Page 70 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 70

TEST         Suzuki
                                                          GSX-8S
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        γεις δυνατά το γκάζι. Η απόκριση στο δεξί γκριπ εί- σφικτό setup των αναρτήσεων σε συνδυασμό με
        ναι άμεση (η επιλογή μας ήταν το mode B καθώς το  το αφρώδες της σέλας δεν εξαφανίζουν τις κα-
        mode A μας φάνηκε απότομο στο αρχικό άνοιγμα)  κοτεχνίες  του  οδοστρώματος,  αποδεικνύοντας
        και οι 81,8 ίπποι αρκετοί για να στείλουν το κοντέρ  ότι ο πρωταρχικός στόχος της Suzuki δεν ήταν η
        λίγο πάνω από τα 210χλμ./ώρα, με το 0-100χλμ να  άνεση. Η ανταμοιβή για αυτό έρχεται όταν βρε-

        ολοκληρώνεται σε 4΄΄ την ώρα που η μέση κατανά- θείς σε δρόμο με στροφές καθώς  το GSX-8S εί-
        λωση δεν ξεπερνά τα 5,7λτ/100χλμ.  Έτσι, εφό- ναι πιο σπορ από ό,τι θα περίμενες από μια ει-
        σον δεν ενοχλείσαι από τον κλασικό εχθρό των  σαγωγική  streetfighter  μοτοσυκλέτα.  Ευέλικτο
        γυμνών που δεν είναι άλλος από τον αέρα, θα τα- αλλά παράλληλα σταθερό όταν τα χιλιόμετρα και
        ξιδέψεις άνετα και στον αυτοκινητόδρομο, όμως  οι κλίσεις μεγαλώσουν, έχει δυνατότητες που ξε-
        εκεί που θα ευχαριστιέσαι περισσότερο το GSX- περνούν κατά πολύ τα όρια του μέσου αναβάτη,
        8S θα είναι στην καθημερινή συμβίωση μαζί του.  επιτρέποντάς σου να κινηθείς πραγματικά γρήγο-
        Είτε στους δύο είτε στον ένα τροχό, αφού η γραμ- ρα ξύνοντας γόνατο από στροφή σε στροφή, χω-

        μική απόδοση του κινητήρα κάνει τις σούζες και  ρίς ασάφειες ή κουνήματα. Τα φρένα έχουν σω-
        τα  παιχνίδια  αναπόσπαστο  κομμάτι  της  καθημε- στή  αίσθηση  και  δύναμη  για  να  αντεπεξέλθουν
        ρινότητας.  Η  διάθεσή  σου  βέβαια  θα  ανέβαινε  στη σκληρή χρήση, αφού όπως προαναφέραμε το
        ακόμη  περισσότερο  αν  και  ο  ήχος  από  το  τελι- GSX-8S μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από το
        κό της εξάτμισης ήταν λίγο πιο ¨τσαμπουκαλεμέ- να σε μεταφέρει από το σημείο Α στο Β, όντας ικα-
        νος¨. Το quickshifter λειτουργεί σωστά τόσο στα  νό να βάλει και πάλι τη Suzuki για τα καλά στο παι-
        ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα όπως και  χνίδι της κατηγορίας.
        το traction control που (ρυθμίζεται εύκολα εν κι-
        νήσει) δεν παρεμβαίνει απότομα και χωρίς λόγο.          Η άποψή μας
        Φυσικά  αν  το  επιθυμείς  απενεργοποιείται  (λει-
        τουργεί και σαν περιοριστής σούζας) και παραμέ-          Με τιμή 9.995 ευρώ το GSX-8S είναι φθηνότερο,

        νει απενεργοποιημένο όταν σβήσεις τον κινητήρα         αλλά παράλληλα και πιο ευχάριστο από το τετρα-
        ώστε να μη χρειάζεται να επαναλαμβάνεις κάθε           κύλινδρο GSX-S 950, αποδεικνύοντας ότι τα δικύ-
        φορά την ίδια διαδικασία.                              λινδρα εν σειρά δεν είναι τυχαία η νέα τάση στη
          Σκορτσαρίσματα,  ενοχλητικοί  κραδασμοί  και         μεσαία κατηγορία. Και το GSX-8S έχει ακριβώς ό,τι
        ξεσπάσματα  απλώς  δεν  υφίστανται  και  αυτό  εί-     χρειάζεσαι για να μεταβείς σε αυτή, αφού πρόκει-
        ναι  ιδιαίτερα  σημαντικό  όταν  κινείσαι  στο  αστι-  ται για ένα ομοιογενές και ποιοτικό σύνολο που σί-
        κό περιβάλλον. Εκεί δεν θα εκτιμήσεις μόνο τον         γουρα θα ευχαριστηθείς. Είτε το οδηγείς μια φο-

        κινητήρα αλλά και τις μαζεμένες διαστάσεις της         ρά την εβδομάδα απλώς για να ξεσκάς από κάθε
        μοτοσυκλέτας που μαζί με το χαμηλό βάρος αντι-         έγνοια, είτε κινείσαι καθημερινά μαζί του απολαμ-
        σταθμίζουν  το  μέτριο  κόψιμο  του  τιμονιού  όταν    βάνοντας τον χαρακτήρα του ο οποίος μπορεί να
        βρίσκεσαι  ανάμεσα  στα  αυτοκίνητα.  Το  σχετικά      σε πείσει ότι σπορ μοτοσυκλέτα και  commuter εί-
                                                               ναι λέξεις που πλέον συνδυάζονται.



                                       Εξοπλισμός αναβάτη           Ευελιξία, σπορ συμπεριφορά,
                                    Κράνος Χ-Lite X-803RS           ροπάτος κινητήρας
                   Μπουφάν : Macna Adept (Moto Market)
                 Παντελόνι : Nordcode Oslo (Moto Market)
                  Γάντια : Nordcode Glenn II (Moto Market)           Σκληρή σέλα, έλλειψη συνδεσιμότητας
                 Μποτάκια : Forma Genesis (Moto Market)
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75