Page 83 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 83

TEST         Efun
                                                         Pusa
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
          Οδηγώντας                         Εξοπλισμός - τιμή                λιόμετρα με μια φόρτιση και το κα-
          Αυτό  που  κάθε  αναβάτης  θέ-    ABS / Ρυθμ.                  8   θημερινό  βάλε-βγάλε  στην  πρίζα

        λει  στην  καθημερινή  του  μετα-   Τraction Control / Ρυθμ.     8   αποτελεί παρελθόν. Θετικές ήταν οι
        κίνηση είναι άνεση, ευελιξία και    Immobilizer                  8   εντυπώσεις από τις αναρτήσεις, οι
        σβελτάδα με το Efun Pusa να δι-     Yπολογιστής ταξιδιού         8   οποίες απορροφούν αποτελεσματι-
        αθέτει  όλα  αυτά  τα  στοιχεία.  Η   Μερικός χιλιομετρητής      l   κά το μεγαλύτερο μέρος των ανω-
                                            Δείκτης θερμοκρασίας
                                                                         8
        άνετη  σέλα  και  η  χαλαρή  θέση   Θερμοκρασία περιβάλλοντος    8   μαλιών του οδοστρώματος και βελ-
        οδήγησης θα σε κρατήσουν ξε-        Ζελατίνα / Ρυθμ.             8   τιώνουν την άνεση και την ποιότητα
        κούραστο για όση ώρα διαρκούν       Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ     8   κύλισης. Τα φρένα έχουν προοδευ-

        οι διαδρομές σου, ενώ το σχετι-     Πλάγιο σταντ                 l   τική λειτουργία και η δύναμή τους
                                                                         l
        κά στενό τιμόνι και το μικρό βά-    Κεντρικό σταντ             l/l   μπορεί  εύκολα  να  διαχειριστεί  τις
                                            Χειρολαβές / Σχάρα
        ρος του scooter κάνουν εύκολο       Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    8/l  ταχύτητες που αναπτύσσει το Pusa.
        τον  χειρισμό  προσθέτοντας  πό-    l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,                          Ευανάγνωστες
        ντους στην ευελιξία, οπότε το να      -: δε διατίθεται                                    οι ενδείξεις
        εγκλωβιστείς  στην  κίνηση  είναι                                                         της οθόνης.
        πολύ σπάνιο. Το παρκάρισμα σε δύσκολα, ανηφο-
        ρικά σημεία δεν αποτελεί πια πρόβλημα, αφού πα-
        τώντας το κουμπί που θα ήταν η μίζα σε ένα βενζι-
        νοκίνητο και ανοίγοντας το γκάζι, ενεργοποιείται η

        όπισθεν. Έτσι ποτέ ξανά δεν θα χρειαστεί να ξεπαρ-
        κάρεις σπρώχνοντας το scooter με τα χέρια.
          Η χορταστική δύναμη του κινητήρα γίνεται άμε-
        σα αισθητή με κάθε άνοιγμα του γκαζιού και χάρη         Η άποψή μας
        στην απουσία θορύβου και κραδασμών δεν συνει-
        δητοποιείς πόσο γρήγορα μαζεύει χιλιόμετρα παρά          Με  ισχυρό  κινητήρα  που  δεν  ζορίζεται  στα
        μόνο όταν κοιτάξεις το κοντέρ. Οι εκκινήσεις από       δύσκολα, υψηλή τελική και μεγάλη αυτονομία,
        στάση σε ανηφορικό δρόμο με έως και 25% κλίση          το Efun Pusa έχει διευρυμένο πεδίο χρήσης.

        γίνονται χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα, ενώ η τα-       Δεν περιορίζεται στο κέντρο της πόλης, αλλά
        χύτητά του δεν πέφτει δραματικά στις ανωφέρειες,       μπορεί  να  κάνει  με  ευκολία  περιαστικές  δια-
        όπως συμβαίνει συχνά με άλλα ηλεκτρικά scooter.        δρομές.  Οδηγείται  και  με  δίπλωμα  αυτοκινή-
        Εντυπωσιακές είναι και οι ρεπρίζ, αφού ακόμα κι        του, ενώ έχει ελάχιστο κόστος λειτουργίας και
        όταν το κοντέρ δείχνει 70 χλμ. / ώρα, ο κινητήρας      συντήρησης. Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και
        έχει αποθέματα δύναμης και ροπής για να φτάσει         την ιδιαίτερα συμφέρουσα τιμή, καθώς κοστίζει
        άμεσα την τελική του.                                  3.350 ευρώ με την επιδότηση, έχουμε μια πο-
          Τα 110 χιλιόμετρα αυτονομίας που είδαμε κατά τη      λύ δυνατή πρόταση για τις καθημερινές μετα-
        διάρκεια της δοκιμής έγιναν χωρίς ιδιαίτερα οικο-      κινήσεις.
        νομική οδήγηση και με ανηφορικούς δρόμους στο

        καθημερινό μενού, οπότε αν οι συνθήκες το επι-               Ισχύς ηλεκτροκινητήρα,
        τρέπουν μπορεί κάποιος να βγάλει περισσότερα χι-             εμφάνιση, αυτονομία

                                       Εξοπλισμός αναβάτη
                                    Κράνος: LS2 (Κιούπης)            Περιορισμένος χώρος συνεπιβάτη
                          Μπουφάν: Furygan (Καμπράνης)

                                               83   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88