Page 70 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 70
TEST Suzuki
GSX-8S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
γεις δυνατά το γκάζι. Η απόκριση στο δεξί γκριπ εί- σφικτό setup των αναρτήσεων σε συνδυασμό με
ναι άμεση (η επιλογή μας ήταν το mode B καθώς το το αφρώδες της σέλας δεν εξαφανίζουν τις κα-
mode A μας φάνηκε απότομο στο αρχικό άνοιγμα) κοτεχνίες του οδοστρώματος, αποδεικνύοντας
και οι 81,8 ίπποι αρκετοί για να στείλουν το κοντέρ ότι ο πρωταρχικός στόχος της Suzuki δεν ήταν η
λίγο πάνω από τα 210χλμ./ώρα, με το 0-100χλμ να άνεση. Η ανταμοιβή για αυτό έρχεται όταν βρε-
ολοκληρώνεται σε 4΄΄ την ώρα που η μέση κατανά- θείς σε δρόμο με στροφές καθώς το GSX-8S εί-
λωση δεν ξεπερνά τα 5,7λτ/100χλμ. Έτσι, εφό- ναι πιο σπορ από ό,τι θα περίμενες από μια ει-
σον δεν ενοχλείσαι από τον κλασικό εχθρό των σαγωγική streetfighter μοτοσυκλέτα. Ευέλικτο
γυμνών που δεν είναι άλλος από τον αέρα, θα τα- αλλά παράλληλα σταθερό όταν τα χιλιόμετρα και
ξιδέψεις άνετα και στον αυτοκινητόδρομο, όμως οι κλίσεις μεγαλώσουν, έχει δυνατότητες που ξε-
εκεί που θα ευχαριστιέσαι περισσότερο το GSX- περνούν κατά πολύ τα όρια του μέσου αναβάτη,
8S θα είναι στην καθημερινή συμβίωση μαζί του. επιτρέποντάς σου να κινηθείς πραγματικά γρήγο-
Είτε στους δύο είτε στον ένα τροχό, αφού η γραμ- ρα ξύνοντας γόνατο από στροφή σε στροφή, χω-
μική απόδοση του κινητήρα κάνει τις σούζες και ρίς ασάφειες ή κουνήματα. Τα φρένα έχουν σω-
τα παιχνίδια αναπόσπαστο κομμάτι της καθημε- στή αίσθηση και δύναμη για να αντεπεξέλθουν
ρινότητας. Η διάθεσή σου βέβαια θα ανέβαινε στη σκληρή χρήση, αφού όπως προαναφέραμε το
ακόμη περισσότερο αν και ο ήχος από το τελι- GSX-8S μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από το
κό της εξάτμισης ήταν λίγο πιο ¨τσαμπουκαλεμέ- να σε μεταφέρει από το σημείο Α στο Β, όντας ικα-
νος¨. Το quickshifter λειτουργεί σωστά τόσο στα νό να βάλει και πάλι τη Suzuki για τα καλά στο παι-
ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα όπως και χνίδι της κατηγορίας.
το traction control που (ρυθμίζεται εύκολα εν κι-
νήσει) δεν παρεμβαίνει απότομα και χωρίς λόγο. Η άποψή μας
Φυσικά αν το επιθυμείς απενεργοποιείται (λει-
τουργεί και σαν περιοριστής σούζας) και παραμέ- Με τιμή 9.995 ευρώ το GSX-8S είναι φθηνότερο,
νει απενεργοποιημένο όταν σβήσεις τον κινητήρα αλλά παράλληλα και πιο ευχάριστο από το τετρα-
ώστε να μη χρειάζεται να επαναλαμβάνεις κάθε κύλινδρο GSX-S 950, αποδεικνύοντας ότι τα δικύ-
φορά την ίδια διαδικασία. λινδρα εν σειρά δεν είναι τυχαία η νέα τάση στη
Σκορτσαρίσματα, ενοχλητικοί κραδασμοί και μεσαία κατηγορία. Και το GSX-8S έχει ακριβώς ό,τι
ξεσπάσματα απλώς δεν υφίστανται και αυτό εί- χρειάζεσαι για να μεταβείς σε αυτή, αφού πρόκει-
ναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν κινείσαι στο αστι- ται για ένα ομοιογενές και ποιοτικό σύνολο που σί-
κό περιβάλλον. Εκεί δεν θα εκτιμήσεις μόνο τον γουρα θα ευχαριστηθείς. Είτε το οδηγείς μια φο-
κινητήρα αλλά και τις μαζεμένες διαστάσεις της ρά την εβδομάδα απλώς για να ξεσκάς από κάθε
μοτοσυκλέτας που μαζί με το χαμηλό βάρος αντι- έγνοια, είτε κινείσαι καθημερινά μαζί του απολαμ-
σταθμίζουν το μέτριο κόψιμο του τιμονιού όταν βάνοντας τον χαρακτήρα του ο οποίος μπορεί να
βρίσκεσαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Το σχετικά σε πείσει ότι σπορ μοτοσυκλέτα και commuter εί-
ναι λέξεις που πλέον συνδυάζονται.
Εξοπλισμός αναβάτη Ευελιξία, σπορ συμπεριφορά,
Κράνος Χ-Lite X-803RS ροπάτος κινητήρας
Μπουφάν : Macna Adept (Moto Market)
Παντελόνι : Nordcode Oslo (Moto Market)
Γάντια : Nordcode Glenn II (Moto Market) Σκληρή σέλα, έλλειψη συνδεσιμότητας
Μποτάκια : Forma Genesis (Moto Market)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 70