Page 82 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 82
TEST Tinbot
ES1 Pro
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
οδήγηση, αφού συνδυάζει την συμπεριφορά μοτο- νη ανηφόρα, ενώ το τράβηγμα του ηλεκτροκινητή-
συκλέτας με την ευκολία ενός scooter. Μπορεί να ρα είναι δυνατό ακόμα και με δυο άτομα στη σέλα.
έχει κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά η λειτουργία του εί- Μια ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε
ναι αυτόματη και οι αλλαγή των δυο σχέσεων δεν στον τομέα των φρένων, αφού δεν θα ζητούσαμε
γίνεται αντιληπτή, οπότε δεν έχεις συμπλέκτη ή κάτι καταπάνω από πλευράς αρχικού δαγκώματος
επιλογέα ταχυτήτων, ενώ το πίσω φρένο ενεργο- και η αίσθησης. Θα θέλαμε όμως λίγο μεγαλύτε-
ποιείται από την αριστερή μανέτα. Η αίσθηση που ρη προοδευτικότητα στην αρχική διαδρομή της μα-
έχεις κατά την οδήγηση είναι γνήσια μοτοσυκλετι- νέτας, όταν ενεργοποιείται το σύστημα ανάκτησης
στική και χρειάζεται λίγος χρόνος προσαρμογής, ενέργειας, καθώς η επιβράδυνση είναι έντονη χω-
καθώς μερικές φορές κατά το φρενάρισμα ασυ- ρίς να ασκείς μεγάλη πίεση στις μανέτες. Η ρύθμι-
ναίσθητα τα πόδια έψαχναν για πεντάλ φρένου και ση των αναρτήσεων προς το σκληρό ταιριάζει με
επιλογέα ταχυτήτων. Συχνά οι ηλεκτρικές μοτοσυ- την παιχνιδιάρικη φιλοσοφία του ES1 Pro και χαρί-
κλέτες, δίνουν μια πιο μπροστόβαρη αίσθηση, αλ- ζει στιβαρό πάτημα στη μοτοσυκλέτα που εμπνέει
λά το φαινόμενο αυτό είναι σημαντικά μειωμένο εμπιστοσύνη και σου επιτρέπει να στρίβεις τελικια-
στο ES1 Pro, εξαιτίας της τοποθέτησης των μπα- σμένος χωρίς ασάφειες και κουνήματα. Ταυτόχρο-
ταριών στο κέντρο και προς τα πίσω. Η λεπτή σι- να, η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε καλό επίπεδο
λουέτα και το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με το με πιρούνι και αμορτισέρ να αποσβένουν αποτε-
ικανοποιητικό κόψιμο του τιμονιού χαρίζουν εντυ- λεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδο-
πωσιακή ευελιξία και κάνουν απλή υπόθεση την στρώματος.
κίνηση στο μποτιλιάρισμα, οπότε πολύ δύσκολα θα
εγκλωβιστείς κάπου.
Ανοίγοντας το γκάζι, η επιτάχυνση έρχεται ομαλά Η άποψή μας
και η απόκριση είναι πιο άμεση στα mode D και S.
Αν κινείσαι πιο κεντρικά και δεν χρειάζεσαι υψηλή Με το Tinbot ES1 Pro μπορείς να κάνεις σβέλτα
τελική ταχύτητα, το ECO mode θα σου επιτρέψει και ευχάριστα τις καθημερινές σου μετακινήσεις,
να εξοικονομήσεις μπαταρία και να ξεπεράσεις τα ενώ η ελάχιστη αυτονομία των 100 χιλιομέτρων
100 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ αν χρειαστείς μέ- επαρκεί και για περιαστικές διαδρομές. Τα σχεδόν
γιστη δύναμη μπορείς να αλλάξεις mode σε μια 5.200 ευρώ που κοστίζει μπορεί να μην είναι αμε-
στιγμή εν κινήσει από τον σχετικό διακόπτη. Ανε- λητέο ποσό, αλλά δικαιολογούνται από την ποιό-
ξάρτητα από την ταχύτητά σου, το ES1 Pro έχει τητα κατασκευής και τα περιφερειακά της μοτοσυ-
αποθέματα δύναμης για να επιταχύνει άμεσα και κλέτας, ενώ το σημαντικότερο όφελος έρχεται από
ειδικά στο mode S τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν αβί- το κόστος χρήσης, αφού ξεχνάς τις βενζίνες, τα τέ-
αστα από τα 80 μέχρι την τελική του. Φυσικά, με λη κυκλοφορίας και τα ακριβά service. Αν θέλεις
11kw στη διάθεσή μας δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ την ευκολία χρήσης ενός scooter και τη συμπερι-
πρόβλημα κατά το ξεκίνημα ή την κίνηση σε έντο- φορά μοτοσυκλέτας σε ένα ευέλικτο, ελαφρύ και
διασκεδαστικό πακέτο, το Tinbot ES1 Pro είναι για
εσένα.
Φρένα, ευελιξία, ισχύς
Εξοπλισμός αναβάτη ηλεκτροκινητήρα
Κράνος: ΜΤ (Moto Market)
Μπουφάν: Furygan (Motoway)
Παντελόνι: Spidi (Moto Market) Σκληρή σέλα
Γάντια: OJ (Πατμανίδης)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 82