Page 72 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 72
TEST Triumph Street
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Triple 765 RS
Τεχνικά χαρακτηριστικά στυχώς όμως το στροφόμετρο συνεχίζει να είναι
Κινητήρας Eπιδόσεις αρκετά δυσανάγνωστο καθώς δεν βρίσκεται σε
Τύπος 4Τ, 3Κ, Y/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,8 πρώτο πλάνο όπως στα Speed Triple. Γνωστό από
Κυβισμός (κ.εκ.) 765 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 3,3
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 78Χ 53,4 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 3,6 την προηγούμενη γενιά είναι και το εγκατεστημέ-
Συμπίεση (:1) 13,25 Απόσταση ακινητοποίησης νο λογισμικό MyTriumph ώστε με την προαιρετι-
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 128,2/12.000 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 41,5 κή συσκευή Bluetooth να μπορείς να χειριστείς
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 8,1 / 9.500
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός το smartphone, βλέποντας τις κλήσεις ή τις πλη-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15 ροφορίες για την πλοήγηση να εμφανίζονται στην
Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 6,5
οθόνη της μοτοσυκλέτας.
όταν σταματάς. Ο συνεπιβάτης μάλλον θα αισθαν- Κινητήρας
θεί παρείσακτος κοιτώντας το μονόσελο κάλυμμα, Ο τρικύλινδρος κινητήρας ήταν ανέκαθεν ένα από
όμως η Triumph έχει φροντίσει για αυτόν και το σε- τα δυνατά χαρτιά του Street Triple, πόσο μάλλον
λάκι του κουμπώνει πανεύκολα σε μερικά δεύτε- τώρα που είναι δυνατότερος από ποτέ, αποδίδοντας
ρα ώστε να σε ακολουθήσει τουλάχιστον σε κοντι- 128,2 ίππους στις 12.000 σ.α.λ και 8,1 χλγμ ροπής
νές διαδρομές. στις 9.500 σ.α.λ. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω
Η TFT οθόνη του πίνακα οργάνων παρέμεινε χω- νούμερα διατηρώντας όμως τη ροπάτη λειτουργία
ρίς ουσιαστικές αλλαγές, με πληθώρα ενδείξεων που τον χαρακτηρίζει, το αγωνιστικό τμήμα που εί-
(διαθέτει ακόμη και χρονόμετρο) αλλά και δυνα- ναι υπεύθυνο και για την εξέλιξη του κινητήρα της
τότητες παραμετροποίησης σε ενδείξεις, γραφικά, Moto 2 έβαλε και πάλι το χεράκι του. Έτσι συναντά-
χρώματα κ.ά, μέσω του joystick 5 κατευθύνσεων. με αύξηση της συμπίεσης (13,25:1 αντί 12,65:1),
Η γωνία θέασης μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να προ- νέα έμβολα, πείρους και μπιέλες, ανασχεδιασμέ-
σαρμόζεται ανάλογα με το ύψος του αναβάτη, δυ- νο θάλαμο καύσης, νέες βαλβίδες και εκκεντροφό-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 72