Page 62 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 62

TEST         Benelli
                                                         RCX 185
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        Τεχνικά χαρακτηριστικά
         Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        Τύπος          4T, 1K, Υ/Ψ, 4β  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)   3,1
        Κυβισμός (κ.εκ.)       174    0-80 χλμ./ώρα (δλ.)   7,5
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ/Α  0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   13,1
        Συμπίεση (:1)          Δ/Α    40-80 χλμ./ώρα (δλ.)
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    17,8/9500  με 3η      6
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    1,55/6000  Απόσταση ακινητοποίησης
        Τροφοδοσία       Ηλ. Ψεκασμός  80-0 χλμ./ώρα (μέτρα)   32
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  4,8
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    130+


          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
          Άκρως επιθετική η εμφάνιση του νέου υπερ-

        παπιού της Benelli, το οποίο είναι πλήρως ανε-
        πτυγμένο από το R&D Style Center της Benelli
        στο  Pesaro  της  Ιταλίας.  Ολόκληρη  η  σιλουέτα
        φέρει έντονες γωνίες κατά μήκος της, σε διάφο-
        ρα σημεία υπάρχουν αεραγωγοί καλυμμένοι με
        σίτες και έντονα λογότυπα για πιο σπορ εμφάνι-
        ση, ενώ η ελαφρώς ανασηκωμένη ουρά «κλεί-
        νει»  με  ένα  τριγωνικής  διάταξης  φανάρι.  Επι-
        βλητικό το εμπρός μέρος με τα φώτα ημέρας να          Ποιοτικοί, πρακτικοί και φωτιζόμενοι οι διακόπτες.
        θυμίζουν αγριεμένα μάτια και να καταλήγουν σε

        ένα μυτάκι carbon style. Ο προβολέας βρίσκε-          Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει αποθηκευτικός
        ται στο εμπρός μέρος του τιμονιού, ενώ τα φλας        χώρος, αφού εκεί βρίσκεται το φιλτροκούτι και
        έχουν ενσωματωθεί στα πλαϊνά φέρινγκ για πιο          το ρεζερβουάρ των 4,8 λίτρων, με τη τάπα του
        καθαρή εικόνα. Φυσικά, ο φωτισμός είναι τύπου         δοχείου να φέρει λαστιχάκι συγκράτησης για να
        LED  από άκρη σε άκρη. Το ισχυρό όνομα της            μην το χάσεις κατά τον ανεφοδιασμό. Αντί αυ-
        Benelli    εγγυάται  υψηλή  ποιότητα  κατασκευής      τού, μια μεγάλου μεγέθους θήκη βρίσκεται στο
        κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό από τα υλικά         αριστερό μέρος της ποδιάς και μπορεί να φιλο-
        που έχουν χρησιμοποιηθεί, τη συναρμογή και τη         ξενήσει μικροαντικείμενα μέχρι και μπουκαλά-

        βαφή τους.                                            κι νερού. Εξερευνώντας την περιοχή του τιμο-
          Άνεση – Εργονομία                                   νιού, θα βρεις τους διακόπτες σε γνώριμη θέση
          Παρά τα εν γένει σπορ χαρακτηριστικά του, το        και στο κέντρο ένα μεγάλο πίνακα οργάνων με
        RCX  προσφέρει  γενναίες  δόσεις  άνεσης  στον        σκούρο φόντο και λευκές ψηφιακές ενδείξεις με
        αναβάτη  του.  Η  σέλα,  με  ύψος  στα  790  χιλιο-   όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον ανα-
        στά, είναι 2 επιπέδων με χαρακτηριστική λευκή         βάτη. Η κλειδαριά, υπεύθυνη για την εκκίνηση
        ραφή και  διαθέτει αντιολισθητική επένδυση αλ-        και το άνοιγμα της σέλας, διαθέτει ειδικό πορ-
        λά μόνο για τον αναβάτη. Το αφρώδες της έχει          τάκι που ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού,
        μέτρια αίσθηση αλλά  δεν κουράζει στην πολύ-          για  μεγαλύτερη ασφάλεια.
        ωρη χρήση, ενώ ικανοποιητικό είναι και το τμή-         Κινητήρας

        μα, που έχει προβλεφθεί για  τον συνεπιβάτη.           Το  super  παπί  της  Benelli  τροφοδοτείται  από
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     62
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67