Page 75 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 75
TEST Triumph Street
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Triple 765 RS
ρεί να σε προβληματίσει στην πυκνή κίνηση είναι
το σχετικά μικρό κόψιμο του τιμονιού που μαζί με
τους καθρέπτες που βρίσκονται στην άκρη του σε
κάνουν να ¨προσέχεις¨ λίγο περισσότερο ανάμεσα
από τα αυτοκίνητα. Βέβαια όταν ανοίξεις το γκάζι το
μόνο που δεν θα σκέφτεσαι θα είναι το κόψιμο του
τιμονιού. Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει πάντα δύ-
ναμη σε όλο το φάσμα των στροφών για να τον απο-
θεώνεις είτε κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω, είτε
λυσσάς με το στροφόμετρο μόνιμα στο κόκκινο φά- Το μικρότερο μασκάκι κάνει το βλέμμα να
σμα. Η γλυκιά απόκριση στο γκάζι έχει παραμείνει, πέφτει περισσότερο από πριν στους διπλούς Led
όμως χάρη στην επιπλέον δύναμη και στο κοντύτε- προβολείς
ρο γρανάζωμα το τρικύλινδρο διαμάντι της Triumph
έγινε ζωηρότερο με αποτέλεσμα να επιταχύνει ακό-
μη πιο δυνατά μέχρι το κοντέρ να φτάσει τα 235+
χλμ/ώρα. Και αν αυτό το νούμερο δεν σε εντυπω-
σιάζει στην ευθεία θα σε εντυπωσιάσει όταν στρί-
βεις στην τελική του ταχύτητα και το Street Triple
μένει απόλυτα σταθερό.
Για ακόμη μια φορά η οδική συμπεριφορά της
μοτοσυκλέτας είναι για σεμινάριο είτε σε ανοικτά
είτε σε σφικτά κομμάτια. Φτιάχτηκε για να προ-
σφέρει ευχαρίστηση και όσο πιο γρήγορα την
οδηγείς τόσο περισσότερο το καταλαβαίνεις. Αν Το πίσω μέρος παρέμεινε χωρίς αλλαγές
μπορούσε να σου μιλήσει πάνω στη στροφή το
μόνο που θα σου έλεγε είναι μπες με περισσό- Η άποψή μας
τερη φόρα… ακριβώς σαν να οδηγείς 600άρι Η άποψή μας
supersport. Θα πλαγιάσει με ευκολία βάζοντας Τα πράγματα είναι απλά. Αν ζητάς μια μοτοσυ-
τα μούτρα μέσα και θα κρατήσει τη γραμμή που κλέτα για τον δρόμο αλλά και για την πίστα τότε
έχεις επιλέξει χωρίς κουνήματα εντυπωσιάζο- η νέα Street Triple 765 RS πρέπει να μπει χωρίς
ντας με την ταχύτητά της στην κορυφή της στρο- δεύτερη σκέψη στη λίστα με τις επιλογές σου. Με
φής, ενώ σε κάθε έξοδο ο τρικύλινδρος κινητή- κορυφαία οδική συμπεριφορά, πλούσιο εξοπλι-
ρας θα σου θυμίζει ότι δεν επιλέχτηκε τυχαία για σμό και τιμή που δεν την κάνει άπιαστο όνειρο, πα-
τις μοτοσυκλέτες της Moto2, φροντίζοντας να ραμένει ακριβώς εκεί που την είχαμε αφήσει. Στην
βγαίνεις με σούζα από κάθε στροφή (αν το επι- κορυφή των μεσαίων σπορ γυμνών.
θυμείς). Το traction control βελτιώθηκε λειτουρ-
γώντας ακόμη πιο ομαλά αν και για να σπάσεις
την πρόσφυση των Pirelli θα πρέπει να το επιδι- Κινητήρας, οδική συμπεριφορά,
ώξεις, ενώ βελτιωμένα σε αίσθηση εμφανίζονται εξοπλισμός
και τα ήδη καλά φρένα, συμβάλλοντας με τη σει-
ρά τους ώστε το νέο Street Triple να είναι ο ορισμός Περιορισμένες αλλαγές στην εμφάνιση
της σπορ μοτοσυκλέτας.
75 Eπιστροφή στα περιεχόμενα