Page 69 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 69
TEST Suzuki
GSX-8S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
θέρμανση, για γρήγορη σταθεροποίηση της καύσης λίζει το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις συνθή-
και καθαρότερα καυσαέρια. Το 6τάχυτο κιβώτιο συ- κες. Τέλος, για να ντύσει τις όμορφες 10κτινες ζά-
νεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης αλλά και με ντες η Suzuki επέλεξε την Dunlop και τα ελαστικά
quickshifter τόσο για τα ανεβάσματα όσο και για τα Roadsport II.
κατεβάσματα ταχυτήτων το οποίο όμως δεν είναι το Οδηγώντας
μόνο ηλεκτρονικό βοήθημα. Τo GSX-8S είναι από τις μοτοσυκλέτες με τις οποί-
Το GSX-8S εξοπλίζεται με ηλεκτρονικό γκάζι ride- ες αισθάνεσαι οικεία πριν καν ξεκινήσεις, και η
by-wire, 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις για τον πρώτη βόλτα μαζί του μεγαλώνει ακόμη περισσό-
κινητήρα (Active, Basic, Comfort) που διαφέρουν τερο αυτό το συναίσθημα σε οποιοδήποτε περιβάλ-
μόνο ως προς την απόκριση και όχι τη μέγιστη ιππο- λον και αν βρίσκεσαι. Κουμπώνεις 1η στο θετικό κι-
δύναμη, traction control (STSC) 3 επιπέδων με δυ- βώτιο και αμέσως απολαμβάνεις τη στρωτή-χωρίς
νατότητα απενεργοποίησης, σύστημα εύκολης εκ- ξεσπάσματα λειτουργία του δικύλινδρου κινητήρα
κίνησης (Suzuki Easy Start System) για να θέτεις που αποδεικνύει την ελαστικότητά του κάθε φορά
σε λειτουργία τον κινητήρα με ένα στιγμιαίο πάτημα που επιταχύνεις. Αγαπημένη του περιοχή είναι ξε-
της μίζας, καθώς και με το σύστημα υποβοήθησης κάθαρα το μεσαίο φάσμα στροφών, κάτι που κάνει
χαμηλών στροφών (Low RPM Assist) που αυξάνει τη μοτοσυκλέτα ευκολοδήγητη αλλά ταυτόχρονα
ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα, αποτρέποντας και διασκεδαστική είτε κινείσαι νωχελικά, είτε ανοί-
το σβήσιμο κατά την εκκίνηση.
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
Όπως ο κινητήρας έτσι και το ατσάλινο πλαίσιο εί-
ναι ολοκαίνουργιο, σχεδιασμένο γύρω από τον δι-
κύλινδρο κινητήρα με στόχο την ακαμψία και τη σω-
στή κατανομή των μαζών, με το συνολικό βάρος της
μοτοσυκλέτας να μην ξεπερνά (με πλήρη υγρά) τα
202 κιλά. Συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι και
ατσάλινο, αφαιρούμενο σωληνωτό υποπλαίσιο, το Ευρύχωρη αλλά με σχετικά σκληρό αφρώδες τόσο
οποίο έχει κυρίαρχο ρόλο στην εικόνα του πίσω μέ- για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη
ρους της μοτοσυκλέτας, καθώς το μεγαλύτερο μέ-
ρος του δεν καλύπτεται από πλαστικά. Το μεταξόνιο
του GSX-8S είναι αρκετά μακρύ στα 1.465χιλ, νού-
μερο που αποδεικνύει ότι οι σχεδιαστές της Suzuki
δεν είχαν μόνο την ευελιξία στο μυαλό τους αλλά
και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζουν βέβαια και οι
αναρτήσεις οι οποίες αποτελούνται από ένα μη
ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ και ένα
αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτι-
ση του ελατηρίου και εδράζεται με μοχλικό, αμφό- Ο νέος δικύλινδρος της Suzuki αποδίδει 81,8
τερα της KYB. Την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin με ίππους και χαρακτηρίζεται από τη ροπάτη-
τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δύο δίσκους γραμμική λειτουργία του, με το τελικό της
310χιλ στο εμπρός μέρος και έναν δίσκο 240χιλ με εξάτμισης (το μικρότερο που έχει τοποθετηθεί
σε μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας) να είναι
μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS εξασφα- αρκετά ήσυχο
69 Eπιστροφή στα περιεχόμενα