Page 55 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 55

TEST        Kymco

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  CV3 Noodoe

        να  δημιουργηθεί  ο  κατάλληλος       Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι             Άνεση - εργονομία
        χώρος  για  την  κίνηση  των  δυο                                         Η θέση οδήγησης σε τοποθε-
        εμπρός τροχών. Μας άρεσε ιδιαί-         Τύπος              4Τ, 2Κ, Υ/Ψ  τεί  «μέσα»  στο  scooter  με  γό-
                                                                         550
                                              Κυβισμός (κ.εκ.)
        τερα που το πλαίσιο είναι εμφα-       Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   69 X    νατα  και  αγκώνες  να  έρχονται
        νές από τη θέση του αναβάτη μέ-         Συμπίεση (:1)           73.6    σε φυσιολογικές γωνίες. Το κε-
                                                                          11
        χρι πίσω και ενσωματώνεται πολύ       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    51 / 7.500  ντρικό τούνελ και οι πλατφόρμες
        όμορφα  στο  υπόλοιπο  σύνολο         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    5.29 / 5.750  αφήνουν  έναν  πολύ  συγκεκρι-
        κάνοντας ακόμα πιο σκληροτρά-         Κατανάλωση (λ. / 100χλμ.)   5,4   μένο χώρο για τα πόδια, ο οποί-
                                              Τροφοδοσία
                                                                  Ηλ.Ψεκασμός
        χηλη την εικόνα του CV3.              Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   15  ος είναι αρκετός και δεν θα αι-
          Η  ανασηκωμένη  ουρά  καταλή-                                         σθανθείς στριμωγμένος. Η σέλα
        γει σε ένα ευδιάκριτο LED φωτιστικό σώμα με εν- είναι άνετη και στο πίσω μέρος υπάρχει μαξιλα-
        σωματωμένα φλας, ενώ ακόμα μια σπορ νότα δί- ράκι πλάτης το οποίο ρυθμίζεται ως προς την κλί-
        νουν  το  δεξί  καπάκι  του  κινητήρα  με  το  «550»  ση του, αλλά είναι σχετικά σκληρό. Ο συνεπιβάτης

        χαραγμένο πάνω του και η ελαφριά κλίση του τε- έχει δικό του ξεχωριστό τμήμα, επίσης με προστα-
        λικού τις εξάτμισης. Είναι διαθέσιμο σε 2 χρωμα- σία πλάτης, και αν σε αυτά προσθέσουμε τη σωστή
        τισμούς: Forest Green Matt και Dim Black Matt.  τοποθέτηση των μαρσπιέ και των χειρολαβών, τό-
        Ποιοτικά, έχουμε να κάνουμε με μια premium κα- τε το CV3 εγγυάται ότι αναβάτης και συνεπιβάτης
        τασκευή  που  ακολουθεί  τα  υψηλά  στάνταρ  της  θα μείνουν ξεκούραστοι ακόμα και στο ταξίδι.
        Kymco με το φινίρισμα και τη συναρμογή να μην           Η μεγάλη ζελατίνα ρυθμίζεται σε δυο θέσεις, αλ-
        αφήνουν  κανένα  περιθώριο  για  παράπονα.  Στο  λά αυτό απαιτεί λίγο μαστόρεμα με εργαλεία. Ακό-

        ίδιο μήκος κύματος είναι και η ματ βαφή που δεί- μα και στην κάτω θέση όμως προσφέρει πολύ κα-
        χνει ότι θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου.           λή κάλυψη από τον αέρα και δεν «κόβει» το οπτικό










































                                               55   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60