Page 82 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 82
TEST Efun
Pusa
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά ταρίας και μια ένδειξη που εναλλάσσεται συνεχώς
μεταξύ βολτόμετρου, ολικού και μερικού χιλιομε-
Κινητήρας*
τρητή. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι το
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 7000W
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Δ.Α. Pusa είναι διαθέσιμο και σε Cargo έκδοση με ευρύ-
Μπαταρία 50Ah λιθίου (αποσπώμενη) χωρο κουτί μεταφοράς στο πίσω μέρος, που το με-
Αυτονομία (χλμ.) 110 τατρέπει σε επαγγελματικό εργαλείο.
Χρόνος φόρτισης 6 ώρες Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 100
Ο υποψήφιος αγοραστής έχει συνολικά 5(!) επι-
150-200 κυβικών οπότε ο αναβάτης δεν θα αισθαν- λογές ηλεκτροκινητήρα ανάλογα με τις ανάγκες
θεί ποτέ στριμωγμένος. Το τιμόνι φέρνει τα χέρια του και το δίπλωμά του, αφού το Pusa είναι διαθέ-
στο σωστό ύψος με τους αγκώνες να σχηματίζουν σιμο στα 2.000, 3.000, 4.000, 5.000 και 7.000 Watt
απόλυτα φυσιολογικές γωνίες. Το ύψος της σέλας με τον κινητήρα σε κάθε περίπτωση να βρίσκεται
σε σχέση με το πάτωμα κάνει τα γόνατα να λυγίζουν στο κέντρο του πίσω τροχού. Εμείς είχαμε στα χέ-
ελαφρώς, αλλά αυτό θα γίνει αντιληπτό μόνο σε ρια μας την ισχυρότερη έκδοση, η οποία οδηγείται
αναβάτες άνω του 1.80. Έχει πλούσιο αφρώδες και με δίπλωμα Α1 ή αυτοκινήτου. Η ισχύς γίνεται άμε-
είναι άνετη κρατώντας ξεκούραστο τον οδηγό για σα αισθητή στις επιταχύνσεις από στάση, στις ρε-
όση ώρα χρειαστεί. Το Pusa μπορεί να φιλοξενή- πρίζ και κατά την κίνηση σε ανηφορικό δρόμο, ενώ
σει δεύτερο άτομο, αλλά ο χώρος που του αναλογεί η τελική αγγίζει τα 100 χλμ./ ώρα. Δεν υπάρχουν
είναι περιορισμένος. Πάντως έχει στη διάθεσή του modes λειτουργίας για τον περιορισμό της τελικής
πρακτικές χειρολαβές, αναδιπλούμενα μαρσπιέ και ταχύτητας, αλλά το Pusa διαθέτει όπισθεν που κά-
μαξιλαράκι πλάτης στην κεντρική βαλίτσα, η οποία νει εύκολες τις μανούβρες κατά το παρκάρισμα.
ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου. Ο κινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία λι-
Αυτή θα χωρέσει με ευκολία ένα jet κράνος, θίου 72V χωρητικότητας 50Ah που φέρει την υπο-
ενώ έξτρα χώρος για μικροπράγματα ή τον φορτι- γραφή της γνωστής CATL και χαρίζει αυτονομία
στή υπάρχει κάτω από τη σέλα. Στην ποδιά υπάρχει τουλάχιστον 110 χιλιόμετρα. Έχει διάρκεια ζωής
ντουλαπάκι με θύρα USB, το οποίο μάλιστα κλειδώ- 3.000 πλήρεις κύκλους φόρτισης και καλύπτεται
νει, ενώ ο γάντζος από πάνω αποδείχτηκε ιδιαίτερα από εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια ή 50.000
χρήσιμος, αφού μπορείς να κρεμάσεις κάποια τσά- χιλιόμετρα. Είναι αποσπώμενη, με το βάρος των 19
ντα με ψώνια ή ένα σακίδιο. Το πάτωμα είναι επίπε- κιλών να μην είναι αμελητέο, όμως αν έχεις πρί-
δο για εύκολη επιβίβαση – αποβίβαση και επιτρέπει ζα στο γκαράζ σου, μπορείς να τη φορτίσεις χωρίς
το φόρτωμα. Οι απαραί- να αφαιρεθεί από το scooter. Μια πλήρης φόρτιση
τητες πληροφο- ολοκληρώνεται σε περίπου 6 ώρες με τον στάνταρ
ρίες φτάνουν φορτιστή των 8A.
στον αναβάτη Το Pusa εξοπλίζεται με δίσκους εμπρός και πίσω
μέσω μιας με δαγκάνες με τρία και δυο έμβολα αντίστοιχα, οι
στρογγυ- οποίες έχουν συνδυασμένη λειτουργία (CBS) για
λής ψηφια- πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα. Το ατσάλινο σω-
κής οθόνης ληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πι-
που διαθέ- ρούνι και διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση της προφόρ-
PHOTO GALLERY τει ταχύμε- τισης του ελατηρίου, ενώ οι τροχοί των 12 ιντσών
τρο, επίπεδο φορούν ελαστικά της Kenda σε διαστάσεις 90/90-
φόρτισης μπα- 12 και 120/70-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 82

