S
                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ



































          Κινητήρας                                           δροι  έχουν  υποστεί  ειδική  κατεργασία  επιμετάλ-

          Με  το  GSX-8S  και  το  V-STROM  800  η  Suzuki    λωσης στο εσωτερικό τους για καλύτερη απαγωγή
        εγκαινίασε τον νέο της δικύλινδρο εν σειρά κινη-      της θερμότητας και βελτιωμένη στεγανοποίηση των
        τήρα 776 κυβικών ο οποίος σχεδιάστηκε από λευ-        ελατηρίων των εμβόλων, ενώ για την αντιμετώπιση
        κό χαρτί για τις ανάγκες της κατηγορίας.  Αποδίδει    των κραδασμών πρώτης τάξης που παράγει ένας δι-
        81,8 ίππους στις 8.500 σ.α.λ, και                                      κύλινδρος εν σειρά, η Suzuki έχει
        7,9 χλγμ στις 6.800 σ.α.λ. αφού ο     Εξοπλισμός - τιμή                χρησιμοποιήσει  δυο  αντικραδα-
        στόχος δεν ήταν τα απόλυτα νού-       ABS / Ρυθμ.                l/8   σμικούς άξονες, με το πατενταρι-
        μερα, αλλά η γεμάτη απόδοση σε        Τraction Control / Ρυθμ.    l/l  σμένο αυτό σύστημα να τοποθετεί
                                              Στροφόμετρο
                                                                           l
        όλο το φάσμα των στροφών με λει-      Immobilizer                  l   τα δυο αντίβαρα σε γωνία 90 μοι-
        τουργία και ήχο που θυμίζει V2 κι-    Yπολογιστής ταξιδιού         l   ρών  σε  σχέση  με  τον  στρόφαλο
                                                                           l
                                              Μερικός χιλιομετρητής
        νητήρες. Έτσι η επιλογή χρονισμού     Ένδειξη βενζίνης             l   και  σε  ίση  απόσταση  από  αυτόν,
        ανάφλεξης  270  μοιρών  ήταν  μο-     Δείκτης θερμοκρασίας         l   κάτι  που  πρώτη  φορά  βλέπουμε
        νόδρομος. Οι αλουμινένιοι κύλιν-      Θερμοκρασία περιβάλλοντος    8   σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.
                                                                           8
                                              Ζελατίνα / Ρυθμ.
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/l     Οι μαζεμένες διαστάσεις του κι-
                                              Πλάγιο σταντ                 l
                                              Κεντρικό σταντ               8   νητήρα έχουν επιτρέψει στο φιλ-
                                              Χειρολαβές / Σχάρα         8/8   τροκούτι  να  βρεθεί  κάτω  από  τη
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    8/l  σέλα με τους αυλούς εισαγωγής
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
                                                -: δε διατίθεται               να είναι οριζόντια τοποθετημένοι
                                                                               και να έχουν διαφορετικό μήκος
                                                              με στόχο την βέλτιστη ροή αέρα, ενώ μεγάλο βά-
                                                              ρος δόθηκε και στο σύστημα ψύξης (εξοπλίζεται και
                                                              με ψυγείο λαδιού παρόμοιο με των GSX-R) με μια
              PHOTO GALLERY                                   βαλβίδα να ρυθμίζει τη θερμοκρασία του ψυκτικού
                                                              υγρού που εισέρχεται στον κινητήρα κατά την προ-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     68
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73