Page 55 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 55
TEST Kymco
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ CV3 Noodoe
να δημιουργηθεί ο κατάλληλος Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι Άνεση - εργονομία
χώρος για την κίνηση των δυο Η θέση οδήγησης σε τοποθε-
εμπρός τροχών. Μας άρεσε ιδιαί- Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ τεί «μέσα» στο scooter με γό-
550
Κυβισμός (κ.εκ.)
τερα που το πλαίσιο είναι εμφα- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 69 X νατα και αγκώνες να έρχονται
νές από τη θέση του αναβάτη μέ- Συμπίεση (:1) 73.6 σε φυσιολογικές γωνίες. Το κε-
11
χρι πίσω και ενσωματώνεται πολύ Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 51 / 7.500 ντρικό τούνελ και οι πλατφόρμες
όμορφα στο υπόλοιπο σύνολο Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 5.29 / 5.750 αφήνουν έναν πολύ συγκεκρι-
κάνοντας ακόμα πιο σκληροτρά- Κατανάλωση (λ. / 100χλμ.) 5,4 μένο χώρο για τα πόδια, ο οποί-
Τροφοδοσία
Ηλ.Ψεκασμός
χηλη την εικόνα του CV3. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15 ος είναι αρκετός και δεν θα αι-
Η ανασηκωμένη ουρά καταλή- σθανθείς στριμωγμένος. Η σέλα
γει σε ένα ευδιάκριτο LED φωτιστικό σώμα με εν- είναι άνετη και στο πίσω μέρος υπάρχει μαξιλα-
σωματωμένα φλας, ενώ ακόμα μια σπορ νότα δί- ράκι πλάτης το οποίο ρυθμίζεται ως προς την κλί-
νουν το δεξί καπάκι του κινητήρα με το «550» ση του, αλλά είναι σχετικά σκληρό. Ο συνεπιβάτης
χαραγμένο πάνω του και η ελαφριά κλίση του τε- έχει δικό του ξεχωριστό τμήμα, επίσης με προστα-
λικού τις εξάτμισης. Είναι διαθέσιμο σε 2 χρωμα- σία πλάτης, και αν σε αυτά προσθέσουμε τη σωστή
τισμούς: Forest Green Matt και Dim Black Matt. τοποθέτηση των μαρσπιέ και των χειρολαβών, τό-
Ποιοτικά, έχουμε να κάνουμε με μια premium κα- τε το CV3 εγγυάται ότι αναβάτης και συνεπιβάτης
τασκευή που ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ της θα μείνουν ξεκούραστοι ακόμα και στο ταξίδι.
Kymco με το φινίρισμα και τη συναρμογή να μην Η μεγάλη ζελατίνα ρυθμίζεται σε δυο θέσεις, αλ-
αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα. Στο λά αυτό απαιτεί λίγο μαστόρεμα με εργαλεία. Ακό-
ίδιο μήκος κύματος είναι και η ματ βαφή που δεί- μα και στην κάτω θέση όμως προσφέρει πολύ κα-
χνει ότι θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου. λή κάλυψη από τον αέρα και δεν «κόβει» το οπτικό
55 Eπιστροφή στα περιεχόμενα