Page 79 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 79
TEST Tinbot
ES1 Pro
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
φωτιστικό σώμα στη λεπτή ουρά.
Κινητήρας Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλό επί-
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 11000W πεδο με τη συναρμογή και το φινίρισμα να μην
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 37,7
Μπαταρία 2 x 34,5Ah λιθίου (αποσπώμενες) αφήνουν περιθώριο για παράπονα, ενώ κανένα
Αυτονομία (χλμ.) 100 απολύτως καλώδιο του ηλεκτρικού συστήματος
Χρόνος φόρτισης 5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 100 δεν βρίσκεται σε εμφανές σημείο. Με την απου-
σία κινητήρα βενζίνης και του θορύβου που αυτός
ση που θυμίζει έντονα enduro μοτοσυκλέτες, αλλά παράγει, οποιοσδήποτε τριγμός, θα γινόταν άμεσα
με ασφάλτινους τροχούς κι ελαστικά. Έχουμε να αντιληπτός, αλλά αυτό δεν συνέβη ακόμα και όταν
κάνουμε με μια κανονικών διαστάσεων μοτοσυ- περάσαμε από έντονες κακοτεχνίες.
κλέτα στην οποία κυριαρχούν οι επιθετικές γραμ- Άνεση – Εργονομία
μές και τα αιχμηρά πλαστικά, που αποπνέουν μια Η θέση οδήγησης είναι κλασική supermotard
άκρως «αθλητική» αύρα. Στο ίδιο μήκος κύματος με τον αναβάτη να κάθεται ψηλά, «πάνω» στη μο-
κινείται και το εμπρός φτερό που είναι ψηλά τοπο- τοσυκλέτα, αλλά η πολύ λεπτή σιλουέτα του ES1
θετημένο, κάτω ακριβώς από τον LED προβολέα, Pro επιτρέπει στα πόδια να πατούν με ευκολία στο
ο οποίος φιλοξενεί τα φώτα ημέρας στο εσωτερι- έδαφος. Το τιμόνι είναι όσο φαρδύ χρειάζεται και
κό του. Ίδιας τεχνολογίας είναι τα φλας και το πίσω φέρνει τα χέρια σε χαλαρή θέση, ενώ τα γόνατα
79 Eπιστροφή στα περιεχόμενα