Page 69 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 69
TEST Yamaha
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ MT-03
ο MT-03 έκανε την εμφά- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι Εμφάνιση –
νισή του το 2006 και αμέ- Ποιότητα κατασκευής
Τσως κέρδισε την αποδοχή Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Το MT-03 διατηρεί τη σχεδια-
του μοτοσυκλετιστικού κοινού σε Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο στική ταυτότητα των μοντέλων
μια ανερχόμενη τότε κατηγορία, πιρούνι 37 χιλ. της σειράς ΜΤ που είναι λες και
αυτή των γυμνών στα 300 κυβι- Διαδρομή (χλστ.) 130 έχουν ξεπηδήσει από κάποια ται-
κά. Το 2016, με τον ανταγωνισμό Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, ΠΕ νία επιστημονικής φαντασίας.
125
να έχει πάρει φωτιά, παρουσιά- Διαδρομή (χλστ.) Δ /298, 2Ε, ABS Χαρακτηριστικό είναι το «συνο-
Φρένα Ε (χλστ.)
στηκε η δεύτερη γενιά του μοντέ- Φρένα Π (χλστ.) Δ /220, 1Ε, ABS φρυωμένο» μούτρο με τον LED
λου η οποία ανανεώθηκε 4 χρό- προβολέα και τα κεκλιμένα LED
νια αργότερα. Το 2022, οι νέες προδιαγραφές δεν “φρύδια” από πάνω του. Ίδιας τεχνολογίας είναι το
άφησαν περιθώρια στους κατασκευαστές, έτσι ήταν τριγωνικό πίσω φως και τα λεπτά φλασάκια. Όμορ-
απαραίτητο το MT-03 να γίνει Euro 5. Δεν αλλάζεις φη σχεδιαστική πινελιά είναι τα πλαϊνά πλαστικά πά-
εύκολα μια πετυχημένη συνταγή, οπότε εκτός από νω από τον κινητήρα που θυμίζουν αεραγωγούς.
τον ανανεωμένο κινητήρα και τις επιλογές χρωμά- Στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ υπάρχει μαύρο
των δεν έχουμε κάποια άλλη ουσιαστική αλλαγή άβαφο πλαστικό, το οποίο χρειάζεται προσοχή για
στην εμφάνιση και τα περιφερειακά. να μη γεμίσει γρατζουνιές από το φερμουάρ του
69 Eπιστροφή στα περιεχόμενα

