Page 72 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 72

TEST        Triumph Street

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Triple 765 RS
        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                στυχώς όμως το στροφόμετρο συνεχίζει να είναι

         Κινητήρας                   Eπιδόσεις                αρκετά  δυσανάγνωστο  καθώς  δεν  βρίσκεται  σε
        Τύπος             4Τ, 3Κ, Y/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)   1,8  πρώτο πλάνο όπως στα Speed Triple.  Γνωστό από
        Κυβισμός (κ.εκ.)       765   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,3
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 78Χ 53,4  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 3,6  την προηγούμενη γενιά είναι και το εγκατεστημέ-
        Συμπίεση (:1)         13,25  Απόσταση ακινητοποίησης  νο λογισμικό MyTriumph ώστε με την προαιρετι-
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)   128,2/12.000  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  41,5  κή  συσκευή  Bluetooth  να  μπορείς  να  χειριστείς
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    8,1 / 9.500
        Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός                          το smartphone, βλέποντας τις κλήσεις ή τις πλη-
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   15                  ροφορίες για την πλοήγηση να εμφανίζονται στην
        Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 6,5
                                                              οθόνη της μοτοσυκλέτας.
        όταν σταματάς. Ο συνεπιβάτης μάλλον θα αισθαν-         Κινητήρας
        θεί παρείσακτος κοιτώντας το μονόσελο κάλυμμα,         Ο τρικύλινδρος κινητήρας ήταν ανέκαθεν ένα από
        όμως η Triumph έχει φροντίσει για αυτόν και το σε-    τα  δυνατά  χαρτιά  του  Street  Triple,  πόσο  μάλλον
        λάκι  του κουμπώνει πανεύκολα σε μερικά δεύτε-        τώρα που είναι δυνατότερος από ποτέ, αποδίδοντας
        ρα ώστε να σε ακολουθήσει τουλάχιστον σε κοντι-       128,2 ίππους στις 12.000 σ.α.λ και 8,1 χλγμ ροπής
        νές διαδρομές.                                        στις 9.500 σ.α.λ. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω
          Η TFT οθόνη του πίνακα οργάνων παρέμεινε χω-        νούμερα διατηρώντας όμως τη ροπάτη λειτουργία
        ρίς ουσιαστικές αλλαγές, με  πληθώρα ενδείξεων        που τον χαρακτηρίζει, το αγωνιστικό τμήμα που εί-

        (διαθέτει  ακόμη  και  χρονόμετρο)  αλλά  και  δυνα-  ναι υπεύθυνο και για την εξέλιξη του κινητήρα της
        τότητες παραμετροποίησης σε ενδείξεις, γραφικά,       Moto 2 έβαλε και πάλι το χεράκι του. Έτσι συναντά-
        χρώματα κ.ά, μέσω του joystick 5 κατευθύνσεων.        με αύξηση της συμπίεσης (13,25:1 αντί 12,65:1),
        Η γωνία θέασης μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να προ-       νέα έμβολα, πείρους  και μπιέλες, ανασχεδιασμέ-
        σαρμόζεται ανάλογα με το ύψος του αναβάτη, δυ-        νο θάλαμο καύσης, νέες βαλβίδες  και εκκεντροφό-










































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77