Page 67 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 67
TEST Suzuki
GSX-8S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά Άνεση – Εργονομία
Το GSX-8S είναι μια μοτοσυκλέτα που θα περά-
Κινητήρας
Τύπος 4T, 2Κ, Υ/Ψ, 4β σει τη ζωή της στους δρόμους, οπότε η θέση οδή-
Κυβισμός (κ.εκ.) 776 γησης δεν έπρεπε να είναι μόνο σπορ αλλά και
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 84 Χ 70 ιδανική για την καθημερινή μετακίνηση. Το σώμα
Συμπίεση (:1) 12,8 του αναβάτη τοποθετείται ακριβώς εκεί που πρέ-
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 81,8 / 8500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 7.9 / 6800 πει -ούτε πάνω στη μοτοσυκλέτα σαν Superbike
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός αλλά ούτε και μέσα σαν touring- με το αλουμινένιο
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 5,7 τιμόνι να είναι όσο φαρδύ χρειάζεται για να έχεις
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
σωστό μοχλό. Τα μαρσπιέ δεν κουράζουν τα γόνα-
αλλάξει και το GSX-8S ακολουθεί τα πρότυπα των τα και η σέλα είναι ευρύχωρη ώστε να μπορείς να
μεγαλύτερων GSX-S 950 & 1000, με τις αιχμηρές μετατοπίσεις τον κορμό σου ανάλογα τον ρυθμό
γραμμές να διατρέχουν όλο το μήκος της μοτοσυ- οδήγησης, ενώ το ύψος της στα 810χιλ επιτρέπει
κλέτας. Η μάσκα με τους κάθετα τοποθετημένους σε κάθε ανάστημα να πατήσει με τα δύο πόδια στο
εξάγωνους Led προβολείς και τα διακριτικά φώ- έδαφος. Το αφρώδες της τελευταίας είναι αρκετά
τα ημέρας ¨δένει¨ αρμονικά με τα κοφτερά πλαϊνά σκληρό για πολύωρη χρήση, ενώ το ίδιο ισχύει και
καλύμματα και το μυώδες ρεζερβουάρ κάνοντας το για το σελάκι του συνεπιβάτη το οποίο σε συνδυα-
μάτι να πέφτει κατευθείαν στο εμπρός μέρος, όμως σμό με την απουσία χειρολαβών θυμίζει ξεκάθαρα
εξίσου επιθετικό είναι και όταν το κοιτάς από πίσω. πιο σπορ κατασκευές.
Η ανασηκωμένη ουρά δείχνει κοντή θυμίζοντας Όσον αφορά την πληροφόρηση του αναβάτη, η
αγωνιστικό καθώς δεν έχει φωτιστικό σώμα (έχει Suzuki φαίνεται να κατάλαβε ότι οι LCD οθόνες
μεταφερθεί πιο πίσω στη βάση της πινακίδας), μια των GSX-S μοιάζουν πλέον παρωχημένες οπό-
τάση που συναντάμε όλο και συχνότερα και μας θυ- τε εξόπλισε το GSX-8S με την TFT 5’’ την οποία
μίζει τα σχέδια του οίκου Kiska, ενώ το τελικό της έχουμε δει στο GSX-S 1000GT αλλά και στο νέο
εξάτμισης (το μικρότερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ V-STROM 800. Χορταστική στο μάτι και από τις πιο
σε Suzuki) περνά σχεδόν απαρατήρητο. Το GSX-8S ευανάγνωστες αν όχι η πιο ευανάγνωστη της κα-
αποπνέει φρεσκάδα ειδικά στο γαλάζιο χρώμα της τηγορίας, προσφέρει ακριβώς ό,τι χρειάζεσαι. Με
δοκιμής που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για αυτό μια ματιά μπορείς να δεις κατανάλωση ή αυτονο-
το μοντέλο (διατίθεται επίσης σε λευκό και μαύρο), μία, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, θερμοκρασία
μιας και η μοναδική παραφωνία έχει να κάνει με τα ψυκτικού, ρολόι, βολτόμετρο, υπενθύμιση για το
μεγάλα φλας που αλλοιώνουν τη minimal αισθητι- service με αναδυόμενο μήνυμα και φυσικά το επι-
κή και σε βάζουν άμεσα σε σκέψεις για αντικατά- λεγμένο πρόγραμμα χαρτογράφησης αλλά και το
στασή τους με τα μικρότερα Led από τον κατάλογο επίπεδο παρεμβατικότητας του traction control. Αν
των αξεσουάρ. θα ζητούσαμε κάτι παραπάνω θα ήταν δυνατότητα
Τα πλαστικά τμήματα περιορίζονται μόνο στα απα- σύνδεσης με Smartphone και ένδειξη για την θερ-
ραίτητα, κάτι που αφήνει το πλαίσιο και σχεδόν όλα μοκρασία περιβάλλοντος. Μενού ουσιαστικά δεν
τα μηχανικά μέρη σε κοινή θέα. Αυτό θα άφηνε σε υπάρχει, αφού όλες οι αλλαγές γίνονται απευθεί-
κοινή θέα και τις ατέλειες, όμως η Suzuki δεν φαί- ας από τους ποιοτικούς διακόπτες στην αριστερή
νεται να φοβάται τα επικριτικά βλέμματα μιας και πλευρά του τιμονιού χωρίς να απαιτείται χρόνος
η ποιότητα κατασκευής του GSX-8S ακολουθεί τα εξοικείωσης. Στο πλάι της οθόνης υπάρχει υποδο-
υψηλά πρότυπα της εταιρίας, τόσο στην ποιότητα χή για θύρα USB η οποία όμως ανήκει στον προαι-
των υλικών όσο και στη συναρμογή. ρετικό εξοπλισμό.
67 Eπιστροφή στα περιεχόμενα