Page 58 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 58
TEST Honda XL
750 Transalp
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Με μια ματιά
755κ.εκ., αποδίδει 92 ίππους στις 9.500σαλ και μέ-
γιστη ροπή 7,6 kg-m στις 7.250σαλ κατατάσσοντας
το νέο μοντέλο ως το ισχυρότερο στην κατηγορία
του. Ο νέος κινητήρας είναι εξαιρετικά συμπαγής
και ελαφρύς, λόγω της κεφαλής Unicam (δανεισμέ-
νη από το CRF450R) η οποία διαχειρίζεται τις βαλ-
βίδες εισαγωγής διαμέτρου 35,5 mm (με ανύψωση
9,3 mm) μέσω έκκεντρου και τις βαλβίδες εξαγω-
γής διαμέτρου 29 mm μέσω βραχίονα. Οι κύλινδροι
χρησιμοποιούν επίστρωση Ni-SiC (καρβίδιο νικελί-
ου-πυριτίου), όπως στα CRF450R και CBR1000RR-
Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας του Transalp είναι
R Fireblade, για την αύξηση της απόδοσης του κι- δικύλινδρος με χωρητικότητα 755κ.εκ., αποδίδει
νητήρα. Για την εξάλειψη των κραδασμών έχουν 92 ίππους στις 9.500σαλ και μέγιστη ροπή 7,6 kg-
χρησιμοποιηθεί δυο αντικραδασμικοί άξονες. Η με- m στις 7.250σαλ κατατάσσοντας το νέο μοντέλο
τάδοση γίνεται μέσω συμπλέκτη ολίσθησης υποβο- ως το ισχυρότερο στην κατηγορία του.
ήθησης και η μέση κατανάλωση των 5,8 λ./100χλμ. και GRAVEL συν ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο
στέλνει την αυτονομία στα 300 χιλιόμετρα με γεμά- από τον αναβάτη USER mode τα οποία μεταβάλουν
το το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων. Ο Throttle by wire ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του κινητή-
έλεγχος του κινητήρα προσφέρει 4 προεπιλεγμένα ρα. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο περιλαμβάνει 4 επί-
προγράμματα οδήγησης SPORT, STANDARD, RAIN πεδα ισχύος κινητήρα (EP), 3 επίπεδα πέδησης κι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 58