Page 63 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 63
TEST Honda XL
750 Transalp
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
στο κοφτερό τιμόνι, τον βελούδινο συμπλέκτη και βλήματα μονοπάτια δύσβατα χάρη στους μεγάλους
το εξαιρετικό ζύγισμα, θα περάσει «αέρα» μέσα στο τροχούς και τα 210 χιλιοστά απόστασης από το έδα-
μποτιλιάρισμα χωρίς να σε κουράζει. Στον ανοιχτό φος, παραμένοντας εύκολο και διαχειρίσιμο για
δρόμο, το μεσαίο Ιαπωνικό «καταπίνει αβίαστα χιλι- οποίον βρεθεί στη σέλα του. Ωστόσο οι αναρτήσεις
ομετρικές αποστάσεις με ένα ή δυο άτομα στη σέλα με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις είναι-περισσότερο
του και ανεξάρτητα από την διαδρομή που θα επι- από το επιθυμητό-ενδοτικές, ειδικά σε έντονα κα-
λέξεις, αλλά από το κατά τα άλλα πλήρες ηλεκτρο- κοτράχαλα περάσματα όταν οι ρυθμοί ανέβουν, και
νικό πακέτο απουσιάζει το cruise control, χρήσιμο σε περιορίζουν να κυνηγήσεις πιο έντονες συγκινή-
εργαλείο κατά την κίνηση σε αυτοκινητοδρόμους. σεις όταν τα ελαστικά πατήσουν χώμα. Αν αποφα-
Διασχίζοντας πιο σφιχτές διαδρομές, το Transalp σίσεις να μπαίνεις πιο συχνά χώμα θα χρειαστεί να
αποδεικνύεται περισσότερο σπορ από ότι θα περί- «ψαχτείς» περισσότερο με τις αναρτήσεις, οι οποί-
μενε κανείς αντικρίζοντας τους μεγάλους τροχούς ες όμως ρυθμίζονται μόνο ως προς την προφόρτιση
και γνωρίζοντας την adventure καταγωγή του. Θα των ελατηρίων. Άστοχη μοιάζει η επιλογή των ελα-
στρίψει χωρίς δισταγμό κρατώντας πάντα ουδέτε- στικών με σαμπρέλες, αφού με τον ξεκάθαρα σπορ
ρη συμπεριφορά ακόμα και αν αποφασίσεις να το χαρακτήρα του, το Transalp δείχνει ότι θα χρησιμο-
πιέσεις. Οι αναρτήσεις αποσβένουν υποδειγματι- ποιηθεί από το μεγαλύτερο ποσοστό των μελλοντι-
κά κάθε σπιθαμή ασφάλτου μεταφέροντας σου όλη κών ιδιοκτητών κυρίως στην άσφαλτο.
την απαραίτητη πληροφόρηση. Παράλληλα, τα φρέ-
να δίνουν σωστή αίσθηση και επιβραδύνουν δυνα-
τά το Ιαπωνικό adventure χωρίς δράματα. Χαρα- Η άποψή μας
κτηριστικά το 100-0 ολοκληρώνεται σε 44,6 μέτρα. Η ιστορία επαναλαμβάνεται..και αυτό μόνο ως
Αυτό που ενοχλεί είναι η λειτουργία του traction, καλό νέο μπορεί να λογιστεί στην περίπτωση του
καθώς παρεμβαίνει πιο απότομα από το επιθυμη- Transalp. Λίγα μοντέλα έχουν να επιδείξουν την
τό. Το Transalp ανήκει στη φατρία των χωμάτινων επιτυχία και την αγάπη του κόσμου, που κατέκτη-
Honda, που σημαίνει ότι θα διασχίσει χωρίς προ- σαν, όσο αυτό. Μπορεί να ήταν πολλά τα χρόνια
της απουσίας του, αλλά εξίσου εντυπωσιακή εί-
Η άποψή μας
ναι και η επιστροφή του. Με ολοκαίνουργιο κι-
νητήρα που το κατατάσσει ως το ισχυρότερο της
κατηγορίας, σπορ συμπεριφορά, ολοκληρωμένο
επίπεδο εξοπλισμού, εξέχοντα adventure χαρα-
κτηριστικά και την εγγυημένη ποιότητα Honda, το
νέο Transalp είναι έτοιμο να αντεπεξέλθει σε κά-
θε πρόκληση. Αν σε αυτά προσθέσουμε και την
άκρως ανταγωνιστική τιμή του, είναι σίγουρο ότι ο
θρύλος επέστρεψε για να πρωταγωνιστήσει.
Κινητήρας, οδική συμπεριφορά,
Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. SFF-CATM
(Separate Function Fork-Cartridge) της Showa εργονομία, ποιότητα κατασκευής, τιμή
με διαδρομή 200 χιλιοστών, συνεργάζεται με
διπίστονες δαγκάνες και δίσκους μαργαρίτα 310 Ελαστικά με σαμπρέλες, λειτουργία traction
χιλιοστών. Ο ακτινωτός τροχός των 21 ιντσών
χρησιμοποιεί ελαστικό με σαμπρέλα.
63 Eπιστροφή στα περιεχόμενα