Page 81 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 81

TEST        Tinbot
                                                         ES1 Pro
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        σμό συναντάμε σχάρα και βάσεις για πλαϊνές και  τιστής των 15Α χρειάζεται μόλις δυο ώρες για το
        κεντρική βαλίτσα, που εκτοξεύουν την πρακτικό- 0-75%, ενώ μια πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε
        τητα.                                                 5 ώρες. Οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από τη σέλα
          Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά                 και αφήνουν εκεί λίγο χώρο για μικροαντικείμενα.
          Η  έκδοση  Pro  εφοδιάζεται  με  τριφασικό  ηλε-     Στον  τομέα  των  αναρτήσεων  έχουμε  ανεστραμ-
        κτροκινητήρα απόδοσης 11.000 Watt, ο οποίος  μένο πιρούνι εμπρός, που ρυθμίζεται ως προς την
        συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 2 σχέσεων με  απόσβεση  επαναφοράς  και  μονό  αμορτισέρ  πίσω

        την  τελική  μετάδοση  να  γίνεται  με  ιμάντα,  ενώ  με μοχλικό και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και
        οδηγείται με δίπλωμα Α1 ή αυτοκινήτου. Υπάρ- απόσβεσης επαναφοράς. Για την πέδηση φροντίζει
        χουν τρία modes λειτουργίας, Eco, D και S, που  ένας δίσκος 300 χιλιοστών εμπρός και ένας 210 πί-
        διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκα- σω με συνδυασμένη λειτουργία και σύστημα ανά-
        ζιού, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονι- κτησης ενέργειας που φορτίζει τη μπαταρία κατά
        κά στα 75, 85 και 100 χλμ. / ώρα αντίστοιχα. Εφο- το φρενάρισμα. Όπως αναφέραμε ήδη, η έκδοση
        διάζεται με δυο μπαταρίες λιθίου της Panasonic με  On Road εφοδιάζεται με αλουμινένιες ζάντες 17
        χωρητικότητα 31,5Ah η κάθε μια, που δίνουν πραγ- ιντσών που «ντύνονται» με ελαστικά της KENDA

        ματική αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα με χρή- διαστάσεων 110/70-17 και 120/70-17 εμπρός και
        ση του S mode. Οι μπαταρίες είναι αποσπώμενες,  πίσω αντίστοιχα.
        αλλά μπορείς να τις φορτίσεις ταυτόχρονα χωρίς να      Στο δρόμο
        αφαιρεθούν από τη μοτοσυκλέτα. Μάλιστα ο φορ-          Το ES1 Pro καταφέρνει κάτι μοναδικό κατά την
















                                                              Οι δυο μπαταρίες βρίσκονται κάτω από σέλα και
                                                              αφήνουν λίγο χώρο για μικροαντικείμενα. Είναι
                                                              αποσπώμενες, αλλά μπορούν να φορτιστούν
        Ή ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη παρέχει όλες τις          ταυτόχρονα χωρίς να αφαιρεθούν από τη
        απαραίτητες πληροφορίες.                              μοτοσυκλέτα.
















                                                              Χάρη στο σύστημα συνδυασμένης πέδησης
                                                              πατώντας το πίσω φρένο, ενεργοποιείται και το
                                                              μπροστά. Θα θέλαμε λίγο πιο διακριτική εμπλοκή
        Ή τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα για μειωμένο      του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την
        κόστος συντήρηση και θόρυβο κύλισης.                  επιβράδυνση.

                                               81   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86