Page 78 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 78
TEST Sunra
Miku Max
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας*
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 800W
Ροπή 20 Nm
Μπαταρία Λιθίου 60V 20Ah (αποσπώμενη)
Αυτονομία (χλμ.) 45
Χρόνος φόρτισης 4 ώρες
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 50
ναι στο μενού.
Στον τομέα της πρακτικότητας η συγκεκριμένη Ευανάγνωστη η έγχρωμη οθόνη, παρέχει όλες τις
ηλεκτρική μοτοσυκλέτα υιοθετεί πρωτότυπες λύ- απαραίτητες πληροφορίες.
σεις. Στο κάτω μέρος υπάρχει ένας μεγάλος επίπε- απόκριση του γκαζιού και δίνουν τελική ταχύτητα
δος χώρος που μπορείς να δέσεις αντικείμενα, ενώ 30, 40 και 50 χιλιόμετρα αντίστοιχα, που σημαίνει
υπάρχει και μεταλλικός γάντζος από όπου μπορείς ότι το Miku Max μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα
να κρεμάσεις τσάντες ή το κράνος σου σε κάποια μοτοποδηλάτου ή αυτοκινήτου. Τροφοδοτείται από
σύντομη στάση. Στο «ρεζερβουάρ» έχουμε φωτιζό- μια αποσπώμενη μπαταρία λιθίου 60V χωρητικότη-
μενο αποθηκευτικό χώρο 5,7 λίτρων με θύρα USB, τας 20Ah που χαρίζει αυτονομία τουλάχιστον 45 χι-
ο οποίος μάλιστα κλειδώνει. Είναι έτσι διαμορφω- λιόμετρα στο mode με τη μέγιστη τελική ταχύτητα.
μένος ώστε να χωράει ο φορτιστής και περισσεύει Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη στο «πάτωμα»
ακόμα χώρος για έξτρα μικροαντικείμενα. για χαμηλό κέντρο βάρους και είναι αποσπώμενη.
Η έγχρωμη LCD οθόνη διαθέτει ταχύμετρο, ολι- Μάλιστα, με βάρος 9 κιλά είναι από τις ελαφρύτε-
κό χιλιομετρητή και επίπεδο φόρτισης της μπατα- ρες, οπότε το βάλε – βγάλε και η μεταφορά της εί-
ρίας, ενώ κάθε φορά που ανοίγεις τον διακόπτη ναι εύκολη υπόθεση. Φορτίζει σε οποιαδήποτε οικι-
μηδενίζει το χρονόμετρο και ο μερικός χιλιομετρη- ακή πρίζα με μια πλήρη φόρτιση να ολοκληρώνεται
τής, ώστε να έχεις δεδομένα για κάθε διαδρομή ξε- σε 4 ώρες, αλλά αυτό μπορεί να γίνει και χωρίς να
χωριστά. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται αφαιρεθεί από τη μοτοσυκλέτα. Το Miku Max δια-
cruise control και συναγερμός. θέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας που φορτίζει
Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά τη μπαταρία κατά το φρενάρισμα.
Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στο κέντρο Στο εμπρός μέρος έχουμε τηλεσκοπικό πιρού-
του πίσω τροχού αποδίδει 800 Watt σταθερής ισχύ- νι, αλλά η μεγάλη έκπληξη κρύβεται στο σύστημα
ος και φέρει την υπο- ανάρτησης του πίσω τροχού όπου συναντάμε δυο
γραφή της Bosch. αμορτισέρ με ένα πρωτότυπο και κομψό σύστη-
Ο αναβάτης μα τεσσάρων συνδέσμων. Στον τομέα των φρένων
μπορεί να έχουμε υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός – πίσω με
επιλέξει τους τροχούς να είναι 10 ιντσών.
μεταξύ 3 Στο δρόμο
mode λει- Ανεβαίνοντας στη σέλα του Miku Max εντυπωσι-
τουργίας άζεσαι από την εργονομία και την άνεση της θέσης
που διαφο- οδήγησης. Ανεξάρτητα από το ανάστημα του ανα-
PHOTO GALLERY ροποιούνται βάτη, τα πόδια πατούν με ευκολία στο έδαφος και
ως προς την κουμαντάρεις τα μόλις 69 κιλά με… τη σκέψη. Εί-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 78