Page 71 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 71

TEST        Triumph Street

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Triple 765 RS

          Η Street Triple είναι μια μοτοσυ-   Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           RS και μόνο θετικά σχόλια απέ-
        κλέτα  με  χαρακτηριστική  εμφά-                                        σπασε  από  όσους  το  κοιτούσαν
        νιση  και  κάθε  της  γενιά  ξεχωρί-     Τύπος             Αλουμινένιο  κατά  τη  διάρκεια  της  δοκιμής.
                                              Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  USD πιρούνι
        ζει εύκολα ανάμεσα στο πλήθος.                      41χιλ πλήρως ρυθμ.  Θετικές  είναι  και  οι  εντυπώσεις
        Αυτό  δεν  άλλαξε  καθόλου  στο       Διαδρομή (χλστ.)           115    από την ποιότητα κατασκευής κα-
        νέο  μοντέλο,  αφού  οι  διαφορές     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Αμορτισέρ,    θώς κινείται στα γνωστά πρότυπα
                                                                 πλήρως ρυθμ.

        σε σχέση με το προηγούμενο πε-        Διαδρομή (χλστ.)           131    της  Triumph,  κάτι  που  σημαίνει
        ριορίζονται στο μικρότερο μασκά-      Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/310, 4Ε, ABS  ότι συναντάμε υλικά από το πάνω
        κι, στο νέο πιο αιχμηρό ρεζερβου-     Φρένα Π (χλστ.)   Δ/220, 1E, ABS  ράφι, αλλά και προσοχή σε κάθε
        άρ (15 λίτρα αντί 17,4) που πλέον                                       λεπτομέρεια.
        συνδέεται  με τα ανασχεδιασμένα πλαϊνά πλαστικά        Άνεση – Εργονομία
        και στην καρίνα που καταλαμβάνει μικρότερο όγκο.       Η σπορ εργονομία είναι προαπαιτούμενο σε αυ-

        Σίγουρα η νέα γενιά δείχνει πιο σύγχρονη και επι- τή την κατηγορία και η νέα Street Triple είναι πε-
        θετική από πριν, ειδικά στους νέους χρωματισμούς  ρισσότερο από ποτέ εστιασμένη σε αυτό. Το τιμόνι
        της RS, όμως δεν θα λέγαμε και όχι σε μια εντελώς  είναι φαρδύτερο κατά 12χιλ από την προηγούμε-
        νέα προσέγγιση από τη βρετανική εταιρία. Οι διπλοί  νη γενιά και η σέλα βρίσκεται πιο ψηλά στα 836χιλ
        Led προβολείς με τον αεραγωγό ανάμεσά τους συ- (αντί 825χιλ) καθώς το πίσω μέρος έχει ανασηκω-
        νεχίζουν να είναι το σήμα κατατεθέν του εμπρός  θεί, φέρνοντας το σώμα του αναβάτη σε πιο επιθετι-
        μέρους, όπως και οι οπές για την είσοδο του αέρα  κή αλλά όχι άβολη στάση. Όλα βρίσκονται ακριβώς
        στο πίσω μέρος που γίνεται πολύ ομορφότερο όταν  εκεί που πρέπει για να μπορείς με την ίδια άνεση να

        τοποθετείς το μονόσελο κάλυμμα.  Το μαύρο χρώ- οδηγείς στην πίστα ή στην πόλη. Η σέλα έχει το απα-
        μα επανήλθε στο πλαίσιο και κάνει όμορφη αντίθε- ραίτητο αφρώδες για να αισθάνεσαι ένα με τη μο-
        ση με το κίτρινο χρώμα της δοκιμής το οποίο τονίζει  τοσυκλέτα χωρίς να πιάνεσαι, ενώ η λεπτή σιλουέ-
        ακόμη περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του 756  τα σου επιτρέπει να πατάς με ευκολία στο έδαφος






































                                               71   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76