Page 74 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 74
TEST Triumph Street
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Triple 765 RS
ρους αλλά και κοντύτερες σχέσεις στο κιβώτιο τα- τερη γωνία κάστερ (23,2ο αντί 23,9ο), μικρότερο
χυτήτων μαζί με επίσης κοντύτερη τελική μετάδοση ίχνος (96,9χιλ αντί 100χιλ) και μικρότερο μεταξό-
για ακόμη πιο άμεση απόκριση. Ο συμπλέκτης ολί- νιο (1399χιλ αντί 1405). Δεν υπήρχε κανένας απο-
σθησης και το quickshifter δύο κατευθύνσεων δεν λύτως λόγος για περαιτέρω αλλαγές, αφού τόσο το
θα μπορούσαν να λείπουν, ενώ όλη η εξάτμιση πλαίσιο όσο και το αλουμινένιο ψαλίδι έχουν απο-
μέχρι και το τελικό είναι ανασχεδιασμένη, ώστε ο δείξει την αξία τους συνδυάζοντας την ευελιξία με
γνωστός τρικύλινδρος ήχος να συνδυάζεται με κα- τη σταθερότητα αλλά και το χαμηλό βάρος, μιας και
λύτερη ροή των καυσαερίων. η 765 RS με πλήρη υγρά δεν ξεπερνά τα 188 κιλά.
Όπως και στο απερχόμενο μοντέλο, ο αναβάτης Η Triumph ανέκαθεν έδινε ιδιαίτερη προσοχή
έχει στη διάθεσή του 5 διαφορετικές χαρτογραφή- στον τομέα των περιφερειακών και η νέα γενιά δεν
σεις για την λειτουργία του κινητήρα (Road, Sport, θα μπορούσε να εξαιρείται. H 765 RS εξοπλίζεται
Track, Rider και Rain με 100 ίππους) οι οποίες με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που αποτε-
έχουν νέες ρυθμίσεις και αλλάζουν την απόκριση λούνται από το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ BPF
του ηλεκτρονικού γκαζιού ride by wire όπως και της Showa και το αμορτισέρ STX 40 της Ohlins, ενώ
την παρεμβατικότητα του traction control (4 επί- στον τομέα της πέδησης οι δαγκάνες Μ-50 της προ-
πεδα). Το τελευταίο συνεργάζεται με μονάδα IMU ηγουμένης γενιάς έδωσαν τη θέση τους στις κορυ-
(ακόμη και στη βασική έκδοση) για να προσφέρει φαίες Stylema οι οποίες συνεργάζονται με την ακτι-
σωστά τις υπηρεσίες του υπό κλίση, ενώ λειτουργεί νική τρόμπα MCS και φυσικά με το νέο cornering
και σαν wheelie control, έχοντας όμως δυνατότη- ABS. Κερασάκι στην τούρτα τα ελαστικά Diablo
τα απενεργοποίησης για όσους αρέσκονται στα παι- Supercorsa SP V3 της Pirelli, μια επιλογή ιδανική
χνίδια. Παρά την αυξημένη απόδοση, η μέση κα- τόσο για τον δρόμο όσο και για την πίστα.
τανάλωση κυμαίνεται στα γνωστά επίπεδα, με το Οδηγώντας
νούμερο των 6,5 λίτρων/ 100χλμ Εξοπλισμός - τιμή Η απόλαυση ξεκινά με το που
να είναι απόλυτα λογικό για την αφήσεις τον συμπλέκτη και κάνεις
κατηγορία. ABS / Ρυθμ. l/l τα πρώτα μέτρα. Ακόμη και αν βρί-
Τraction Control / Ρυθμ.
l/l
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα Στροφόμετρο l σκεσαι μέσα στην πόλη, ο τρόπος
Εκτός από το χρώμα του αλουμι- Immobilizer l που η νέα Street Triple κινείται
Yπολογιστής ταξιδιού
l
νένιου πλαισίου άλλαξε ελαφρώς Μερικός χιλιομετρητής l στις χαμηλές ταχύτητες πραγμα-
και η γεωμετρία της μοτοσυκλέ- Ένδειξη βενζίνης l τικά εντυπωσιάζει, αφού θυμίζει
Δείκτης θερμοκρασίας
τας η οποία έχει πλέον ακόμη πιο Θερμοκρασία περιβάλλοντος l μοτοσυκλέτα μικρότερης κατηγο-
l
σπορ χαρακτηριστικά με μικρό- Ζελατίνα / Ρυθμ. 8 ρίας. Ελαφριά και πολύ ευέλικτη,
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l
Πλάγιο σταντ l χωρίς ίχνος κραδασμών από τον
Κεντρικό σταντ 8 κινητήρα, σου επιτρέπει να την
Χειρολαβές / Σχάρα 8 χρησιμοποιείς καθημερινά χωρίς
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π l/l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, ποτέ να γίνεται δύσχρηστη, όπως
-: δε διατίθεται ίσως θα περίμενες από μια καθα-
ρόαιμη σπορ μοτοσυκλέτα. Η θέ-
ση οδήγησης δεν κουράζει τους καρπούς σου, ούτε
οι αναρτήσεις ταλαιπωρούν τη μέση σου, με αποτέ-
λεσμα να επικεντρώνεσαι στην οδήγηση και να μην
PHOTO GALLERY ψάχνεις απελπισμένα τρόπο διαφυγής στην παρα-
μικρή ανωμαλία της ασφάλτου. Το μόνο που μπο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 74