Page 66 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 66
TEST Benelli
RCX 185
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
το RCX να ανταποκρίνεται πλήρως στα δύο αυ-
τά προαπαιτούμενα και να τα διανθίζει με επιδό-
σεις και σπορ συμπεριφορά. Η θέση οδήγησης
δεν ξενίζει και σε τοποθετεί επάνω στο παπί,
με το εργονομικό τρίγωνο να προσφέρει σωστή
στήριξη σε χέρια, πόδια και κορμό του αναβά-
τη. Η εξοικείωση έρχεται με το καλημέρα, οι δι-
ακόπτες βρίσκονται στις γνώριμες θέσεις, ενώ
το μόνο που μαρτυράει τη διπλή προσωπικότητα
του RCΧ είναι η ύπαρξη συμπλέκτη στα αριστερά
του τιμονιού. Ο κινητήρας εκκινεί με ηλεκτρική
μίζα, με ανεβασμένο το πλαϊνό σταντ. Η ραφινα-
ρισμένη λειτουργία του και η απουσία κραδα-
σμών θυμίζουν περισσότερο μοτοσυκλέτα παρά
παπί, ενώ και από πλευράς επιδόσεων βρίσκε-
ται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Το μονοκύλιν-
δρο μοτέρ των 174 κυβικών αποδίδει γραμμικά
ενώ χαρακτηρίζεται και από ελαστικότητα, αφού
μπορείς να «παίζεις» άνετα και μια ταχύτητα πά-
νω στο κιβώτιο. Αυτό αποτυπώνεται και στο δι-
άγραμμα της δυναμομέτρησης, με την ομοιό-
μορφη καμπύλη ροπής και ιπποδύναμης να μην
εμφανίζουν σκαλοπάτια απόδοσης και τη δύνα-
μη να αναβλύζει αμείωτη μέχρι τον κόφτη των
περίπου 10.000σαλ. Με τη γλώσσα των αριθ-
Επιβλητικό το εμπρός μέρος με τα φώτα ημέρας να μών, το RCX αποδίδει 17,8 ίππους και 1,55kg-
θυμίζουν αγριεμένα μάτια και να καταλήγουν σε m ροπής στο στρόφαλο, όσα ακριβώς δηλώ-
ένα μυτάκι carbon style. Ο προβολέας βρίσκεται
στο εμπρός μέρος του τιμονιού, ενώ τα φλας έχουν νει και η Benelli, ενώ έχει ελάχιστες απώλειες
ενσωματωθεί στα πλαϊνά φέρινγκ για πιο καθαρή αφού «κατεβάζει» 16,2 ίππους και 1,38 kg-m
εικόνα. Ή ελαφρώς ανασηκωμένη ουρά «κλείνει» στον τροχό. Και όλα αυτά την ώρα που ο κινητή-
με ένα τριγωνικής διάταξης φανάρι. Φυσικά, ο
φωτισμός είναι τύπου LED από άκρη σε άκρη. ρας είναι ακόμα σφιχτός, με 650 χιλιόμετρα στο
οδόμετρο. Στο δρόμο και σε πραγματικές συνθή-
χιλιοστών πίσω. Το σύστημα πέδησης χρησιμο- κες, το RCX έχει αρκετή δύναμη για να μεταφέ-
ποιεί δίσκους τύπου μαργαρίτα και στους δύο ρει άνετα ακόμα και 2 άτομα μεγάλου μεγέθους
τροχούς (240 και 220 mm) με διπίστονη δαγκά- και δε θα πει όχι όταν το δρομολόγιο περιλαμ-
να εμπρός και μονοπίστονη πίσω, καθώς και δι- βάνει περιαστικές οδούς. Επιταχύνει δυνατά μέ-
κάναλο ABS. Οι τροχοί των 17 ιντσών τυλίγο- χρι τα 110 ενώ σε ελαφριά κατωφέρεια θα ξεπε-
νται από ελαστικά διαμέτρου 70/90 μπροστά και ράσει τα 130χλμ./ώρα. Η σωστή κλιμάκωση του
110/70 πίσω. κιβωτίου και το ελαστικό μοτέρ, διευκολύνουν
Στο δρόμο αρκετά μέσα στην πόλη, γεγονός που αποκομί-
Παπί σημαίνει ευκολία και πρακτικότητα, με ζεις κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι από χαμη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 66