Page 66 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 66

TEST        Benelli
                                                         RCX 185
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              το RCX να ανταποκρίνεται πλήρως στα δύο αυ-
                                                              τά προαπαιτούμενα και να τα διανθίζει με επιδό-
                                                              σεις και σπορ συμπεριφορά. Η θέση οδήγησης
                                                              δεν  ξενίζει  και  σε  τοποθετεί  επάνω  στο  παπί,
                                                              με το εργονομικό τρίγωνο να προσφέρει σωστή

                                                              στήριξη σε χέρια, πόδια και κορμό του αναβά-
                                                              τη. Η εξοικείωση έρχεται με το καλημέρα, οι δι-
                                                              ακόπτες βρίσκονται στις γνώριμες θέσεις,  ενώ
                                                              το μόνο που μαρτυράει τη διπλή προσωπικότητα
                                                              του RCΧ είναι η ύπαρξη συμπλέκτη στα αριστερά
                                                              του τιμονιού. Ο κινητήρας εκκινεί με ηλεκτρική
                                                              μίζα, με ανεβασμένο το πλαϊνό σταντ. Η ραφινα-
                                                              ρισμένη  λειτουργία  του  και  η  απουσία  κραδα-

                                                              σμών θυμίζουν περισσότερο μοτοσυκλέτα παρά
                                                              παπί, ενώ και από πλευράς επιδόσεων βρίσκε-
                                                              ται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Το μονοκύλιν-
                                                              δρο μοτέρ των 174 κυβικών αποδίδει γραμμικά
                                                              ενώ χαρακτηρίζεται και από ελαστικότητα, αφού
                                                              μπορείς να «παίζεις» άνετα και μια ταχύτητα πά-
                                                              νω στο κιβώτιο. Αυτό αποτυπώνεται και στο δι-
                                                              άγραμμα  της  δυναμομέτρησης,  με  την  ομοιό-
                                                              μορφη καμπύλη ροπής και ιπποδύναμης να μην
                                                              εμφανίζουν σκαλοπάτια απόδοσης και τη δύνα-

                                                              μη να αναβλύζει αμείωτη μέχρι τον κόφτη των
                                                              περίπου  10.000σαλ.  Με  τη  γλώσσα  των  αριθ-
        Επιβλητικό το εμπρός μέρος με τα φώτα ημέρας να       μών, το RCX αποδίδει 17,8 ίππους και 1,55kg-
        θυμίζουν αγριεμένα μάτια και να καταλήγουν σε         m  ροπής  στο  στρόφαλο,  όσα  ακριβώς  δηλώ-
        ένα μυτάκι carbon style. Ο προβολέας βρίσκεται
        στο εμπρός μέρος του τιμονιού, ενώ τα φλας έχουν      νει και η Benelli, ενώ έχει ελάχιστες απώλειες
        ενσωματωθεί στα πλαϊνά φέρινγκ για πιο καθαρή         αφού  «κατεβάζει»  16,2  ίππους  και  1,38  kg-m
        εικόνα. Ή ελαφρώς ανασηκωμένη ουρά «κλείνει»          στον τροχό. Και όλα αυτά την ώρα που ο κινητή-
        με ένα τριγωνικής διάταξης φανάρι.  Φυσικά, ο
        φωτισμός είναι τύπου LED  από άκρη σε άκρη.           ρας είναι ακόμα σφιχτός, με 650 χιλιόμετρα στο
                                                              οδόμετρο. Στο δρόμο και σε πραγματικές συνθή-
        χιλιοστών πίσω. Το σύστημα πέδησης χρησιμο- κες, το RCX έχει αρκετή δύναμη για να μεταφέ-
        ποιεί  δίσκους  τύπου  μαργαρίτα  και  στους  δύο  ρει άνετα ακόμα και 2 άτομα μεγάλου μεγέθους
        τροχούς (240 και 220 mm) με διπίστονη δαγκά- και δε θα πει όχι όταν το δρομολόγιο περιλαμ-
        να εμπρός και μονοπίστονη πίσω, καθώς και δι- βάνει περιαστικές οδούς. Επιταχύνει δυνατά μέ-
        κάναλο  ABS.  Οι  τροχοί  των  17  ιντσών  τυλίγο- χρι τα 110 ενώ σε ελαφριά κατωφέρεια θα ξεπε-
        νται από ελαστικά διαμέτρου 70/90 μπροστά και  ράσει τα 130χλμ./ώρα. Η σωστή κλιμάκωση του
        110/70 πίσω.                                          κιβωτίου και το ελαστικό μοτέρ, διευκολύνουν
          Στο δρόμο                                           αρκετά μέσα στην πόλη, γεγονός που αποκομί-
          Παπί  σημαίνει  ευκολία  και  πρακτικότητα,  με  ζεις κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι από χαμη-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71