Page 73 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 73

TEST        Yamaha
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  MT-03

        10.750 σ.α.λ. και 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις  που επιτρέπει στα πόδια να πατούν γερά στο έδα-
        9.000 σ.α.λ. Πρόκειται για έναν από τους πιο εξε- φος κάνει παιχνιδάκι τις μανούβρες και αν ήταν λί-
        λιγμένους κινητήρες της κατηγορίας, αφού διαθέ- γο μεγαλύτερο το κόψιμο του τιμονιού, θα μιλούσα-
        τει θερμοανθεκτικά, σφυρήλατα έμβολα με χαμη- με για ευελιξία παπιού.
        λό βάρος για βελτιωμένη απόκριση στο άνοιγμα του       Ο κινητήρας είναι ένα μικρό διαμάντι, καθώς δεν
        γκαζιού και ελαχιστοποίηση των κραδασμών. Οι κύ- έχει καθόλου κραδασμούς, ενώ η γεμάτη απόδο-
        λινδροι  είναι  κατασκευασμένοι  από  αλουμίνιο  με  σή του, σου επιτρέπει να καλύπτεις σβέλτα αποστά-
        επίστρωση DiASil για καλύτερη απαγωγή της θερ- σεις, έχοντας ένα όμορφο soundtrack από το τελικό

        μότητας και μειωμένες απώλειες ισχύος.  Η τροφο- της εξάτμισης. Αρέσκεται στο να δουλεύει σε υψη-
        δοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και συ- λές στροφές, αλλά εκμεταλλευόμενος τη ροπή και
        νεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Κατά  το σαφές κιβώτιο με τον ελαφρύ συμπλέκτη θα δεις
        τη διάρκεια της δοκιμής η κατανάλωση ήταν 4 λί- ότι μπορείς να μετακινηθείς οικονομικά χωρίς να εί-
        τρα ανά 100 χιλιόμετρα, οπότε οι απαιτήσεις του σε  σαι στα «κόκκινα». Η αίσθηση που δίνει στην πρά-
        καύσιμο κρίνονται απολύτως λογικές για τα δεδο- ξη, αντικατοπτρίζεται και στις μετρήσεις με τα 100

        μένα της κατηγορίας.                                  χιλιόμετρα από στάση να έρχονται σε 5,7 δευτερό-
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα                        λεπτα, ενώ η τελική ξεπερνά τα 170 χιλιόμετρα την
          Στο  MT-03  ο  κινητήρας  αποτελεί  φέρον  τμήμα  ώρα.
        του χαλύβδινου πλαισίου, μια λύση που εξασφαλί-        Η ελαφρώς σκυφτή θέση οδήγησης σε αποζημι-
        ζει χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία, δημιουργώ- ώνει όταν αποφασίσεις να ανακαλύψεις τις αρετές
        ντας ένα ιδιαίτερα ευέλικτο σύνολο. Στον τομέα των  του σε κάποια επαρχιακή διαδρομή. Το ΜΤ-03 αλ-
        αναρτήσεων  παραμένει  το  ανεστραμμένο  πιρούνι  λάξει κατεύθυνση με τη σκέψη και χάρη στο στιβα-
        των 37 χιλιοστών με τη μαύρη ανοδίωση, ενώ στο  ρό του πλαίσιο παραμένει σταθερό χωρίς κουνήμα-
        πίσω μέρος έχουμε μονό αμορτισέρ με δυνατότη- τα και ασάφειες, επιτρέποντας σου να απολαύσεις
        τα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου που εδρά- τη διαδρομή. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προ-
        ζεται στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό. Στα φρένα έχουμε  οδευτικότητα, αλλά έχουν την απαραίτητη δύναμη,

        δοκιμασμένες λύσεις με πλευστό δίσκο 298 χιλιο- καθώς χρειάζονται 42,5 μέτρα για την ακινητοποί-
        στών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και δίσκο 220  ηση από τα 100 χλμ./ώρα, όπως έδειξαν οι μετρή-
        χιλιοστών  με  μονοπίστονη  δαγκάνα  πίσω.  Το  δι- σεις μας.
        κάναλο ABS δεν θα μπορούσε φυσικά να απουσι-
        άζει. Κάθε χρωματική επιλογή έχει και διαφορετι-
        κού  χρώματος  αλουμινένιους  τροχούς  17  ιντσών

        που  φορούν  ελαστικά  διαστάσεων  110/70-17  και
        140/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
          Στο δρόμο
          Ένα από τα στοιχεία που μας είχαν εντυπωσιάσει
        στις προηγούμενες γενιές του MT-03 ήταν η ανάλα-
        φρη αίσθηση και η ευκολία με την οποία χειρίζεσαι
        τη  μοτοσυκλέτα.  Αυτό  έχει  παραμείνει  αναλλοίω-
        το και θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους κάνουν
        τα πρώτα τους βήματα στο χώρο της μοτοσυκλέτας,
        ενώ  και  οι  πιο  έμπειροι  αναβάτες  θα  εκτιμήσουν   Euro 5 πλέον ο κινητήρας χωρίς πτώση στην

        αυτό το χαρακτηριστικό. Η χαμηλή και στενή σέλα,  απόδοση.

                                               73   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78