Page 77 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 77
TEST Sunra
Miku Max
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ρεί. Η μοτοσυκλέτα σχηματίζει ένα Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι βος ή τριγμός. Όλα τα καλώδια
«C» με το ρεζερβουάρ και τη σέλα και σωληνάκια που ξεκινούν από
να «αιωρούνται» δημιουργώντας Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό το τιμόνι είναι όμορφα τακτοποι-
ένα κενό από κάτω τους συνθέτο- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό ημένα μέσα σε σπιράλ, οπότε
ντας έτσι μια πολύ φουτουριστική Διαδρομή (χλστ.) πιρούνι έχεις μια «καθαρή» εικόνα μπρο-
Δ.Α.
εικόνα. Ο στρογγυλός LED προ- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά στά σου.
βολέας είναι κατασκευασμένος αμορτισέρ Άνεση – εργονομία
από PMMA με 92% διαπερατό- Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α. Η θέση οδήγησης είναι μια ευ-
τητα φωτός και διαθέτει δαχτυλί- Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος χάριστη έκπληξη, καθώς οι μι-
Δίσκος
Φρένα Π (χλστ.)
δι περιμετρικά σε ρόλο DRL, ενώ κρές διαστάσεις του Miku Max
τα 12 μέτρα απόστασης φωτισμού και το εύρος των δεν σε προϊδεάζουν για κάτι τέτοιο. Το τιμόνι ανε-
30 μοιρών, εγγυώνται ότι θα έχεις ορατότητα ακό- βαίνει ψηλά τοποθετώντας τα χέρια σε απόλυτα φυ-
μα και στα πιο σκοτεινά σοκάκια. Στο πίσω μέρος το σιολογική θέση, ενώ τα μαρσπιέ είναι σχετικά μπρο-
φωτιστικό σώμα ενσωματώνεται όμορφα στην λε- στά και τα γόνατα σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών
πτή ουρά με τα φλας και την βάση της πινακίδας να συνθέτοντας μια χαλαρή και ξεκούραστη στάση σώ-
είναι στηριγμένα στο φτερό. ματος. Θα θέλαμε η σέλα να είχε λίγο περισσότερο
Η συναρμογή και το φινίρισμα των επιμέρους τμη- αφρώδες υλικό, αλλά αυτό δεν σε προβληματίζει
μάτων δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα και ικα- στην πράξη ακόμα κι αν εξαντλήσεις την αυτονομία
νοποιεί πλήρως, αφού περνώντας ακόμα και από του μέσα στην ημέρα. Το Miku Max είναι αποκλει-
έντονες ανωμαλίες δεν ακούγεται κάποιος θόρυ- στικά μονόσελο, οπότε οι δικάβαλες βόλτες δεν εί-
77 Eπιστροφή στα περιεχόμενα

